Dacia Nova GTi, Nu porneste
![]() ![]() ![]() |
Dacia Nova GTi, Nu porneste
paulica |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|||
paulica |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu toate ca postez succesiv sper sa nu fie probleme.
Initial postul 1 l-am pus pe la sectiunea cu SN. Cineva mi l-a mutat si la redenumit Dacia GTi (nu porneste). Este OK dar cred ca aici in sectiune n-am sa primesc raspuns vreodata. Sper sa ma contrazica cineva. Please!!!!!! |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
rba |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
injectorul functioneaza?
de scanteit scanteieste?? daca aceste doua conditii sunt indeplinite nu are cum sa nu porneasca verifica si daca e vreunu din aceste 2 motive cautam cauza mai departe dupa ce imi spui (bagat benzina in admisie) e o problema de injector... am dreptate??(benzina vine - pe furtune, de scanteit scanteieste) |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
DragosP |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(paulica @ 24 Jun 2006, 16:37) Initial postul 1 l-am pus pe la sectiunea cu SN. Cineva mi l-a mutat si la redenumit Dacia GTi (nu porneste). Este OK dar cred ca aici in sectiune n-am sa primesc raspuns vreodata. Eu ți l-am mutat. Nu e de DSN, e de CLR. Nu-ți răspunde nimeni aici, ghinion! În altă ordine de idei, verifică dacă injectorul funcționează, dacă pompa de benzină bagă, dacă releul de alimentare injector (dacă are) cuplează. |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
paulica |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Bine dom' Dragos. Cum zici matale.
Da' o REZOLVAAAAAAAAAAAAAAI. Era banal. Mufa care venea la injector, avea firele rupte. Vreo 2 din ele si nici un al treilea nu era in porcii lui. Oricum chinuiala naibii, ca se rupsesera chiar aproape de plasticul mufei. Schimba ansa la pistol, fa rost de fludor super, varnis termocontractibil, e.t.c, e.t.c. Cred ca se poate inchide. P.S. Acu' sa va zic si ce i-am facut 1. Frâne de la A la Z: placute noi, tamburi noi, lichid nou, garnituri si burdufuri noi, spalat, frecat cilindrii si pistoane fata si spate, in apa, cu smirghel de 400 hidrorezistent; Totusi pedala nu tine chiar sus, iar ca sa blochezi rotile trebuie sa apesi zdravan. 2. Directia, din 2 axe volan stricate am facut 1 bun. Am scris cum pe la tutorialul lui PaulP parca. 3. Antifon la interior pe unde era lipsa. Cu Alubandul sau PEE-ul de rigoare. 4. Schimbat calorifer si aranjat câte ceva la aeroterma; 5. Spalat mocheta fata; 6. Schimbat garnitura chiulasa degeaba; 7. Ferodou nou la ambreiaj si rulment de presiune nou; 8. Schimbat bucsa si simering la distributie; 9. Schimbat releu stergatoare. Nu m-a ajutat nimeni cu o schema ca sa bag si eu un temporizator in circuit; 10. Uns limitator frâna pus vaselina amestecata cu ulei pe talerele de jos ale amortizoarelor spate. 11. Schimbat filtru aer Si ajunge This post has been edited by paulica: 25 Jun 2006, 13:38 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
gti98 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(paulica @ 26 Jun 2006, 00:24) Sorry, am raspuns intai la mesajul personal. Am primit si raspuns la contraintrebarea mea. Sper sa nu constati, ca mine ca mai bine lasai rulmentul de presiune in boii lui (ala nou deja haraie urat!! si are abia 2 luni) Daca ai umblat asa temeinic la frane, tie nu-ti zdranganeau etrierii pe fata? Ai rezolvat cumva chestia asta? Multumesc anticipat. Bafta!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
paulica |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Dom GTI mersi mult. Am salvat mesajul si il tin ca biblie.
![]() Rulmentul vechi nu avea pic de vaselina in el si avea si ceva joc. F. putin dar totusi. Asta e, am luat hotarârea pe loc, ca as fi cautat un rulment echivalent (Timken sau poate SKF) dar sa stii ca asta de Brasov se pare bun. Etreirii nu au zdranganit si nici acum nu zdrangane. Eu ma pricep mai putin la frâne asa ca aici las meseriasu'. Bafta si mersi This post has been edited by paulica: 25 Jun 2006, 18:58 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
alinakes |
![]()
Post
#8
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Bine ca ai rezolvat-o !
Pun aici un post cu toate ca acest topic pare incheiat ! Pe langa rezolvarea gasita de colegul nostru co-forumist mai dau si eu o idee de rezolvare in cazul in care intalniti aceeasi problema dar nu este aceeasi rezolvare. Adica dati la cheie si nu porneste , dar daca puneti un dop de benzina la injector acolo porneste ! Verificati siguranta si releul de la pompa de benzina - se afla in partea dreapta cum va uitati la motor ! Sunt sanse sa se oxideze contactele de aceea e bine o curatare a lor din cand in cand cu un spray de curatat ! This post has been edited by alinakes: 26 Jun 2006, 14:27 |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
paulica |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Dom Dragos bine ca n-ai inchis topicul meu.
Tot nu porneste dar alta-i buba. Uneori, nu intotdeauna, pun contactul si când sa dau la demaror pauza. Câteodata face clang, clang, clang, starterul si basta. De ex. azi dimineata am constatat ca nu avea curent nici sa traga actuatoarele in jos. Cred ca problema este mai complicata si anume: 1. Incarcarea cam aiurea. Alternatorul da 13,9 V la relanti fara consumatori. Cu consumatori scade rau pe la 13,2. Dupa aia il turez si se duce la 13,8. Consumatorii au fost: GMV si faza scurta ( 55W pe stânga + 90W dreapta). 2. "Electromotanul" Cred ca pe undeva are ceva de fura curent. Dar nu intotdeauna. Doar intr-o anumita pozitie. Tensiunea pe baterie n-am reusit s-o masor când nu pornea. Dar dupa aia, mers in oras 5 Km arata 12,38 V, ceea ce e super. Pornesti tractorul cu ea. Nu mai stiu ce sa fac. Parca-i zona crepusculara, zau. Astept parerile voastre. This post has been edited by paulica: 2 Jul 2006, 01:14 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
12,38 e cam descarcata, tensiunea normala e peste 12,8. Eu dupa 3 zile de stat, am 12,82 pe baterie.
De asemenea tensiunea de incarcare nu are voie sa scada sub 14. Daca scade sub 14 e bai. Trebuie sa stea intre 14 si 14,4, indiferent de turatie si consumatori. Bine..daca dai drumul cu nesimtire la TOTI consumatorii, e posibil se scada la 13,5, nu e bai. This post has been edited by argon: 2 Jul 2006, 08:27 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
paulica |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Dom Argon, din câte stiu eu un element da 2,05 V nominal. Deci 12,3 V nominal. Sau nu stiu eu bine. De acord ca 13,2 V la incarcare e cam putin. Da-mi si mie un link catre un site de acumulatori.
This post has been edited by paulica: 2 Jul 2006, 13:26 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
argon |
![]()
Post
#12
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
din pacate nu pot sa dau link, ca site-ul e flash, dar iti pun un ecran impuscat ! 12,38 corespunde unei incarcari sub 25 %. Din imagine iti dai seama de pe site-ul carui producator am luat.
This post has been edited by argon: 2 Jul 2006, 14:38 Attached thumbnail(s) New_Bitmap_Image.JPG ( Size: 208.89k ) Number of downloads: 591 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
paulica |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai, cred ca incepe sa se impuna o alta concluzie.
In alta ordine de idei am masurat cu un multimetru destul de bun, odata cu + pe alternator si - pe caroserie, a doua oara cu + pe alternator si - pe baterie. DE fiecare data am obtinut 14, 23---14,28 V. Cred ca asta inseamna ca alternatorul da bine. (Are regulator incorporat). Dar când pun pe baterie nu arata decât 13,8 --- max 13,9 V. O explicatie aveti? Masuratoarea s-a facut la relanti, motor cald, fara consumatori. In a doua ordine de idei, am desfacut electromotorul, am inlocuit o bucsa, desi nu cred ca era necesar, si la test (doar electromotorul pus pe baterie)bateria nu mai avea putere sa invârta. Desi arata 12,18V. Ce o fi? This post has been edited by paulica: 2 Jul 2006, 20:27 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE bateria nu mai avea putere sa invârta. Desi arata 12,18V Nu te inteleg, cum adica desi? la 12,18 e descarcata ! uita-te in tabel. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
iulianv |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 7 December 04 From: Pascani - Iasi ![]() |
QUOTE(paulica @ 2 Jul 2006, 20:24) In alta ordine de idei am masurat cu un multimetru destul de bun, odata cu + pe alternator si - pe caroserie, a doua oara cu + pe alternator si - pe baterie. DE fiecare data am obtinut 14, 23---14,28 V. Cred ca asta inseamna ca alternatorul da bine. (Are regulator incorporat). Dar când pun pe baterie nu arata decât 13,8 --- max 13,9 V. O explicatie aveti? Vezi sa nu fie oxidata sau intrerupta tresa dintre contraaripa stanga si corpul alternatorului. P.S. In certificatul de garantie al bateriei Caranda scrie ca tensiunea de incarcare trebuie sa fie intre 13.8ś14.4V. |
--------------------
Dacia
1310Li
- IS 04 XYH
|
|
paulica |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Deocamdata am luat bateria lu' varu-miu. Incarca mai bine este cam 14,2--14,3 V pe bateria. Ramâne in continuare o pierdere de 0,12--0,19 V intre + alternator si + baterie. Mâine o sa fac urmatoarele:
1. Curat toate contactele de la +alt. la + baterie 2. Fac masuratori complete. Incarcare relanti cu si fara consumatori, incarcare in turatie cu si fara consumatori. Deocamdata am scos din functie inchiderea centralizata. Am masurat amperaje (ocazie cu care prajii fuzibila aparatului ) si pot sa va zic: 1. Stanby cass sub 30 mA 2. Inchidere centralizata fie inchisa fie deschisa 280 mA. La actionare "suge" cam 9,5 A. Totusi când e inchisa sau deschisa n-ar trebui sa consume mai putin, chiar mult mai putin? Alarma n-am reusit s-o masor ca nu stiu care este firul ei. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
rba |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 19 April 05 ![]() |
salut,
eu imi aduc aminte ca pe certificatul de garantie al bateriilor (de productie romaneasca sau nu) scrie ca in gol (cu motorul oprit, toate luminile, aeroterma etc stinse), curentul maxim admis este sub 20- 30 mA. acesta este curentul maxim admis de descarcare al bateriei, curent care trebuie sa fie suficient pentru mentinerea accesoriilor cu alimentare permanenta (inj Bosch, casetofon, ceas de bord...ce-o mai fi). cred ca ai o problema mare cu inchiderea centralizata... in mod normal nu ar trebui sa consume curent deloc, poate doar ceva infim (cred ca sub 1 mA) pentru detectarea de stare actuator (pentru cele cu 5 fire, exista doua fire de stare care sunt puse la masa in functie de pozitia actuatorului <stanga - dreapta; inchis - deschis>) nu mi se pare ok nici consumul casetofonului. e prea mare pentru un curent de stand by. daca in schimb era pornit si eventual fara sonor atunci probabil ca e ok consumul. spune-mi, cele doua fire de plus ale casului (rosu si galben) sunt legate impreuna si pe alimentare permananenta?? daca e asa atunci nu este bine. cel pentu alimentare permanenta tine memoria casului (posturi, setari etc) iar cel care ar trebui alimentat din cheie/contact, in functie de model alimenteaza restul casului dar si amplificatorul final, amplificator care, iar , in functie de model, cosuma mai mult sau mai putin chiar si cand nu canta nimic in boxe. cu stima, rba |
--------------------
Dacia
Berlina
2000 1310 Ti
- B ** ***
|
|
iulianv |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 7 December 04 From: Pascani - Iasi ![]() |
Pentru garantia la baterie consumul, cu motorul oprit, trebuie sa fie sub 50mA. Asa scrie pe certificatul primit acum o luna, cand am schimbat bateria.
La mine consumul este de cca. 70mA. Am o berlina cu injectie din 2000, pe care am montat alarma, cas si ceas. Din masuratori am dedus ca fiecare din ele consuma cam 20mA. |
--------------------
Dacia
1310Li
- IS 04 XYH
|
|
paulica |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Da cassul este alimentat pe direct. Dar nu cred ca este problema, are switch pt. situatia asta si este setat bine pe "No accessories". (asta ca sa se stinga displayul când apesi pe OFF) Oricum nu era pornit. O sa masor pâna la urma curent total de standby (cass + calc + alarma) si dupa asta o sa adun si centralizata. Mai vedem deseara pe la orele 19 ce si cum. Si mai e o chestie, centralizata si geamurile sunt alimentate pe acelasi fir. Nu stiu de la care vin cei 280 mA.
Later edit: Am gresit eu in postul de ieri. De fapt cass + calc inj + alarma + ceas= 27-28 mA. Deasemnea din cei 9,5 A la armare vreo 2,2--2,8 A "suge" alarma. This post has been edited by paulica: 4 Jul 2006, 12:22 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
paulica |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca am gasit "hotul" si anume becul de la portbagaj. Acum e mai bine ca am un consum in gol de 40 mA. De fapt la stabilirea contactului e un vârf de 100--120 mA iar dupa max 10 sec se stabilizeaza la 40-45 mA, cu cass +calc inj +alarma +inchidere centralizata + ceas + geamuri. Ei si uite asa de la un "rahat" de bec cred ca va trebui sa schimb bateria.
Masuratori: 1. 14,24--14,34 V la relanti fara consumatori 2. 13,6--13,7 relanti cu GMV + faza lunga (160W) + aeroterma treapta 3 (siguranta e de 20A) 3. 14,1 V turata cu consumatorii de mai sus Ramâne totusi o diferenta de 0,1 V intre + alternator si + baterie si asta la relanti fara consumatori, desi am curata contactele. Daca dau drumu la consumatori e jale. Si cauza cred ca este cablul prea subtire. S-o putea pune cablu in paralel? Voi ce parere aveti? This post has been edited by paulica: 4 Jul 2006, 21:35 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cit de gros e cablul , tensiunile pe baterie cu consumatori si fara sint foarte bune ,tensiunea aia de 0,1 V intre + alternator si + baterie este buna sa nu fie mai mare de 0,25 - 0,3V
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
paulica |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai dom' Bygy e bine diferenta 0,1 V, dar cu GMV + Faza lunga (160 W) + aeroterma pe 3 la relanti diferenta ajunge 0,5 -- 0,7 V. O fi bine?
|
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
160:12=13,3333333333 Amperi + ceilalti cosumatori pai sefu la acest curent este foarte bine
![]() This post has been edited by bygy007: 10 Jul 2006, 22:37 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
paulica |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Readuc in actualitate acest topic pt. ca:
Nu vrea sa porneasca Simptome: Bag cheia in contact dau la accesorii este OK. O dau pe pozitia urmatoare si incepe delirul, deodata lumina de la plafoniera se face cât o lumânarica, pâlpâie si LED-urile in bord, si releul ala cu injectia si pompa de benzina cârâie de mama focului. De invârtit electromotorul nici gând. Basca o mai patii o data ca apasai din greseala pe telecomada alarmei si nu se mai decupla alarma. Nici cu cheie in contact, nici afara din contact, nimic, nimic. Vreo parere? P.S. Se intâmpla doar câteodata dar azi a dat dracii in ea. Am incuiat-o am lasat-o si m-am dus la ea dupa vreo 3 ore. Am gâdilat-o si nu stiu de ce a pornit. Ce am gâdilat sa nu ma intrebati ca nu stiu. This post has been edited by paulica: 6 Nov 2006, 18:48 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
Ov |
![]()
Post
#25
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
incearca sa cureti bornele de la baterie. Poate ai si o masa proasta (firul de masa de la alternator)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
paulica |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu este de la borne. De masa de la alternator nu stiu dar când merge incarca intre 13,7 si 14,35. Si am dat cu Kontact asta vara p-acolo.
Mai masurai azi curentul in gol. Nu stiu cât de bun era aparatul dar arata 400 mA. Si n-am nici un electrician care sa ma rezolve. Toti sunt aiuriti. Schimba bateria zic ei. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 08:27 |