Probleme cutie sau transmisie?
![]() ![]() ![]() |
Probleme cutie sau transmisie?
csi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 19 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SuperRNova
- SV-05-xxx
2001, Rapsodie
|
|||
csi |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 19 May 06 ![]() |
NU MA INCURAJEAZA NIMENI ?!
|
--------------------
Dacia
SuperRNova
- SV-05-xxx
2001, Rapsodie
|
|
chicano |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 25 June 06 From: Bucharest ![]() |
QUOTE(csi @ 25 Jun 2006, 12:49) salut, nu am cunostinte in acest moment sa te ajut cu problema asta, doar ca pot sa te linistesc spunandu-ti ca cei de la service vor remedia imediat problema si zic eu, nu va fi ceva grav. pe viitor insa, caci se poate sa ai pana de cauciuc la un moment dat, suruburile de la roata sa slabesc inainte sa ridici masina pe cric. acum nu stiu cat de importanta este ca a fost sau nu in viteza; cu frana aia de picior sunt putin in dubii...sa ne tii la curent cu ce s-a intamplat, bine? si nu in ultimul rand, succes la service! |
--------------------
Laureate
1.4
- B-00-OOO
2006, 1,4 MPI under construction
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Banuiesc ca te-ai uitat la bara stabilizatoare si prinderile ei ...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
- -
- E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
SYL |
![]()
Post
#5
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
QUOTE(csi @ 25 Jun 2006, 12:14) Crezand ca rotile se desfac usor, o ruda a mea a ridicat intai masina pe niste cricuri (in partea din fata), si, cu ea suspendata, a incercat sa desfac a rotile din fata. Chiar nu stia ca prezoanele se slabesc/strang cu rotile pe sol, nu cu masina ridicata pe cric ? ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#6
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.710 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
La naiba, asta am invatat in scoala de soferi. Si in plus, daca sunt prezoane stranse cu cheie pneumatica cu impact, se desfac ori cu o astfel de cheie, ori cu prelungitor de 1-2m (la camioane) aplicat cheii de roti.
De unde ai tras tu concluzia ca e de la transmisie? Tu folosesti transmisia numai in gropi, pe drum drept nu angreneaza pinioanele alea? |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
DAVIDK |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
E din bucse. Coincidenta, accentuata si din cauza ridicarii rotilor (s-a relaxat suspensia)
|
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
nik1965 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
Bucsi bara stabilizatoare, bucsi brate, pivoti.
Stai linistit ca nu a patit nimic cutia, in mod normal sufera socuri mult mai dure decit niste simple lovituri cu ciocanul in cheia de desfacere a prezoanelor desi trebuiau slabite cu rotile pe sol, si oricum daca frina a fost actionata socurile nu s-au transmis la cutie ci s-au oprit in etrierii de frina. Verifica cele de mai sus si nu ca ultima posibilitate coloana de directie (ax volan). |
--------------------
dacia
logan , duster
- xx-xx-xxx
2005, 2017
|
|
Stefan_B |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 390 Joined: 16 July 02 ![]() |
Uita-te la bucsile de prindere ale amortizoarelor pe caroserie. Incearca sa balansezi masina pe fiecare parte.
Si nu mai folosi ciocanul. |
-------------------- |
|
ZaiR |
![]()
Post
#10
|
![]() Against the System Group: Members Posts: 345 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DUCATI
900 SuperSport
- este!
2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 00:53 |