nu mi se mai aprind becurili de la bord
![]() ![]() ![]() |
nu mi se mai aprind becurili de la bord
Merlucius |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
daca ai 1300 (ca in semnatura) vezi ca bordul are niste trase care au prostul obicei de a se strica. Da ceasurile jos si verifica daca e bun cablajul
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Merlucius |
![]()
Post
#3
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Da' n-a umblat nimeni la ele! Ce le-a apucat asa deodata, pt. ca dintr-o data nici unul nu s-a mai aprins !? Si ce legatura ar avea acul pt benzina cu ceasul martorilor? Dreaq s-o ia de masinutza ca ma face de ras acum dupa un an fara reprosuri
![]() |
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
cum ti-am zis, pe spate sunt niste lamele care fac legaturile dintre partea stanga si cea dreapta a ceasurilor (sar peste kilometraj). Acolo trasele au prostul obicei de a se intrerupe. Da jos bordul (iti ia max 10 min) si uita-te.
Din amintirile mele (am avut 1300 acu' 3 ani) ca sa-l dai jos trebuie doar sa scoti mufele din spate (2 parca) si cablul de km dupa care ai niste cleme in partea de sus care trebuie sa le apesi si tragi bordul "in spate" si-l scoti prin stanga volanului. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Merlucius |
![]()
Post
#5
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Deci o rezolv: duc titiul la mecanicu' de cartier, el il suie pe CRIC (nu pe krik) si munceste la roata iar eu ma sui in titiu si muncesc la sarme de bord. Facem concorenta, care termina primul
![]() Daca mai scrii cu limbaj "mirc"..iei vacanta. Citeste regulamentul! This post has been edited by diaconuliviu: 29 Jun 2006, 07:30 |
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Crezi ca o sa te lase sa te urci in ea sa-ti faci de cap cu el muncind la roata?
Poate pe elevator sau superasigurata, altfel, cine risca sa te fitii tu acolo si sa dobori masina de pe cric cu ala sub ea? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Merlucius |
![]()
Post
#7
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
electric |
![]()
Post
#8
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
cred ca cel mai simplu ai verifica sonda de ulei pentru bec ( cea mai mica ) pune firul ce vine la ea si vezi daca se aprind becurile , cu contactul pus .
|
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
Merlucius |
![]()
Post
#9
|
![]() membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti ![]() |
nuuu... deja s-au rezolvat toate problemele astazi. De dimineata inainte sa plec cu titiul la mecanic am mai aruncat un ochi pe la motor si am gasit o siguranta suuuus , sub rezervorul de apa pt parbriz - era arsa.Si uite asa a scapat cu viata mecanicul mai ales ca s-a achitat de sarcina si cu rulmentii noi nu mai are probleme nici roata scandalagie.
![]() @electric: pai ziceam mai sus ca nu se aprind/misca mai multe chestii pe la bord in acelsi timp deci nici nu ma gandeam ca sonda de ulei ar fi avut ea singura vreo problema ![]() Multumesc tuturor pt sfaturi PS. diaconliviu, mecanicul iti datoreaza viata ! ![]() This post has been edited by Merlucius: 2 Jul 2006, 14:53 |
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 21:02 |