DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Adaugare treapta V-a, cutie de viteze

blecaipi
post 1 Jul 2006, 21:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 28 February 06
From: Brno - Cehia




Salutari! Am si eu o intrebare. Am un Break din 80 , cutie de 5 tr, dar care are doar 4 dry.gif . Adica m'am uitat pe sub ea, cutia e lunga de 5. Am inteles ca se pot atasa pinioanele pentru 5 trepte. E rentabil asa ceva ? sau iau direct o cutie in 5 ? cool.gif

si ca sa adaug, motorul e de 1300, si am planetare scurte smile.gif


--------------------
Renault Espace IV 3.0 Automat 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 1 Jul 2006, 21:21
Post #2


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Ca sa adaugi ai butonul EDIT biggrin.gif
Si cauta ca s-a mai dsicutat despre adaugarea unei a 5-a trepte.
Bafta!


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 2 Jul 2006, 08:38
Post #3


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(argon @ 2 Jul 2006, 08:24)
Sa adaugi tu treapta 5 cu butonul edit blink.gif
*


radmasa.gif wink.gif asa se pun 5 trepte in zilele noastre
Treapta a 5 cu probleme
Avantaje si Dezavantaje

Si inca o problema

This post has been edited by EUROPE_: 2 Jul 2006, 08:43


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Jul 2006, 11:24
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Europe, ce-i cu link-urile alea?iar o dam in ce buna e cutia cu 4 trepte si ce fraieri sunt aia ce au 5?
Baga un link cu modificarea propriuzisa, nu cu complexele celor care poseda 4 trepte ! blink.gif

This post has been edited by argon: 2 Jul 2006, 11:28


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau lcf
post 2 Jul 2006, 11:48
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 23 February 05
From: Constanta




Exista niste cutii hibrid,(asa le spunea),era cutie cu 4 trepte cu planetare scurte si carcasa de 5 trepte.(aveau gaura pt furca de a 5 a).
Daca zici ca ai si capacul din spate de 5 trepte, ai trenul mobil de 5 trepte ,cel cu pinioanele pe el.Daca e cutie cu 4 trepte ,si capac cu 4 ,trebuie sa schimbi trenul mobil, sa muti pinioanele de pe cel vechi pe cel nou, sa cumperi pinionul de a 5 a ,furca,flasa care se pune intre capac si cutie,capacul de a 5 a, traversa si bieleta cv. Eu am vrut sa fac asta,dar m-am lasat ca ma ajungea prea mult. Si daca schimbi trenul mobil,s-ar putea sa iti fac afiguri grupul diferential. Sa iti huruie.Nu se "pupa" mereu trenul mobil cu grupul.

This post has been edited by clau lcf: 3 Jul 2006, 02:04


--------------------
Volskwagen Corrado 1995 - CT 29 VRG
VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 2 Jul 2006, 22:25
Post #6


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(argon @ 2 Jul 2006, 12:24)
Europe, ce-i cu link-urile alea?iar o dam in ce buna e cutia cu 4 trepte si ce fraieri sunt aia ce au 5?
Baga un link cu modificarea propriuzisa, nu cu complexele celor care poseda 4 trepte ! blink.gif
*


Lasa ca sa stie omul si dezavantajele wink.gif si avantajele. Si dupa aprerea mea economia este cea mai importanta in zilele in care traim.

This post has been edited by EUROPE_: 2 Jul 2006, 22:26


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blecaipi
post 3 Jul 2006, 08:40
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 28 February 06
From: Brno - Cehia




sad.gif va multumesc pt intelegere biggrin.gif

avantajele si dezavantajele le stiu, am cautat si am citit ce era pe aici.
QUOTE
Exista niste cutii hibrid,(asa le spunea),era cutie cu 4 trepte cu planetare scurte si carcasa de 5 trepte.(aveau gaura pt furca de a 5 a).
Daca zici ca ai si capacul din spate de 5 trepte, ai trenul mobil de 5 trepte ,cel cu pinioanele pe el.Daca e cutie cu 4 trepte ,si capac cu 4 ,trebuie sa schimbi trenul mobil, sa muti pinioanele de pe cel vechi pe cel nou, sa cumperi pinionul de a 5 a ,furca,flasa care se pune intre capac si cutie,capacul de a 5 a, traversa si bieleta cv. Eu am vrut sa fac asta,dar m-am lasat ca ma ajungea prea mult. Si daca schimbi trenul mobil,s-ar putea sa iti fac afiguri grupul diferential. Sa iti huruie.Nu se "pupa" mereu trenul mobil cu grupul.

capacul de la cutie e de 5, inca nu am dat'o jos sa vad ce e in ea. vroiam doar sa stiu daca merita sa o schimb direct cu alta in 5 sau doar sa ma chinui cu ce am. smile.gif


--------------------
Renault Espace IV 3.0 Automat 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 3 Jul 2006, 08:59
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu o chimba cu totul, tu ai carcasa de 5 trepte, spatiul pentru treapta 5 e nefolosit, decat sa iei o cutie uzata cu 5, si nu stii ce-i in ea, mai bine schimbi piesele in a ta.

This post has been edited by argon: 3 Jul 2006, 08:59


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blecaipi
post 3 Jul 2006, 12:55
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 28 February 06
From: Brno - Cehia




QUOTE(argon @ 3 Jul 2006, 09:59)
Nu o chimba cu totul, tu ai carcasa de 5 trepte, spatiul pentru treapta 5 e nefolosit, decat sa iei o cutie uzata cu 5, si nu stii ce-i in ea, mai bine schimbi piesele in a ta.
*


oricum trebuie sa o dau jos saptamana asta pt ca mai am o problema cu ea. intra foarte greu in viteze, mai ales 1 si 2. asa ca dupa ce o sa o desfac am sa vad care e cea mai buna solutie smile.gif


--------------------
Renault Espace IV 3.0 Automat 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 11:44
Forum Renault