DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Da in nas, Carburatorul

decrvl
post 17 Jul 2006, 08:08
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 24 February 05




Salut.De ceva timp am observat(si asta fara sa umblu la nimic)ca daca sunt intr-o depasire si sunt nevoit sa turez motorul peste sa zicm 3500 cu a 3-a in momentul in care bag a 4-a incepe sa dea in nas ca si cum ar ramine fara benzina(si asta inclin sa cred).Da in nas de vreo 3 ori dupa care isi revine.Problema e ca carburatorul este asa reglat de vreo 5luni interval in care n-am mai umblat la el.Si a inceput sa faca asa de vreo 2 saptamini.Poate cineva sa-mi spuna unde si ce sa fac?


--------------------
logan 1,5 dci 2006/dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 17 Jul 2006, 09:44
Post #2


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Ce masina ai ? ce motor ce carburator? si incearca sa nu mai schimbi la 3500 ture incearca pe la 2500 si vezi daca mai face.


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Jul 2006, 09:45
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Sa schimbi tu la 2500 in depasiri !

Ontopic, vezi nivelul in CNC.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 17 Jul 2006, 11:29
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




Exact, numero uno nivelul in camera de nivel si mai rar sa nu fi inceput pompa de benzina sa dea rateuri, daca da in curand va trebui sa ii schimbi membranele.


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kostake
post 17 Jul 2006, 11:37
Post #5


Membru relaxat


Group: Members
Posts: 187
Joined: 1 February 06




Pina la nivelul in CNC scoate furtunul de benzina de la intrarea in carburator si verifica debitul pompei de benzina.

Si daca tot esti pe acolo uita-te si la sita de la intrarea in carburator(e sub stut,se desface cu cheie de 19)


--------------------
dacia logan 1,4 2005 laureat - B 10 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 17 Jul 2006, 13:34
Post #6


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Depinde de masiin asi de motor la nova mea daca schimb la 2500 este ok si la 2000 schimb de obicei.
Care este problema cu 2500 daca motorul tau merge rotund la 3000 sau 3500 este ok dar daca da rateuri mai reduci si tu turatia si vezi cum merge.
Incerci toate pozibilitatile.
Sau te-ai aprins asa de repede.
blink.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 17 Jul 2006, 13:41
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




hei, omu, se vorbea de depasiri aici!


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 17 Jul 2006, 15:10
Post #8


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




@mihai0070:
Nova ta oricum are 125 N.m la 2500 rpm fie ca e motor cu compresie 9,25:1 fie ca este cu 8,5:1. Pe când berlineza are putin peste 100 N.m si asta undeva la 3000 rpm. Deci un motor de Nova stock sau pe aproape, trage bine la 2000 rpm si trage de rupe la 2500 rpm, asta fiind exact turatia de cuplu maxim.


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Jul 2006, 15:18
Post #9


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Paulica, ma scuzi, dar motorul de 1,6 de pe Nova are cuplul maxim la 3000 rpm, ca si motorul de 1,4. Puterea e cu 10 cai mai mare, adica 72 de cai la 5000 rpm. Deci cum turezi motorul de 1,4 pentru a obtine putere, la fel e si cel de 1,6.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 17 Jul 2006, 22:44
Post #10


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Argon, nu cred. Este un tabel scanat p-aici prin daciaclub.ro dar nu dau de el si pace. E drept ca este pt. motoare pâna la 106-20, dar cred ca 106-30, ca al meu, sunt cele pe injectie. Si daca nu ma insel si AlexV tot chestia asta sustine.
Nu stiu de ce nici peste postul lui AlexV nu dau la ora asta.
Sau era un post al lui alex?

This post has been edited by paulica: 18 Jul 2006, 10:57


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 15:32
Forum Renault