DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> relanti la viteza 4 si 5, Se opreste motorul pe liber la peste 90

gugul
post 18 Jul 2006, 22:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 June 06




am o berlina din 95
am montat si un BRC pe ea, pana acum nici o problema
de la un timp, indiferent daca sunt pe benzina sau pe GPL, in viteza a 4 a si a 5 a, la peste 90km/h, daca o scot pe liber mi se opreste motorul.

Am verificat si schimbat delco, lulea, condensator, i am dat forja, tot ce m a dus mintea, dar tot face acelasi lucru.
Si este tare ciudat, ca prin oras, pana in 80-90 daca o scot din viteza nu se opreste

Mersi anticipat
bafta la toti



--------------------
dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rerecroS
post 19 Jul 2006, 06:43
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 28 April 06




Mi s-a intamplat si mie - mai da drumu putin la surubul de pe furtun.

PS: mie mi se oprea si in oras, daca-i dadeam un pic forja


--------------------
Renault Megane 2.1 2005, 1.5 dci 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sddragos
post 19 Jul 2006, 07:20
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 532
Joined: 18 October 05




Acelasi lucru il patesc si eu. Si tot un BRC am montat si eu. Solutia: nu mai scot pe liber cand cobor pantele.



--------------------
Dacia 1310 L 1997, berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Jul 2006, 09:33
Post #4


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Treaba pe care oricum nu trebuia sa o faci!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rerecroS
post 19 Jul 2006, 10:10
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 28 April 06




Pai si daca vrea omul sa schimbe viteza?! trebuie sa schimbe repede sa nu-i moara motorul ... nu mi se pare normal.

Eu daca o scot pe liber sta turata pe la 1100 - 1200 asa, apoi, pe masura ce incetinesc revine relanti-ul la 900-1000, cat il am reglat.

Incearca sa-i mai dai drumu 180grade de la surubul de pe furtun. Daca face tot la fel, strange-l cum a fost si du-te cu ea sa ti-o regleze baietii care ti-au montat-o.

This post has been edited by rerecroS: 19 Jul 2006, 10:11


--------------------
Renault Megane 2.1 2005, 1.5 dci 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Jul 2006, 11:45
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Peste o anumita turatie amestecul saraceste, am inteles ca asa lucreaza acel plamin. La 90-100 probabil treci de acea turatie, iar revenirea spre relanti se face asa de repede incit circuitul nu apuca sa se umple de amestec corect.
Incearca cum ti se sugereaza si deschiderea surubului de pe plamin.
Si un avans reglat aiurea sau aprindere deficitara pot cauza fenomenul


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gugul
post 19 Jul 2006, 22:01
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 June 06




problema este ca face si pe benzina acelasi lucru, si nu o scot ca sa cobor o panta, ci pur si simplu ma enerveaza cand scartie ceva sau nu merge cum ar trebuii.

eu banuiesc ca baietii de la gaz nu au montat un fir care detecteaza scanteia de la bobina, si cand pica de la 2000 sau 3000 la 900, efectiv taie contactul


ce ziceti o sa verific si asta sa vad




--------------------
dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 19 Jul 2006, 23:13
Post #8


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Filtrul de aer in ce stare este?


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rerecroS
post 21 Jul 2006, 00:21
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 28 April 06




Daca face si pe benzina poate e de la avans. Ia verifica-l.
Verifica si filtrul de aer, cum a zis adumitrachy !


--------------------
Renault Megane 2.1 2005, 1.5 dci 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gugul
post 7 Aug 2006, 21:44
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 25 June 06




Am verificat filru de aer, adica l am schimbat direct.

Ghici ce avea inauntru...praf si o bucata de ziar, care nu stiu cum a ajuns acolo.

Oricum a trebuit sa reglez iara debitul de GPL, si am pus o panza foarte fina pe gura filtrului ca sa nu ma mai trezsc cu frunze si alte cele.
Am mai gasit si furtunul de la pata calda fisurat si cred ca si de acolo mai tragea aer fals.

Mersi si multa bafta la toti.


--------------------
dacia 1310 1995 berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:20
Forum Renault