DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Forja pe GPL, mai multa putere - cum?

Zaheiu
post 27 Jul 2006, 19:01
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Mi-a venit de curand o idee, dar cred ca e cam proasta. As vrea sa pun la intalatia de gaz, in paralel cu furtunul plaman-carburator, un alt furtun cu o electrovalva pe el. Aceasta ar sta normal inchisa, putand fi deschisa de la un buton, la turatii mari, peste 3500, cand probabil toate daciile reglate pe analizor fara sarcina merg cu amestec sarac.
Ce parere aveti?

Am vazut undeva pe net ca la masinile cu carb dublu corp (cum e nova mea) se pot pune duze de gaz in ambele camere, sa se alimenteze pe gaz cat de cat asemanator cu alimentarea pe benzina.
Ati vazut/auzit de cineva care sa aiba acest montaj?

Sa nu-mi spuneti sa o dau pe benzina daca vreau sa fug pentru ca fuge bine si pe gaz si nu vad de ce sa mergi repede si scump cand se poate repede si ieftin.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Jul 2006, 19:16
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




biggrin.gif Si stai sa apesi butotul ala de fiecare data cand treci de 3500? Tu vrei un fel de NOS tongue.gif

Ideea nustiu daca e fezabila, dar daca merge, in loc de buton poti sa-ti faci un circuit electronic, in gen "shifting light", ca atunci cand treci de o turatie programata in prealabil, sa-ti activeze automat electrovalva aia icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 27 Jul 2006, 19:24
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Cam asa. Sunt unii in bucale care pun un fel de calculator ce comanda un motoras de ralanti de BMW ursulet si da gaz dupa o curba stabilita in prealabil pe dyno. Dar costa cam 400E.
Referitor la chestia cu buton e posibil sa se inece cand dai drumul la gaz si rezolvi fix pix.

This post has been edited by Zaheiu: 27 Jul 2006, 19:26


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Jul 2006, 19:31
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Exact...ca si atunci cand tragi socul in forja...sau nu neaparat in forja..oricand cu motorul cald...se ineaca, si faci o frana de motor de toata frumuseatea dry.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 27 Jul 2006, 21:18
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




poti sa pui linistit diuza de gaz si in corpul 2. gazul va fi aspirat pe corpul 2 numai cand apesi mai tare acceleratia, astfel incat sa deschizi corpul 2. Eu asa am pe nova si merge perfect. Fuge de rupe usa. Daca mai ai nelamuriri iti raspund. Bafta!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Jul 2006, 21:25
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu cred ca merge ce ai zis pentru ca debitul nu ai cum sa il dai mai mare in plamin pe partea din spate (cazul meu) de unde iese furtunul de gaz din plamin spre carburator este o membrana de care este legata o supapa care in functie de depresiunea din carburator (acceleratie) deschide sau inchide gazul cu cit accelerezi mai mult cu atit se deschide mai mult si invers la acea supapa adiametrul este de cam 5 mm ca sa maresti debitul de gaz ar trebui marita gaura si s-ar putea dupa aia sa nu mai inchida bine si sa mearga prost si oricum putere in plus nu o sa ai mai degraba o sa inneci motorul [PAREREA MEA] am desfacut plaminul meu si stiu cum functioneaza este de tip bigas


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 27 Jul 2006, 23:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Stiu ce spui, dar nu este necesar sa maresti gaura. Furtunul care iese din vaporizator este suficient pentru amandoua corpurile carburatorului. Se inlocuieste robinetul de pe furtun cu unul din care se poate regla debitul separat pentru fiecare camera a carbului si problema e rezolvata. Pentru a face motorul mai viteaz pe GPL tre sa iei vo 3 mm din chiulasa. Daca iei 2 mm o sa mearga masina cum mergea pe benzina. Poti sa iei si mai mult din chiulasa ca nu o sa iti apara detonatiile pe GPL pentru ca are CO mult mai mare ca benzina.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 28 Jul 2006, 06:25
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Merci anndi, dar nu vreau sa ajung cu modificarile asa departe incat sa iau din chiulasa. Peste vreo luna trebuie sa mai fac o revizie la instalatia GPL si o sa-i pun sa-mi faca chestia cu duza in corpul 2. Am vazut pus un "Y" pe furtun la iesirea din plaman si robinete de reglaj pe ambele furtune (camera 1 si 2).
Intre timp o sa ma interesez si cat costa un reglaj de GPL pe dyno.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ksi_id
post 28 Jul 2006, 09:23
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 16 April 05
From: timisoara




Alta chestie...dar la carb simplu...
Eu de exemplu si cand merg in afara merg cu debitul la gaz sugrumat pt consum mic, dar dezavantajul este cand intru in depasiri (mai ales la viteza mai mare) tre' sa prind ocazie ca sa o pot face. Am unii prieteni care trec pe benzina chiar, in unele cazuri. Ideea ar fii daca ai putea cumva in loc de surubul de debit dintre vaporizator si carb sa pui unul electric cu comanda din masina sa-i poti da debit in mers cand tre' sa faci o depasire mai vijelioasa.
Am inteles ca unele masini pe injectie care au sonda lambda au o chestie de genu care in functie de cum ii dai se deschide si se inchide debitu automat


--------------------
vw jetta 1800cmc 90hp 1992 - TM 18 KSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 28 Jul 2006, 10:02
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




ce spui tu fac la master tuning. +calculator care stie cand sa dea gaz. 350E. nu prea merita la dacie si instalatie de 200E.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GTX
post 28 Jul 2006, 11:47
Post #11


membru retras


Group: Members
Posts: 204
Joined: 20 June 06




nu merge injectat gas in aerul care intra pe la filtru? am vazut o data pe discovery,ma documentez si va spun.


--------------------
Dacia Opel Astra 2001 1998 berlina
www.tuning-pe.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 5 Aug 2006, 01:19
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




problema se rezolva super simplu si a fost aplicata la oltcit cu succes . se foloseste un carburator dublucorp si se alimeteaza prima treapta cu GPL si a doua cu benzina wink.gif

This post has been edited by Ford_V6: 5 Aug 2006, 01:20


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 5 Aug 2006, 10:24
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Si mai exact cum faci ingineria asta cu a doua treapta cu benzina? Cum opresti benzina pe prima treapta?


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 5 Aug 2006, 20:53
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




merge facuta chestia, problema cea mai mare e supapa care sa inchida gazul de pe corpul 2 cand nu e folosit. Eu ma gandeam la 1 contact care sa fie actionat la deschiderea corpului 2 si sa deschida electrovalava. Eu merg cu gaz numai pe primul corp si cand am chef de talpa dau drumul si la corpul 2. Singurul inconvenient e ca tre sa reglez si debitul si relantiul. Nu tot timpul le reglez cum trebuie si mai moare motorul prin intersectii si iara il reglez si dupa aia continui cu talpa. Daca merg cu ambele corpuri deschise imi ia cam 13 masina in oras. In forja imi ia cam 15-18. Bafta!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 5 Aug 2006, 22:16
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




QUOTE(anndi @ 5 Aug 2006, 21:53)
merge facuta chestia, problema cea mai mare e supapa care sa inchida gazul de pe corpul 2 cand nu e folosit. Eu ma gandeam la 1 contact care sa fie actionat la deschiderea corpului 2 si sa deschida electrovalava. Eu merg cu gaz numai pe primul corp si cand am chef de talpa dau drumul si la corpul 2.
*



Cum faci sa dai gaz si pe tr2?Cel mai simplu ar fi sa ai piesa din poza.image3.jpg ( Size: 6.72k ) Number of downloads: 324


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fenyx
post 5 Aug 2006, 23:18
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 21 June 06




parerea mea:e sa muti furtunul de gaz daca e montat in corpul carburatorului in capacul care vine la filtru ,debit un pic mai mare si isi trage fiecare camera cat si cand ii trebuie.
p.s.nu dati cu pietre


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 mls - ot 22 doy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 6 Aug 2006, 11:25
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




QUOTE(gabi1 @ 5 Aug 2006, 23:16)
Cum faci sa dai gaz si pe tr2?Cel mai simplu ar fi sa ai piesa din poza.image3.jpg ( Size: 6.72k ) Number of downloads: 324

*



E buna ideea dar nu va functiona. Trebuie sa poti regla gazul pe ambele corpuri. E un "robinet" in Y cu care se regleeaza pentru un randament mai bun, adica sa fuga mai tare! Daca va dati gauri in carburatoare aveti grija cine va face gaurile alea ca daca nu sunt date unde trebuie, e gata carburatorul si nu va mia merge bine nici pe benzina nici pe gaz. Bafta!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 6 Aug 2006, 13:56
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




www.oltcit.ro - tuning - consum gpl - alimentarea speciala cu carburant

acolo gasiti toate informatiile speciale de a combina gpl-ul cu benzina . . .daca merge pe carb de oltcit trebuie sa meraga perfect si pe dacia cu un carb dublu de nova.


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GTX
post 10 Aug 2006, 12:49
Post #19


membru retras


Group: Members
Posts: 204
Joined: 20 June 06




nu stiu da mie nimi merge situl acela...


--------------------
Dacia Opel Astra 2001 1998 berlina
www.tuning-pe.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KYD
post 13 Aug 2006, 12:01
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(Ford_V6 @ 6 Aug 2006, 14:56)
www.oltcit.ro - tuning - consum gpl - alimentarea speciala cu carburant

acolo gasiti toate informatiile speciale de a combina gpl-ul cu benzina . . .daca merge pe carb de oltcit trebuie sa meraga perfect si pe dacia cu un carb dublu de nova.
*





dar nu mi merge site ul...da eroare....pe carburator de golf oare o merge? biggrin.gif


--------------------
Dacia Nova GT - KYD
mai devreme sau mai tarziu...totul se intoarce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 18 Aug 2006, 22:29
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




merge! Cauta cu incredere un carb weber! Eu sunt supermultumit de el.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 07:29
Forum Renault