Forja pe GPL, mai multa putere - cum?
![]() ![]() ![]() |
Forja pe GPL, mai multa putere - cum?
Zaheiu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
![]() ![]() Ideea nustiu daca e fezabila, dar daca merge, in loc de buton poti sa-ti faci un circuit electronic, in gen "shifting light", ca atunci cand treci de o turatie programata in prealabil, sa-ti activeze automat electrovalva aia ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Cam asa. Sunt unii in bucale care pun un fel de calculator ce comanda un motoras de ralanti de BMW ursulet si da gaz dupa o curba stabilita in prealabil pe dyno. Dar costa cam 400E.
Referitor la chestia cu buton e posibil sa se inece cand dai drumul la gaz si rezolvi fix pix. This post has been edited by Zaheiu: 27 Jul 2006, 19:26 |
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Exact...ca si atunci cand tragi socul in forja...sau nu neaparat in forja..oricand cu motorul cald...se ineaca, si faci o frana de motor de toata frumuseatea
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
anndi |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
poti sa pui linistit diuza de gaz si in corpul 2. gazul va fi aspirat pe corpul 2 numai cand apesi mai tare acceleratia, astfel incat sa deschizi corpul 2. Eu asa am pe nova si merge perfect. Fuge de rupe usa. Daca mai ai nelamuriri iti raspund. Bafta!
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu cred ca merge ce ai zis pentru ca debitul nu ai cum sa il dai mai mare in plamin pe partea din spate (cazul meu) de unde iese furtunul de gaz din plamin spre carburator este o membrana de care este legata o supapa care in functie de depresiunea din carburator (acceleratie) deschide sau inchide gazul cu cit accelerezi mai mult cu atit se deschide mai mult si invers la acea supapa adiametrul este de cam 5 mm ca sa maresti debitul de gaz ar trebui marita gaura si s-ar putea dupa aia sa nu mai inchida bine si sa mearga prost si oricum putere in plus nu o sa ai mai degraba o sa inneci motorul [PAREREA MEA] am desfacut plaminul meu si stiu cum functioneaza este de tip bigas
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
anndi |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Stiu ce spui, dar nu este necesar sa maresti gaura. Furtunul care iese din vaporizator este suficient pentru amandoua corpurile carburatorului. Se inlocuieste robinetul de pe furtun cu unul din care se poate regla debitul separat pentru fiecare camera a carbului si problema e rezolvata. Pentru a face motorul mai viteaz pe GPL tre sa iei vo 3 mm din chiulasa. Daca iei 2 mm o sa mearga masina cum mergea pe benzina. Poti sa iei si mai mult din chiulasa ca nu o sa iti apara detonatiile pe GPL pentru ca are CO mult mai mare ca benzina.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
Merci anndi, dar nu vreau sa ajung cu modificarile asa departe incat sa iau din chiulasa. Peste vreo luna trebuie sa mai fac o revizie la instalatia GPL si o sa-i pun sa-mi faca chestia cu duza in corpul 2. Am vazut pus un "Y" pe furtun la iesirea din plaman si robinete de reglaj pe ambele furtune (camera 1 si 2).
Intre timp o sa ma interesez si cat costa un reglaj de GPL pe dyno. |
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
ksi_id |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 16 April 05 From: timisoara ![]() |
Alta chestie...dar la carb simplu...
Eu de exemplu si cand merg in afara merg cu debitul la gaz sugrumat pt consum mic, dar dezavantajul este cand intru in depasiri (mai ales la viteza mai mare) tre' sa prind ocazie ca sa o pot face. Am unii prieteni care trec pe benzina chiar, in unele cazuri. Ideea ar fii daca ai putea cumva in loc de surubul de debit dintre vaporizator si carb sa pui unul electric cu comanda din masina sa-i poti da debit in mers cand tre' sa faci o depasire mai vijelioasa. Am inteles ca unele masini pe injectie care au sonda lambda au o chestie de genu care in functie de cum ii dai se deschide si se inchide debitu automat |
--------------------
vw jetta
1800cmc 90hp
1992
- TM 18 KSI
|
|
Zaheiu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 3 November 05 ![]() |
ce spui tu fac la master tuning. +calculator care stie cand sa dea gaz. 350E. nu prea merita la dacie si instalatie de 200E.
|
--------------------
Dacia
Nova chioara
- vl02jcr
|
|
GTX |
![]()
Post
#11
|
![]() membru retras Group: Members Posts: 204 Joined: 20 June 06 ![]() |
nu merge injectat gas in aerul care intra pe la filtru? am vazut o data pe discovery,ma documentez si va spun.
|
--------------------
Dacia
Opel Astra 2001
1998 berlina www.tuning-pe.net
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
problema se rezolva super simplu si a fost aplicata la oltcit cu succes . se foloseste un carburator dublucorp si se alimeteaza prima treapta cu GPL si a doua cu benzina
![]() This post has been edited by Ford_V6: 5 Aug 2006, 01:20 |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
cristidb |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Si mai exact cum faci ingineria asta cu a doua treapta cu benzina? Cum opresti benzina pe prima treapta?
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
anndi |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
merge facuta chestia, problema cea mai mare e supapa care sa inchida gazul de pe corpul 2 cand nu e folosit. Eu ma gandeam la 1 contact care sa fie actionat la deschiderea corpului 2 si sa deschida electrovalava. Eu merg cu gaz numai pe primul corp si cand am chef de talpa dau drumul si la corpul 2. Singurul inconvenient e ca tre sa reglez si debitul si relantiul. Nu tot timpul le reglez cum trebuie si mai moare motorul prin intersectii si iara il reglez si dupa aia continui cu talpa. Daca merg cu ambele corpuri deschise imi ia cam 13 masina in oras. In forja imi ia cam 15-18. Bafta!
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
QUOTE(anndi @ 5 Aug 2006, 21:53) merge facuta chestia, problema cea mai mare e supapa care sa inchida gazul de pe corpul 2 cand nu e folosit. Eu ma gandeam la 1 contact care sa fie actionat la deschiderea corpului 2 si sa deschida electrovalava. Eu merg cu gaz numai pe primul corp si cand am chef de talpa dau drumul si la corpul 2. Cum faci sa dai gaz si pe tr2?Cel mai simplu ar fi sa ai piesa din poza.image3.jpg ( Size: 6.72k ) Number of downloads: 324 |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
fenyx |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 21 June 06 ![]() |
parerea mea:e sa muti furtunul de gaz daca e montat in corpul carburatorului in capacul care vine la filtru ,debit un pic mai mare si isi trage fiecare camera cat si cand ii trebuie.
p.s.nu dati cu pietre |
--------------------
dacia 1310
berlina
1988 mls
- ot 22 doy
|
|
anndi |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(gabi1 @ 5 Aug 2006, 23:16) Cum faci sa dai gaz si pe tr2?Cel mai simplu ar fi sa ai piesa din poza.image3.jpg ( Size: 6.72k )
Number of downloads: 324 E buna ideea dar nu va functiona. Trebuie sa poti regla gazul pe ambele corpuri. E un "robinet" in Y cu care se regleeaza pentru un randament mai bun, adica sa fuga mai tare! Daca va dati gauri in carburatoare aveti grija cine va face gaurile alea ca daca nu sunt date unde trebuie, e gata carburatorul si nu va mia merge bine nici pe benzina nici pe gaz. Bafta! |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
www.oltcit.ro - tuning - consum gpl - alimentarea speciala cu carburant
acolo gasiti toate informatiile speciale de a combina gpl-ul cu benzina . . .daca merge pe carb de oltcit trebuie sa meraga perfect si pe dacia cu un carb dublu de nova. |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
GTX |
![]()
Post
#19
|
![]() membru retras Group: Members Posts: 204 Joined: 20 June 06 ![]() |
nu stiu da mie nimi merge situl acela...
|
--------------------
Dacia
Opel Astra 2001
1998 berlina www.tuning-pe.net
|
|
KYD |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 96 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Ford_V6 @ 6 Aug 2006, 14:56) www.oltcit.ro - tuning - consum gpl - alimentarea speciala cu carburant acolo gasiti toate informatiile speciale de a combina gpl-ul cu benzina . . .daca merge pe carb de oltcit trebuie sa meraga perfect si pe dacia cu un carb dublu de nova. dar nu mi merge site ul...da eroare....pe carburator de golf oare o merge? ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
- KYD mai devreme sau mai tarziu...totul se intoarce
|
|
anndi |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
merge! Cauta cu incredere un carb weber! Eu sunt supermultumit de el.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 07:29 |