lipsa presiune ulei, motor
![]() ![]() ![]() |
lipsa presiune ulei, motor
kenzo103 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 3 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Rekord c
1967 L
|
|||
colombina29 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Poate ceasul nu iti arata bine... This post has been edited by diaconuliviu: 8 Aug 2006, 06:57 |
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
cum adica presiunea e la 1? adica la prima liniuta? atunci ai 2 atmosfere..ceea ce e foarte bine, si la 3000 rpm cat ai ? daca ai la a 2.a liniuta ai 4 atm si merge bine motorul , nu ai de ce sa iti faci griji, e normal
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#4
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Cred ca se refera la ceasul care e numerotat de la 2 la 6.
La turatia de relanti, presiunea este de minim 0,7 daN/cm iar la turatia de 4000 rpm, presiunea trebuie sa se incadreze intre 3,5 - 4 daN/cm. Verifica ![]() This post has been edited by EUROPE_: 7 Aug 2006, 22:38 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
kenzo103 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 3 August 06 ![]() |
manometrul este notat de la 0 la 6 si cand ma refeream ca in relanti sta la 1 adica intre 2 si 0..deci este cam putin
|
--------------------
Opel
Rekord c
1967 L
|
|
kenzo103 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 3 August 06 ![]() |
|
--------------------
Opel
Rekord c
1967 L
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
baga un ulei bun 20w50, de exemplu valvoline si o sa ai presiune buna. cu ulei romanesc e normal sa nu ai presiune cand se incalzeste si devine apa.
nu te zgracii pentru 60-70 RON un bidon de ulei ca o sa te coste mult mai mult dupa aia. . . . |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
grGa |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 July 04 From: Timisoara ![]() |
Am patit la fel. Dupa ce se incalzea motorul, scadea presiunea de ulei si se aprindea becul rosu, la relanti. Am dus-o la mecanic, verdict "linia". Dupa reparatie am retinut ceva despre cuzineti, rectificat chiuloasa (!?) si alte treburi. Acum pleaca de la 6, sta pe la 5 in mers si dupa ce se incalzeste bine la 2 si-un pic la relanti.
|
-------------------- |
|
burghiu |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 4 April 06 ![]() |
QUOTE(kenzo103 @ 7 Aug 2006, 21:52) am o problema la dacia mea 1300 de ceva timp nu mai am presiune la ulei..adica dimineata cand motorul este rece e f bine adica sta la 6 in relanti dar problema apare dupa ce se incinge motorul presinea in relanti scade pana aproape la 1si turata trece putin de 2 nu stiu ce sa fac si care e cauza,am schimbat pt inceput uleiul cei drept romanesc ca e mai ieftin si am adougat un aditiv..dar tot degeaba..cei drept cam o luna am avut o presiune mai buna la ulei adica statea cam la 2 in relanti cu motorul incins...dar dupa ceva timp iar...aceas problema a urmat sa schimb pompa de ulei cu una noua...lucru care nu mi-a adus o schimbare prea mare in bine..acum aceas problema..adica presiunea uleiului in relanti sta la 1 dupa ce se incalzeste motorul bine...am fost la un mecanic batran care a vezut multe la viata lui s-a uitat la motor l-a ascultat si a zis ca nu am probleme la linie si ca nu bate si ca compresia ar fi destul de buna..ca e posibil sa am pierderi pe axa cu came si pe axul de la culbutori,poata sa-mi zica cineva cu siguranta despre ce este vb..cunoasteti vreun ulei bun sau vreu aditiv care sa ma ajute sa am o presiune mai buna la ulei? astept raspunsurile voastre,multumesc anticipat Aceeasi problema am avut-o eu la o Dacia din 2004, este foarte adevarat in perioada de garantie. Problema mea a fost ca la relanti ( eu avand bord TAKOSAN nu am alte indicatoare decat benzina si kilometraj ) mi se aprindea becul de la ulei. Rezolvarea a fost foarte simpla: am schimbat pompa de ulei. Din cate am vazut eu era o biluta pe un arc care deschidea si inchidea legatura intre baia de ulei si camera de combustie. Acea biluta a rams blocata si tot uleiul mi-l arunca inapoi in baia de ulei si am schimbat toata pompa deorece repet, eram in perioada de garantie. Asadar rezolvarea ta cred ca ar fi " SCHIMBA POMPA DE ULEI". Sper ca ai inteles cam ce am incercat eu sa-ti explic pe aici si sper ca asta sa fie problema ta. Bafta ![]() This post has been edited by burghiu: 10 Aug 2006, 09:49 |
--------------------
dacia 1310
break
- B 90 DOX
|
|
map3tz2003 |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 1 August 06 ![]() |
Intrebare:cand ai schimbat uleiul ai schimbat si filtrul? Incearca sa iti pui un filtru de ulei ptr dacie...e cam 100.000.In mod normal cand e rece motorul indicatorul ar trebui sa stea la maxim si pe urma cand se mai incalzeste sa mai scada si sa creasca in momentul in care accelerezi.
|
--------------------
Dacia
CL1300
1999
|
|
danny_b |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(kenzo103 @ 7 Aug 2006, 21:52) am o problema la dacia mea 1300 de ceva timp nu mai am presiune la ulei..adica dimineata cand motorul este rece e f bine adica sta la 6 in relanti dar problema apare dupa ce se incinge motorul presinea in relanti scade pana aproape la 1si turata trece putin de 2 nu stiu ce sa fac si care e cauza,am schimbat pt inceput uleiul cei drept romanesc ca e mai ieftin si am adougat un aditiv..dar tot degeaba..cei drept cam o luna am avut o presiune mai buna la ulei adica statea cam la 2 in relanti cu motorul incins...dar dupa ceva timp iar...aceas problema a urmat sa schimb pompa de ulei cu una noua...lucru care nu mi-a adus o schimbare prea mare in bine..acum aceas problema..adica presiunea uleiului in relanti sta la 1 dupa ce se incalzeste motorul bine...am fost la un mecanic batran care a vezut multe la viata lui s-a uitat la motor l-a ascultat si a zis ca nu am probleme la linie si ca nu bate si ca compresia ar fi destul de buna..ca e posibil sa am pierderi pe axa cu came si pe axul de la culbutori,poata sa-mi zica cineva cu siguranta despre ce este vb..cunoasteti vreun ulei bun sau vreu aditiv care sa ma ajute sa am o presiune mai buna la ulei? astept raspunsurile voastre,multumesc anticipat Nu poate sa-ti spuna cu siguranta nimeni, ce ar putea fi.Citi km. ai parcursi?A fost in RK. motorul?Ai facut corect rodajul?Acestea toate sunt f.importante.De obicei, se pling de uleiul romanesc mai toti.Incearca un 20w50 strain si un aditiv teflonat.Eventual o pompa cu debit marit.Nu cunosc date despre motorul tau, ce sa zic. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
rares17 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 August 06 ![]() |
cu uleiul romanesc e o chestie verifica daca ajunge ulei la culbutori daca ajunge nu ai probleme daca nu e ponpa sau ai cuzineti uzati sau sorbu de la pompa e infundat si trebuie curatata
|
--------------------
dacia
1310 tlx
1995
|
|
vyper |
![]()
Post
#13
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
frate iti zic io...nai ce sa ii faci! problema asta o am si io. trebuie desfacut motoru ca e linia dusa...iti dau un sfat...mergi cu el asa pana o sa crape ceva in el ca sincer al meu face asa cam de un an si tot a mers ... si a luat si turatii delea de 6.000 si tot mai merge...astept vara viitoare ca e in plan sa il fac ca nou
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
ei la citroen nu mai aveam presiune de ulei nici la 1500 rpm. . . .am bagat 4 aditivi 2+2 in motor si 2 l de ulei si am mai mers asa vreo 5000 km fara probleme . . . cand am dat jos motoru mergea inca bine fara sa se mai aprinda becu la ulei.
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
galeo |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 2 September 06 ![]() |
Nu cred ca are vreo legatura uleiul cu presiunea de ulei.Eu la dacia mea bag cel mai ieftin ulei(din ala la 5 lei/litrul)si am presiune 4 la relanti si 6 in mars.
|
--------------------
dacia
1310
1984
|
|
X_T_C |
![]()
Post
#16
|
![]() X_T_C Group: Members Posts: 26 Joined: 29 September 05 ![]() |
pai la ce sa te astepti de la 1 litru de ulei care costa cat un litru de benzina...incearca cu un ulei mai bun...ala romanesc cred ca e doar pentru praguri sa nu rugineasca
This post has been edited by X_T_C: 2 Sep 2006, 11:57 |
--------------------
Renault
Megane
Estate
- B XX GAG
|
|
lord_sith |
![]()
Post
#17
|
![]() IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!! Group: Members Posts: 233 Joined: 31 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o problema asemanatoare...am indicator de ulei pe bord, pe o dacie din '91.
Am schimbat filtrul de ulei si uleiul ca tot cam asa nu prea aveam presiune la ulei. am bagat ulei romanesc 20w40. pt 1 saptamana imi statea indicator cu motorul cald la mijloc ( are 4 liniutze, presupun ca stiti ![]() Daca poate cineva sa isi mai dea cu parerea as fii deplin recunoscator!! |
--------------------
dacia
1310
1991 TLX
- B 28 CUA Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
|
|
workarea |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Aveti aici raspunsurile:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=54165 Mai e si topicul sticky cu cel mai bun ulei pentru Dacie. Lord_sith, tu vrei sa mergi sportiv cu ulei romanesc si sa mai ai si performante si pe deasupra sa te mai si tina motorul ala. Taica-tau a mers 47 k km batrineste. Nici o problema, mai mergi si tu vreo citeva mii de km sportiv si gata motorul. Dupa aia poti sa ne faci si noua un calcul si o sa ne explici din proprie experienta de ce iesi mult mai scump cu un ulei prost. Cel mai interesant e cum se gasesc unii care sa-si dea cu parerea de la zero pe subiecte rasdiscutate. Astept cu interes topicurile de genul "merg cu benzina amestecata cu apa si masina da in bot. Carburator, sau pompa de benzina. Heeelp!!!". ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#19
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu cu 20w40 petrom super 2 aveam la relanti 2 bar si cu elf 10w40 aveam 3 bar la relanti.asta cu motoru cald:) concluzia o trageti voi.acu cu 10w60 la cald cam 4 bar.
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
lord_sith |
![]()
Post
#20
|
![]() IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!! Group: Members Posts: 233 Joined: 31 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Uleiul sa fie man...asa sper si eu , asta il bagasem provizoriu, ca nu am avut bani la momentul ala..
Cum am mai scris pe "care e cel mai bun ulei" optez pt un 10W40. sper sa fie bine.... |
--------------------
dacia
1310
1991 TLX
- B 28 CUA Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#21
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
depinde cat de uzat e motoru:) un ulei fluid merge la un motor in stare buna;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
lord_sith |
![]()
Post
#22
|
![]() IT'S ALIVEE!!..IT'S ALIVEE!!! Group: Members Posts: 233 Joined: 31 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e uzat omu' masina asta a mers cu 120 dat o data de batranu'...la 48mii nu cred, a intretinut-o belea nenea...si eu...dar eu vreau ceva mai mult de la ea...nu prea imi vine sa cred ca trebuie sa segmentez la kilometrii astia...in fine, daca nu a avut ungere la o escapada de-a mea...asta e alta problema, dar am fost atent mereu..asta ma si mira...Chestia e ca masina merge de 1 an, ca vreo 2 a stat pe bara....
|
--------------------
dacia
1310
1991 TLX
- B 28 CUA Dacia Rally Team member/////B-28-CUA
|
|
don_tzapu |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 17 August 09 ![]() |
alutare,am si eu o problema...acum vreo 3 saptamani am fost la un mecanic si mi-a pus Ulei Aral cred ca 5W40 dupa cate tin minte,vine la butoaie mari,cred ca e industrial...mi-a zis ca este foarte bun....motorul merge deocamdata foarte bine....singura problema este presiunea foarte mica la ulei...cand motorul este cald,la relantiu presiunea este aproape 0(nu s-au aprins inca martorii pe bord),iar cand accelerez creste cam pana la prima liniuta de pe ceas...trebuie sa ii pun niste aditivi ceva in ulei?
Mentionez ca am o dacie 1310 din '95 |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
teodor23 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 August 12 ![]() |
Salut.Am si eu o problema si as dori daca s-ar putea sa primesc niste sfaturi.Am o dacie 1999 anul fabricatiei si am probleme cu presiunea la ulei.La rece imi urca pana pe la 3(a treia de jos din maxim 4) dar cand se incalzeste scade de abia ramane la prima liniuta de deasupra liniei rosii.si cand e cald ,la relanti se aprinde becul rosu....in mers presiunea sta pe la 1 jumate.Mentionez ca anul trecut i-am schimbat segmentii sunt ST,cuzineti.Nu stiu ce sa cred:linia sau altceva mai usor?Va multumesc
|
--------------------
Dacia
1310
1999
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
ce ulei i-ai pus?
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
r3d |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
incearca prima data sa verifici pinionu de sub delcou care antreneaza pompa de ulei si delcoul(in cele mai multe cazuri sa strica dantura pinionului in interior si iti patineaza ,deci presiune din parti).ar mai putea fi uleiu de proasta calitate plus un termostat cam mare:).incearca cu unul de pana in 83.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
QUOTE(teodor23 @ 13 Aug 2012, 19:56) Salut.Am si eu o problema si as dori daca s-ar putea sa primesc niste sfaturi.Am o dacie 1999 anul fabricatiei si am probleme cu presiunea la ulei.La rece imi urca pana pe la 3(a treia de jos din maxim 4) dar cand se incalzeste scade de abia ramane la prima liniuta de deasupra liniei rosii.si cand e cald ,la relanti se aprinde becul rosu....in mers presiunea sta pe la 1 jumate.Mentionez ca anul trecut i-am schimbat segmentii sunt ST,cuzineti.Nu stiu ce sa cred:linia sau altceva mai usor?Va multumesc aceiasi problema si la mine poate fi de la ulei prost,(eu i-am facut schimbul si i-am pus ulei aral 20w40 si filtru de ulei romcarbon) pompa de ulei stricata, sau cuzineti (linia) |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
flavyus |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 28 February 11 ![]() |
eu am dacia din 86 si de 4 ani de cand este in posesia mea i-am facut schimbul cu ulei de motor dizel si merge perfect motorul mai jos de jumatate nu scade presiunea.
|
--------------------
dacia
1310
1986
- ag-07-ryo
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(don_tzapu @ 18 Nov 2009, 16:39) ... cred ca 5W40 dupa cate tin minte,vine la butoaie mari,cred ca e industrial...mi-a zis ca este foarte bun....motorul merge deocamdata foarte bine ...trebuie sa ii pun niste aditivi ceva in ulei? Mentionez ca am o dacie 1310 din '95 La recipiente mari iese mai ieftin de obicei ( 5W40 e foarte bun dar ... pentru motoare NOI , fara uzuri ) pune-i un 15 sau 20W40 , e important sa ai presiunea bunä , n-o rezolvi cu aditivi ... QUOTE(teodor23 @ 13 Aug 2012, 18:56) ... cand e cald ,la relanti se aprinde becul rosu....in mers presiunea sta pe la 1 jumate.Mentionez ca anul trecut i-am schimbat segmentii sunt ST,cuzineti.Nu stiu ce sa cred:linia sau altceva mai usor? e linia , dar cind spun linia nu ma refer doar la cuzinetii de la arborele cotit , uzura lagärelor axului cu came si a axului culbutorilor contribuie foarte mult la pierderea presiunii de ulei ... |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 22:59 |