Cutia de viteze de la papuc 4X4
![]() ![]() ![]() |
Cutia de viteze de la papuc 4X4
madalina |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Toyota/Opel
Yaris/Corsa
- B00ooo
|
|||
Dyda |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Servus
Ghinionul se poate transforma in succes daca un priceput regleaza Timoneria, adica legatura intre cutie si maneta schimbator viteze. Placuta selectoare trebuie reglata si ea, verificat daca exista arcul readucere maneta, obligatoriu pus astfel mesteci mai abitir decit in tuciul cu mamaliga Si ultima interventie dar si cea mai naspa inlocuite inelele sincron vitz I-II, eventual craboti, din cauza lor intra greu in treapta respectiva. Concluzie : O vizita la Service Bafta |
-------------------- Kox
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Si eu am condus un papuc 4x4 si nu avea probleme de astea la cutie. Era stransa cutia (cu exceptia la a V a, cand aveam senzatia ca bag mana in torpedou). Cred ca ar trebui mers la un mecanic. Acelasi lucru l-am intalnit la o dacie din 76(adk treptele erau imprastiate rau tare).
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
madalina |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri! Am tot dus-o in service, dar mi-au zis ca e normal! O sa iau raspunsul lui George si il voi recita in fata mecanicului! Asa va impresia ca stiu mai multe decat el si va face treaba! :wink:
|
--------------------
Toyota/Opel
Yaris/Corsa
- B00ooo cu fular de steaua in galeria lui dinamo :-)))
|
|
tyka |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 356 Joined: 22 February 04 From: slobozia ![]() |
e defect din febricatie.nu cred ca reusesti sal faci ,doar daca tai din pedalier.
![]() |
-------------------- |
|
cristidb |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
In afara de du-te la service shi fa scandal alte sfaturi nu mai datzi?
In primul rand faptul ca vitezele nu sunt aliniate nu are nici o legatura cu cutia de viteze. E de la maneta, eventual s-a uzat nuca, sau de la tijele de legatura intre maneta shi cutie. Faptul ca intra greu in toate vitezele tot de acolo ar putea fi. Se pune putzina vaselina pe articulatzia manetei shi sunt shanse mari sa se rezolve. Cu treapta 1 care nu intra decat dupa 2 e alta problema. Poate fi sincronul uzat sau pinionul, sau ambele. Asta se constata doar dupa desfacere. O alta cauza ar putea fi ambreiajul care nu decupleaza complet sau din cauza frecarii dintre priza shi bucsha de bronz din volanta. Daca la marche arriere caraie la cuplare sigur e din ambreiaj (cutia se invarte chiar shi cand ambreiajul e complet apasat). |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
poate parea oarecum offtopic dar mi-aduc aminte de un Aro (l-am si condus) care avea aranjate (de la mama lui) vitezele cam asa:
I-a, a II-a si a IV -a in fata; III-a si R in spate. Revenind la problema colegei, banui ca toata timoneria+ maneta schimbatorului+cautatorul sunt istorie! |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
madalina |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 288 Joined: 8 November 03 From: Bucuresti ![]() |
la marche arriere intra perfect - e singura in care intra bine - e acolo unde ar trebui! Si nu caraie!
|
--------------------
Toyota/Opel
Yaris/Corsa
- B00ooo cu fular de steaua in galeria lui dinamo :-)))
|
|
RaduMan |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 12 November 03 From: Bucuresti-Ploiesti-Falticeni ![]() |
La mine erau mutate vitezele cand se rupsese un suport de la cutie, si din cauza asta cutia statea aplecata intr-o parte. Mai apoi, mi s-a rupt si maneta schimbatorului, si am condus cateva zile cu o surubelnita in loc. Foarte interesant.
|
--------------------
VW
Touran
2004 Trendline NU forta, foloseste un ciocan mai mare!
|
|
psichoman |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 22 April 04 From: Tg-Mures, Cluj Napoca ![]() |
Eu-ti zic sa muti volanul pe dreapta si muta-te in Anglia...
|
--------------------
Dacia
1310 Break 1.4l
- MS-01-ZAB I don't drive fast: I fly too low
:) |
|
liviu05 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
QUOTE(OCEBE @ 13 May 2004, 15:46) poate parea oarecum offtopic dar mi-aduc aminte de un Aro (l-am si condus) care avea aranjate (de la mama lui) vitezele cam asa: I-a, a II-a si a IV -a in fata; III-a si R in spate. Revenind la problema colegei, banui ca toata timoneria+ maneta schimbatorului+cautatorul sunt istorie! Nu stiu ce fel de ARO ai condus tu, si de la ce mama avea cutia astfel "aranjata"! Iti spun din experienta proprie de angajat al acestei firme unde am lucrat patru ani, si daca acea cutie nu era de la o alta mama(vitrega eventual) mama buna nu i-a dat la nastere asa ceva. Pentru asta sunt in stare sa pun mana in foc! produsele de serie nu au avut niciodata astfel de configuratie a cutiei de viteze(nici macar cele de la Sf.Gheorghe) |
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
liviu05 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru din Brasov Group: Members Posts: 316 Joined: 7 May 05 From: brasov ![]() |
|
--------------------
DACIA /Citroen
1300/ Xsara
1978(1989)2003
- BV05PAI
|
|
matrafox |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
de fiecare data cand aud vb de cutii sunt cu ochii lipiti de monitor si degeaba .toata lumea stie ca daca ai probleme la cutie tre sa mergi la service dar chiar nimeni nu stiu ca intr-o cutie daca baga mana un ghiolban mai bine o dai la fier vechi ptr ca nu va mai fii buna de nimic?cel mai bine ar fii sa spuneti si voi daca stii cumva cateva service-uri klumea sau niste meseriasi klumea ptr cutii.acesta ar fii un mare ajutor.daca stie cineva si ptr cta un meserias klumea ii raman dator.numai bine
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pt. Madalina:
Dezaxare timonerie: Pe linga posibilitatea deplasarii cutiei datorita uzurii/ruperii traversei, tampoanelor: 1. daca bieleta este cu tampoane din cauciuc-modelul vechi este posibil sa se fi 'alungit unul din ele sau sa se fi rupt. 2 daca este tip nou, adica fara acel platou rectangular ci doar o tija articulata spre cutie cu o bucsa asemanatoare cu cea de la capul de cremaliera: -uzura bucsa bronz de pe bieleta (la articulatia cu levierul) -uzura bucsa cauciuc. - deformare bieleta Solutie: daca nu sint uzuri ci deformare, se demonteaza bieleta din partea cutiei, si se deformeaza acea furca (bratele ei gaurite) spre dreapta privind dinspre levier spre cutie) Asta se face cu o inelara de dimensiune potrivita(nu mai stiu exact marimea) Evident, este posibil ca "reglajul" sa nu reuseasca din prima, necesitind "retusuri" This post has been edited by diaconuliviu: 20 Jun 2005, 10:24 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 12:28 |