problema la turatie, nu trece de 2800
![]() ![]() ![]() |
problema la turatie, nu trece de 2800
ghost4ever |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 22 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1410
DACIE
1995
- ct01rzl
|
|||
vyper |
![]()
Post
#2
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
salut am avut si io problema asta...vezi ca s-ar putea sa fie nivelul din carburator! verifica asta in primul rand...cauze ar putea fi mai multe...sa traga aer fals pe undeva din platina din aprindere...ia-le pe rand si eliminale si o sa ii dai de cap
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
ghost4ever |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 22 July 06 ![]() |
QUOTE(vyper @ 10 Aug 2006, 15:01) salut am avut si io problema asta...vezi ca s-ar putea sa fie nivelul din carburator! verifica asta in primul rand...cauze ar putea fi mai multe...sa traga aer fals pe undeva din platina din aprindere...ia-le pe rand si eliminale si o sa ii dai de cap ![]() speram sa-mi dai mai multe detalii... si cand zici ca trage aer fals pe unde ar trebui sa verific, habar nu am pe unde suge dacia aer...!??!/ This post has been edited by ghost4ever: 10 Aug 2006, 15:33 |
--------------------
Dacia 1410
DACIE
1995
- ct01rzl
|
|
vyper |
![]()
Post
#4
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
intai de toate verifica nivelul din CNC vezi ca sa mai discutat pe aici cum se face apoi vezi sa nu iti faca vreo problema aprinderea aceea electronica! aer fals poate trage pe la futunasele alea pe la carburator pe acolo sa te uiti sa nu fie vreunul fisurat...in principiu io tind sa cred ca e nivelul ala din CNC prea mic vezi ce ii faci acolo si pe urma uitete la aprindere
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Pe langa ce ti s-a spus, mai verifica si debitul pompei de benzina. Mai poate fi o mizerie in jiglerul principal.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ghost4ever |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 22 July 06 ![]() |
back am dat 2 ture, 2 ce am verificat furtunasele...! nimic
am scos furtunul care iese din galerie lam lasat sa sufle afara si in 2 a ramas o gaura libera si am simtit o usoara imbunatatire...!! nivelul cnc e ok adica am desfacut capacul carburatorului apa nu are si nevelul pare ok la ochi asa...!! dar ma socat faza cu furtunasul scos... dc merge mai bine asa ? diuza aia din furtunul de sub carburator cat de mare tre' sa fie.. am incercat sa bag o sorma pe e si ... nu!! deci ? |
--------------------
Dacia 1410
DACIE
1995
- ct01rzl
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#7
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE dar ma socat faza cu furtunasul scos... dc merge mai bine asa ? diuza aia din furtunul de sub carburator cat de mare tre' sa fie.. am incercat sa bag o sorma pe e si ... nu!! Diuza aia are diametrul de 1,5 mm, daca e infundata trebuie sa o cureti cu un ac, ceva subtire. Bafta. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ghost4ever |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 22 July 06 ![]() |
am schimbat fise, capac delcou, bujii si vad ca si-a revenit... !! explicatia poate mi-o dati voi... ca eu sincer nu m-am prins care a fost logica...
p.s. uitativa la piese cand le cumparati ca primul capac delcou care mi la dat era spart in mijloc pe interior unde vine tamburusul ala cu arc... |
--------------------
Dacia 1410
DACIE
1995
- ct01rzl
|
|
dkrysty |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 10 May 05 ![]() |
QUOTE(ghost4ever @ 11 Aug 2006, 15:06) am schimbat fise, capac delcou, bujii si vad ca si-a revenit... !! explicatia poate mi-o dati voi... ca eu sincer nu m-am prins care a fost logica... p.s. uitativa la piese cand le cumparati ca primul capac delcou care mi la dat era spart in mijloc pe interior unde vine tamburusul ala cu arc... Statistica mea e cand un motor merge prost este peste 70% de la aprindere in special bujii apoi platina si altele apoi de la carbutrator... excluzand faza cu relantiul (jiclorul de relanti infundat)! In special deci reglajul bujiilor si avansului initial !!! This post has been edited by dkrysty: 22 Aug 2006, 12:10 |
--------------------
dacia
1310 L berlina 1998
- DB 03 GAO
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:31 |