noul tunning de la pitesti:)
![]() ![]() ![]() |
noul tunning de la pitesti:)
![]()
Post
#1
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
![]()
Post
#2
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Cica ar fi alinierea la nu stiu ce norme europene (text spus de catre cei de la serisul AutoMarcus unei colege).
Intrebarea pe care eu o pun este: :?: De ce la BMW X5 sunt la marsalier doua lampi aprinse pe spate :?: Numai pentru simplul fapt ca sunt facute in USA si au uitat sa se alinieze la normele europene, caci este totusi un BMW. Super tuning mai se gaseste la al 3-lea stop (acela interior - nu cel dupa eleron). Numarul zilelor in care stopul functioneaza cu becuri de 21W asa cum este venita ea de la producator este de ... cateva zile, iar cei din service iti pun becuri de 5W (tuning beton). |
-------------------- |
|
![]()
Post
#3
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
asta ca sa nu mai pui la socoteala ca la placa din spate nu mai exista nici macar fasung. dar miine o remediez eu in tirg:))
nu uita de mochete interioare, antifonare, becuri..... |
-------------------- |
|
AL |
![]()
Post
#4
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Referitor la becurile din lampa mediana (pentru cei care nu au eleron), este bine sa puneti becuri de 18 W in loc de cele de 21 W. Nu se vor mai arde asa repede... sau chiar deloc. Filamentul celor de 21 W este mai lung si, la franari prelungite plus cateva hopuri, filamentul incandescent se rupe. La cele de 18 W acestya este vizibil mai scurt. Eu asa am facut si de un an nu am mai avut probleme.
![]() |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
costins |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 July 02 From: Tulcea ![]() |
eu am rezolvat mult mai usor: am demontat lampa a treia de frana caci nu vedeam de ea. deci nu se mai ard becurile.
|
-------------------- |
|
Forte |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 1 August 02 From: Constanta ![]() |
Eu nu am toate becurile in bord ... nu am in dreptul turatziilor 4000-5000 si la viteze mai mici de 60km/h
In plus am inteles ca ptr mers inapoi pe stanga nu este din fabrica ... nu exista nici soclu ... Vreau si eu un bec din ala care canta cand dai cu spatele ... ce stiti despre becurile astea??? |
--------------------
Renault
Laguna2 2.0 16v
2002, Privillege
- CT-23-FRT Ex-posesor de DSN Clima Sept.2002, Jante 14"Alessio. Am vandut-o la 40kkm cu 3300Euro si este inmatriculata cu B-xx-GMC.
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Reducerile facute de cei de la pitesti mai includ, dupa cum am observat eu diferentele dintre masina mea(luata in mai 2001) si 2 mai noi ale prietenilor (iunie 2002 resp august 2002):
cele noi mai au lipsa: bec iluminat portbagaj, lampa iluminat interior in dreptul soferului, nu mai au temporizare pentru dezaburirea lunetei ci un buton on/off ca la avarii. |
-------------------- |
|
![]()
Post
#8
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
Becuri care suna,canta,danseaza cand dai cu spatele gasesti in targ la Vitan,sau intr-un magazin cu tot felul de "optionale" pt. dacia...volane,bannere,folie...etc.Costa intre 50.000 si 150.000 depinde de comerciant.
|
-------------------- |
|
ashu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Si au mai scos o chestie misto, importanta dupa parerea mea si destul de ieftina ca sa poata fi scuzata de dorinta de mentinere a unui pret scazut la vanzarea SN: chederul de sub capota, cel care vine chiar sub parbriz. Ei bine pe acolo imi intra frunze la greu, am gasit chiar si un ambalaj de ciocolata si odata cu venirea iernii ar fi fost un loc bun de pastrare a zapezii. Ideea e ca acolo nu e loc gol, sunt niste fire, plus tot ce intra se poate duce la ventilatorul instalatiei de aerisire/incalzire. Chestia e ca pana la urma am gasit un cheder care sa se potriveasca in targ si l-am pus, insa o vreme n-am avut, asa ca s-a umplut de frunze in instalatia de aerisire, drept urmare din cand in cand imi huruie grozav cand dau drumu la aerisire, uneori nici nu pot da pe viteza a doua, si totul culmineaza cu placuta eruptie de bucatele de frunze ce sunt aruncate prin masina prin fantele alea. Incredibil ce minte creata au constructorii de masini romano-francezi, ar fi trebuit ca macar sa treaca chederul ala pe lista de optiuni, poate asa isi dadeau seama cat de penibili sunt.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
ashu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
Am auzit ca mai nou si motoru de pe DSN e facut tot in Romania. E adevarat? Ar trebui sa scrie pe el unde e fabricat, stie cineva unde ar trebui sa ma uit?
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
Liviu |
![]()
Post
#11
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Uita-te pe eticheta care e lipita pe filtrul de aer (in partea dreapta cam pe unde vine cablul de acceleratie) .. daca scrie ROM .... iti imaginezi ce inseamna
![]() ![]() ![]() De fapt sunt ASAMBLATE in ROM .. inca nu se produc la noi ... Desi au inceput sa produca (cica) capacul de la culbutori si volanta ... Inca e bine ... nu au inceput sa produca piese cu adevarat importante .... |
--------------------
.
.
.
|
|
ashu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
M-am uitat unde mi-ai zis si asa este, scrie ROM. Insa eu ma gandeam ca ar fi trebuit sa scrie undeva "MADE IN ....", asa ar fi fost mult mai clar. Da' te cred pe cuvant, daca zici ca e doar asamblat in Romania si inca nu se produc la noi m-am mai linistit, desi nu de tot :wink: Hai mersi.
|
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- -
|
|
AcidMan |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 19 July 04 ![]() |
Eu stiu ca doar se asambleaza aici.
|
-------------------- |
|
paulp |
![]()
Post
#14
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
:shock:
Uite ce face un topic neinchis timp de aproape 2 ani. Nu stiam ce a mai aparut la Pitesti :twisted: laugh.gif |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#15
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Eu stiam ca tara de provenienta a motorului se identifica din seria motorului si nu din eticheta galbena lipita de filtrul de aer , NU CREDETI ???
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
ZaiR |
![]()
Post
#16
|
![]() Against the System Group: Members Posts: 345 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
de la mij anului 2002 motoarele de pe DSN sunt facute si asamblate la noi.
componentele de plastic sunt turcesti.... |
--------------------
DUCATI
900 SuperSport
2003
- este!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:25 |