Fiind incepator+Ajutor, va rog
![]() ![]() ![]() |
Fiind incepator+Ajutor, va rog
The_One |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1983
- bv-06-dok
|
|||
blackout |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 15 October 05 ![]() |
Negru sau albastru ? Cand motorul e uzat, consuma ulei iar pe teava de esapament ar trebui sa scoata fum albastrui. Si cand o accelerezi, creste presiunea la ulei.
This post has been edited by blackout: 24 Aug 2006, 18:07 |
--------------------
...
...
...
- BN-##-###
|
|
The_One |
![]() ![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 24 August 06 ![]() |
QUOTE(blackout @ 24 Aug 2006, 19:04) Negru sau albastru ? Cand motorul e uzat, consuma ulei iar pe teava de esapament ar trebui sa scoata fum albastrui. Si cand o accelerezi, creste presiunea la ulei. fum negru, foarte negru ....... in nici un caz albastrui. Da si in momentul cand o accelerez creste presiunea la ulei ajungand la 6. |
--------------------
Dacia
1310
1983
- bv-06-dok
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Amestec bogat..foarte bogat.
Presiunea nu-i problema, e normal sa ajunga la 6, problema e undeva in carburator..amestec, jigloare, etc. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
danny_b |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(The_One @ 24 Aug 2006, 19:22) fum negru, foarte negru ....... in nici un caz albastrui. Da si in momentul cand o accelerez creste presiunea la ulei ajungand la 6. Parerea mea, e ca ai un amestec carburant foarte bogat,adica prea multa benzina .Se poate ca si avansul la aprindere sa nu fie bine reglat.Cit despre ulei, asa trebuie sa fie, mai ales cind uleiul e rece.Sta la 6 cind pornesti .Dupa ce se incalzeste,numai cind o turezi ajunge la 6 presiunea de ulei iar la ralanty ar trebui sa stea undeva in jurul a 2,5 atm.Minim 0,7 atm asa spune in carte. Acuma daca nu te pricepi deloc,cauta un baiat tinar, mecanic care sa te ajute.NU DIN SERVICE.Acestia mai au inca dorinta de a face ceva din pasiune.Oricum, trebuie vazut PE VIU ce e acolo si in functie de asta luate masuri. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#6
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Fum negru, jicloare decalibrate, filtrul de aer colmatat. Îți recomand sa schimbi jicloarele, reglezi camera de nivel constant, te uiți bine la filtru, iar dacă e imbâcsit îl schimbi, relgezi avans și gata.
PS. Și mie imi scotea fum negru la accelerari, la mine era setul dus, nu aveau compresie 2 pistoane, iar prin fumul ăla negru mai ieșea și putin albastru. This post has been edited by EUROPE_: 24 Aug 2006, 21:22 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
Si masina mea scoate o fumaraie neagra la pornire. Dupa ce turez putin (cca. 30secunde) fumul nu mai este vizibil. Eu suspectez filtrul de aer colmatat. Am filtru de aer din acela in carcasa metalica. Am sa schimb elementul filtrant din el. Daca nu e filtrul de aer voi mai posta aici. De mentionat ca porneste la cheie dar cand e rece motorul trebuie sa accelerez putin pentru a porni.
Cand e vreme cu ceata sau ploua usor fumul este albicios cu miros de carburant. Eu am facut setul acum 10.000km. Ulei nu mananca (inca). Nu ma plang de masina, nu se inneaca nu face nazuri. Trebuie sa mentionez ca daca scot din capul carburatorului "conducta" de aer de la filtru porneste la prima cheie fara acceleratie. Cred ca mai am probleme si la amestec, e posibil sa fie prea bogat. Cu stima si respect, Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
raptordivx |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 335 Joined: 26 November 04 From: Suceava ![]() |
Daca nu e cu suparare am sa pun si eu o intrebare, cu toate ca nu prea e locul aici.. daca sta mai mult de 4-5 ceasuri a mea frumoasa nu mai vrea sa porneasca decat cu shocul tras, o pornesc... o las 10 secunde bag socul inapoi si gata merge foarte bine. E posibil sa nu ramana benzina in carburator.. sau de ce face faza asta? Pana in 4-5 ceasuri de stationare porneste la prima cheie.
|
--------------------
Renault
Laguna
1999 / 1.6 16v / concorde
- SV-10-SIS Vreau LAGUNA 2 :D
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#9
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Raptor, e de bine
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Totusi acum nu e iarna
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#11
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Mdea, nu e iarna, dar totusi e o diferenta suficient de mare intre 86 de grade (temperatura normala de functionare) si 40 de grade.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
vyper |
![]()
Post
#12
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
daca pleca fara shock....nu prea vad de ce ar fi motoru dus...a mea asta iar nu pleca cu sochu ca se inceca asa ca o porneam tot mereu fara soc...si pornea sa stii
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
danny_b |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(raptordivx @ 25 Aug 2006, 11:57) Daca nu e cu suparare am sa pun si eu o intrebare, cu toate ca nu prea e locul aici.. daca sta mai mult de 4-5 ceasuri a mea frumoasa nu mai vrea sa porneasca decat cu shocul tras, o pornesc... o las 10 secunde bag socul inapoi si gata merge foarte bine. E posibil sa nu ramana benzina in carburator.. sau de ce face faza asta? Pana in 4-5 ceasuri de stationare porneste la prima cheie. Incearca fara soc dar cu 3 sprituri inainte de pornire.Cred ca va porni.Ideea e ca benzina e de o calitate indoielnica,asa ca sa nu mire pe nimeni ca il pune in nas la o accelerare brusca sau nu porneste doar cu socul tras.Daca vreti sa vedeti cum ar trebui sa mearga un motor bun ,atunci incercati sa puneti un aditiv de benzina.Nu mai recunoasteti masina ,asa de schimbat e motorul care trage mai bine ,nu mai are rateuri.Eu am folosit mult timp aditiv ,numai ca e relativ scump.Alegerea e a voastra. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#14
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Motorul pornește și fără șprițuri și fără șoc, dar ii dai ceva mai mult la automat, 3-4 secunde, depinde cum e reglat. Chiar azi îl porni așa.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
danny_b |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#16
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
![]() This post has been edited by EUROPE_: 25 Aug 2006, 21:08 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
danny_b |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#18
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Asta așa e. Dar trebuie să regleze carburatorul, jicloare noi...
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Ehe depine de maina de exemplu a mea cind in vremurile inepartate mergeam pe benzina vara daca dadeam un sprit nu pornea nici in ruptul capului, daca dadeam doua pornea la sfert ,daca dadeam trei o inecam iar de pornit nu mai pornea decit daca dadeam o cheie mai lunga (15 -20 sec) cu pedala de acceleratie la podea iar iana trebuia sa trag socul 2/3 dincursa si aceleasi doua sprituri la 1 nu pornea iar la 3 se ineca
![]() ![]() This post has been edited by bygy007: 25 Aug 2006, 22:34 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
os |
![]()
Post
#20
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Despre pornirea la rece:
A nu se confunda temperatura de lucru a motorului cu clima de afara. Un motor care are 30-40 de grade celsius (intr-o zi caniculara) este inca "rece". De aceea este in principiu necesara imbogatirea amestecului pentru pornire, folosind dispozitivul de pornire la rece (socul) sau - fiindca totusi nu e ger - poate fi suficienta imbogatirea obtinuta cu ajutorul pompei de acceleratie ("sprit"). In cele 4-5 ore mentionate, motorul se raceste. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
gti98 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(EUROPE_ @ 26 Aug 2006, 09:06) Corect. Depinde de reglajele carburatorului. Daca mecanicul l-a reglat mai "generos" (nivel un pic mai ridicat, surubul de dozare relanti mai larg ), porneste si fara soc, cel putin la vremea asta. A doua mea "iubire" (prima a fost Dacia 1100 a lui taica-miu) pornea destul de usor (stiam cum s-o iau!), dar nu exista inecare (puteam sa-i dau si 5 sprituri) Am avut ocazia sa merg cu o Dacie cu Solex; am facut greseala fatala sa-i dau, in mod reflex, ca la a mea, un sprit "de control", la o pornire la cald intr-o zi caniculara! Am stat dup-aia un sfert de ora cu cotul de alimentare scos, sa se evapore benzina!!... Din incercari vei invata, desigur, cu efortul de a mai indrepta cate o greseala din cand in cand... Bafta!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 16:16 |