Pompa benzina, probleme la acceleratie
![]() ![]() ![]() |
Pompa benzina, probleme la acceleratie
mykelonis |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 August 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
- IS-05-CVW
|
|||
undemerg |
![]()
Post
#2
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
gresesc eu sau pompa asta este electrica? sa nu fie ceva pe instalatia electrica, s-o suprasolicite. e o parere, nu dati cu pietre...
![]() This post has been edited by undemerg: 8 Sep 2006, 01:02 |
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
Rhadoo_4 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 28 July 06 ![]() |
Cred ca ai ceva care face sa pierzi presiunea si s-ar putea sa nu fie de la pompa, Desi cam dam cu presupusul incearca sa verifici instalatia de alimentare cum spui si tu si mai vezi sa nu aiba vreo fisura pe undeva gen rezervor ceva....
Si masina mea face cateodata niste chestii urate mai ales cand o pornesc si o las la relanti chiar daca e motorul cald scade turatia si creste in untervalul 350-1000 turatii . Face asa o ceva vreme vreun minut sa zic si se linisteste. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004-Scala
|
|
mykelonis |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 August 04 From: Iasi ![]() |
Faza este de fiecare data cand am schimbat pompa,3-4 zile a mers f bine iar apoi a inceput "figurile" si nu pot sa asociez cu nimic, nici cu temperatura de afara, nici cu temp motorului nici cu gradul de umplere al rezervorului, pur si simplu e aleatoriu. De exemplu ieri am facut un drum de cca 100 km, la dus a mers f bine iar la intors, pe ultimii 30 de km a mers numai in suturi, iar astazi de cum am plecat mi-a facut figuri,iar dupa o stationare de 20 min am mai mers prin oras vreo ora fara nici o problema.Nu stiu ce sa mai cred!
|
--------------------
Dacia
Solenza
- IS-05-CVW
|
|
pastrama |
![]()
Post
#5
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Aceleasi probleme le-am avut si io la SN...numai ca la mine problema era la bobina de inductie, mai exact mufa aia care intra in bobina nu facea contact tot timpu.
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
i96nds |
![]()
Post
#6
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Poate ai gunoi mult pe fundul rezervorului. Degeaba pui pompa noua ca in cateva zile se colmateaza si filtrul din aceasta pompa.
Au demontat rezervorul pentru curatare? |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
mykelonis |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 August 04 From: Iasi ![]() |
Si nu o data ci de trei ori
|
--------------------
Dacia
Solenza
- IS-05-CVW
|
|
kmi |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 16 June 06 ![]() |
exact aceleasi probleme am si eu la solenza, mia mai ramas sa verific filtru ala de carbon sau cum so numi in rest am verificat tot si inca ceva tre sa verific si eu chestia cu t inainte de injectoare pentru verificarea presiuni, pompa de benz are 1 saptamana
daca are cineva rezolvarea vas fi recunoscator sa ma luminati si pe mine ca sunt de vreo luna in bezna |
--------------------
dacia
solenza
2003 rapsodie
- CJ-82-KMI
|
|
kmi |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 16 June 06 ![]() |
am uitat ceva, sar putea cumva sa fie vreo chestie din calculator sa fi inregistrat ceva erori de cand era pompa veche care nu avea presiune era pe moarte, si bobina de inductie puscata, motorasul pas cu pas era blocat, sa am prea multe erori in calculator si de aceea sa functioneze anormal? la mine face figuri doar cand e motorul incins
Incearca sa scrii mai inteligibil - cu semne de punctuatie, majuscule... |
--------------------
dacia
solenza
2003 rapsodie
- CJ-82-KMI
|
|
oboman1980 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 19 November 04 From: Darmanesti, Bacau ![]() |
nu am gasit alt topic asa ca pun si eu o intrebare aici.
De cateva zile imi face figuri solenza mea, dar numai cand o apuca. Nu vrea sa porneasca la prima cheie, asa din senin. Chiar daca e motorul cald si opresc la benzinarie, sau plec dimineata de acasa. Si chestia asta se intampla cand si cand . Problema e doar la pornire, in rest se accelereaza normal, nu se ineaca, nu face figuri la relanti. As schimba da nu stiu ce. Filtru de benzina pe unde e ca pe ala nu l-am schimbat niciodata si am 86000 de km.? |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2003
- BC-06-LRF
|
|
valmont |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 22 December 05 ![]() |
@oboman1980 motorasul pas cu pas
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
- CT 19 FVY Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
|
|
oboman1980 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 19 November 04 From: Darmanesti, Bacau ![]() |
pas cu pas da eu nu stiu nik de motoare
![]() ![]() ![]() si cred ca am descoperit cand face figuri, atunci cand am putina benzina in rezervor. Cred ca va trebui sa curat rezorvorul:( This post has been edited by oboman1980: 19 Mar 2007, 11:00 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2003
- BC-06-LRF
|
|
alexander_stark |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 December 07 ![]() |
Buna baieti!
Sunt si eu nou venit pe forum, tot cu aceste probleme de-ale Daciei. Exact simptomele lui Myke, dar am schimbat regulatorul de relanti, credeam ca am sa rezolv problema 260 lei ![]() Totusi vreau sa il pun pe un tester, dar nu stiu respectivul arata rezolvarea, adica imi spune unde e problema sau degeaba. Daca ati fost careva pe la un astfel de test, va sa imi spuneti ceva detalii, sa nu mai dau banii degeaba si pentru test. Va multumesc |
--------------------
dacia
1305 pickup
2002
- MM 06 CWD
|
|
Psych0 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 5 October 07 ![]() |
1 poate fii benzina
daca pui benzina " naspa " patetsti ce am patit eu avea apa in ea si mi-a ruginit pompa .. de faps motorasul 2 se arde siguranta de sub capota ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
sorineatza |
![]() ![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 December 07 ![]() |
Si eu am avut aceleasi simptome si nu stiam de ce sa ma leg: rezervor gol, mers mult prin bucuresti, benzina proasta etc. Am fost si la tester si nu mi-a gasit nimik. Nenea de la tester mi-a zis ca s-ar putea sa am ceva la pompa de benzina sau la rezervor. Ei bine, n-am mai fost prin service-uri. Am umblat la sigurante, le-am verificat si le-am inlocuit pe cele proaste. De ce, pt. ca aveam si probleme electrice. Cand se aprindea plafoniera in timpul mersului, cand se declansa inchiderea centralizata (adica se deschideau si inchideau usile) etc. De atunci (de vreo luna) n-am mai avut absolut nici o problema.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
QUOTE(alexander_stark @ 6 Dec 2007, 12:53) Buna baieti! Sunt si eu nou venit pe forum, tot cu aceste probleme de-ale Daciei. Exact simptomele lui Myke, dar am schimbat regulatorul de relanti, credeam ca am sa rezolv problema 260 lei ![]() Totusi vreau sa il pun pe un tester, dar nu stiu respectivul arata rezolvarea, adica imi spune unde e problema sau degeaba. Daca ati fost careva pe la un astfel de test, va sa imi spuneti ceva detalii, sa nu mai dau banii degeaba si pentru test. Va multumesc Testul CLIP iti da detalii despre functionarea motorului(timpi de injectie, valorile sondei lambda, temperatura antigel/aer, rom, etc.). Detaliile astea sunt luate de la senzorii motorului si iti arata chestii de la motor, dar presiunea pompei de benzina o afli folosind manometrul ala intercalat pe rampa de injectoare. Incearca intai o curatare generala a mufelor de prin compartimentul motor si da-le cu spray de contacte antiumiditate. (inclusiv mufa din cutia cu sigurante si relee de langa baterie). Curata si senzorul de turatie. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
alexander_stark |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 1 December 07 ![]() |
Quote, multumesc pentru informatii.
Pana la urma tot am fost la tester, totul ok. Pe langa regulator de relanti, am mai schimbat sonda lamda, si sa va dati seama ce poate fi ascuns intr-un rezervor: 1 l benzina din care 0.5 l apa, hartie, adica pretul de pe pompa, si pompa prinsa intr-un surub in loc de 4, suruburile si piulitele, le-am gasit in rezervor. Toate astea le-am schimbat dar nu stiu de unde apar fluctuatiile la turatie. Apropo cand apas pedala de frana, mi se aprinde beculetul de halogen de pe bord, poate fi si asta o cauza de circuit de curent? Va multumesc ! |
--------------------
dacia
1305 pickup
2002
- MM 06 CWD
|
|
free_fiber |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.555 Joined: 25 October 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(alexander_stark @ 16 Dec 2007, 22:48) Apropo cand apas pedala de frana, mi se aprinde beculetul de halogen de pe bord, poate fi si asta o cauza de circuit de curent? Va multumesc ! Becul de halogen... adica martorul de ceata spate, nu? Vezi ca ai masa imperfecta la una din stopurile spate (probabil chiar la aia cu becul de ceata). Verifica acolo. Pentru detalii, da-i cu search ca s-a mai discutat subiectul asta, atat pe aria SLZ cat si pe LGN. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.5dci 85CP
2008
- B xx XXX
|
|
neny_gty |
![]()
Post
#19
|
![]() membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 October 08 ![]() |
mykelonis - cu ceva timp in urma ai deschis topicul asta, poti sa-mi spui si mie cum ai rezolvat problema, ca si yo am cam aceleasi sintome
|
--------------------
dacia
solenza
2005 / europa+
|
|
mykelonis |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 26 August 04 From: Iasi ![]() |
Da dupa vreo 3 sau 4 pompe de benzina schimbate ca nu le mai stiu exact numarul am descoperit cam ce s-a intimplat ,in cazul meu cel putin, la voi este posibil sa fie acelasi lucru sau ceva diferit. Prima pompa de benzina s-a ars din motive necunoscute, posibil sa fie din cauza benzinei proaste(ca la inceput nu prea eram consecvent in folosirea unei anumite benzine, ci intram in peco la intimplare) sau din alte cauze care nu mai sunt importante ;cert este ce nenea mecanicul la care m-am dus sa schimb pompa a gresit la montarea rezervorului inapoi pe masina si mi-a prins intre caroseria masinii si rezervor conducta de tur care este flexibila (e dintr-un plastic sau o propilena ca nu stiu exact ce e) dar nu a urmarit traseul ei firesc si a facut o bucla mica pe care rezervorul a presat-o pe caroserie. Drept urmare pompa a fost fortata sa bage aceeasi cantitate de benzina pe sugrumatura aia pana a cedat.De abia la a treia pompa schimbata conducta a revenit intimplator pe traseul ei dar stand presata atata timp si-a pastrat oarecum pozitia sugrumata si drept urmare imi face figuri pompa doar cand merg cu mai putin de 1/4 de rezervor de benzina sau cand e foarte cald! Acum ca vin caldurile trebuie sa-mi fac timp sa schimb conducta aia ca incepe sa ma streseze iarasi!
Sper ca experienta mea va va ajuta sa dati de capat problemelor! |
--------------------
Dacia
Solenza
- IS-05-CVW
|
|
neny_gty |
![]()
Post
#21
|
![]() membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 October 08 ![]() |
pai sa sti ca si la mine tot cand e cald face figuri, dar nu am umblat la pompa, e posibil sa se fi strangulat de la fro lovitura ceva? o s-o urc pe rampa si o sa verific traseul conductei. oricum multumesc pentru raspuns.
![]() |
--------------------
dacia
solenza
2005 / europa+
|
|
vad_sunete |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 631 Joined: 20 November 07 From: bucuresti ![]() |
m-am "hotarat" sa reinvii acest topic.
problema e in felul urmator: masina a inceput sa dea in nas, a dat in nas pana ii dau 100 de chei sa porneasca dimineata. am tot citit pe aici pe forum si am gasit tot felul de posibile probleme: ba ca bujiile, ba ca fisele, ba ca mama, ba ca tata. am refuzat sa cred ca e pompa de benzina ca nu voiam sa mai dau si o gramada de bani pe ea, deoarece mi-a mancat zilele si banii masina asta. are 183000 km si o mai tin doar pana voi castiga la loto si imi voi lua alta. ![]() pana la urma mi-am luat inima in dinti, m-am dus la prietenul meu care se ocupa de masina si mi-a scos un furtun (returul de benzina cred) ca sa "vada" la ochi daca pompa mai are ceva presiune. i-am pus contactu' si mi-a zis ca abia curgea. am mers la a lui, tot sn, a scos acel furtun, i-am pus contactul si a inceput sa tipe sa iau contactul ca i-a aruncat degetul din cauza presiunii. intrebarea este: sa schimb pompa sau mai merge asa? cred ca ar fi cam ultima investitie in masina, avand in vedere ca a luat-o rugina binisor. si cam cat ar fi una noua, ce marca sa fie? multumesc |
--------------------
dacia
supernova
2001 dacia supernova 2002
|
|
ramsen |
![]()
Post
#23
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
schimba pompa de benzina frate...ce sa iti mai puna manometrul sa verifice presiunea cind la ochii se observa ca de abia facea pipi...dupa care curata si tu senzorul de turatie si corpul clapeta ...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
vad_sunete |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 631 Joined: 20 November 07 From: bucuresti ![]() |
cred ca asta voi face. am gasit pe net la 266 lei, bosch. mult, putin?
|
--------------------
dacia
supernova
2001 dacia supernova 2002
|
|
neny_gty |
![]()
Post
#25
|
![]() membru Group: Members Posts: 134 Joined: 27 October 08 ![]() |
Doar pompa sau tot ansamblu, yo am schimbat luna trecuta pompa, 100 ron (de uzina) plus filtru de benzina ( sita ) 15 ron
|
--------------------
dacia
solenza
2005 / europa+
|
|
i96nds |
![]()
Post
#26
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu am auzit de pompa de origine DACIA la pret sub 250 lei...
Sigur e originala ? La fel, sita parca nu se vindea ca piesa separata. Esti sigur de ce zici ? Daca da... unde ai gasit ? La pretul asta ... nu e reclama ci ajutor pt alti colegi de pe forum. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
vad_sunete |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 631 Joined: 20 November 07 From: bucuresti ![]() |
salut,
gata, am montat noua pompa de benzina klaxcar. parca am un bmw sub mine ![]() am dat 120 lei cu tot cu sita. am vrut sa dau si rezervorul jos sa il curat dar era, spre surprinderea mea, f curat. am crezut ca mi se pare, dar m-am uitat f bine si avea doar o mica pojghita pe fundul rezervorului, ca o pata micuta. o zi buna |
--------------------
dacia
supernova
2001 dacia supernova 2002
|
|
RaVeN_BA |
![]()
Post
#28
|
Solentzar Group: Members Posts: 35 Joined: 21 June 05 From: Galati ![]() |
am si eu o problema cu masina mea. ieri aveam aprox 10l de benzina in rezervor si in momentul in care atingeam aproximativ 4000 de ture parca imi taia alimentarea si motorul mergea neuniform. faza ciudata a fost ca nici relantiul nu mai statea ci avea niste fluctuatii ingrozitoare, iar masina nu se mai accelera. daca opream motorul su-l porneam iar functiona in parametri optimi. problema a disparut sau cel putin asa cred eu in momentul in care am alimentat la un peco. sunt convins ca pompa de benzina e pe duca, dar va cer si voua parerea in aceasta problema. unde gasesc pompa noua, ce marca si un pret aproximativ? multumesc
|
--------------------
Dacia
1310 TLX / Solenza Clima |
1992 / 2004 |
- GL-85/23-XXX
|
|
besche |
![]()
Post
#29
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Cred ca a avut totusi ceva mizerie la sorbul pompei,iar cand ai alimentat ,presiunea benzinei a indepartat mizeria
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
RaVeN_BA |
![]()
Post
#30
|
Solentzar Group: Members Posts: 35 Joined: 21 June 05 From: Galati ![]() |
in prima faza asa m-am gandit si eu deoarece aceleasi simptome le avea si cand am nimerit o benzina foarte proasta. in alta ordine de idei, astazi am curatat mpp, corp clapeta si senzorul de turatie. astept sa vad cum se comporta pana ma voi hotara si voi schimba si pompa de benzina, nu de alta dar tocmai am schimbat tot ce tine de directie si sistem de franare si parca nu ma bucur pe deplin de investitie
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX / Solenza Clima |
1992 / 2004 |
- GL-85/23-XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:21 |