Nu se mai inchide capota
![]() ![]() ![]() |
Nu se mai inchide capota
laufery6 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 13 August 04 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Fiat
Albea
2007 Dynamic
|
|||
virtualu |
![]()
Post
#2
|
![]() om_serios Group: Members Posts: 198 Joined: 6 June 06 ![]() |
cu seringa pui la baza cuiului putin ulei... apoi tragi de clapeta din masina, pana isi face joc... ar trebui sa mearga
|
--------------------
dacia
supernova
2001 - clima
|
|
pastrama |
![]()
Post
#3
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
laufery6 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 13 August 04 From: Constanta ![]() |
QUOTE(pastrama_stelistu @ 8 Sep 2006, 16:38) Am citit, insa nu spune cum a rezolvat problema, sau nu m-am prins eu |
--------------------
Fiat
Albea
2007 Dynamic
|
|
Reed |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Unge mecanismele de inchidere/deschidere ale capotei si apoi regleaza "cuiul" din cele 2 suruburi, eventual vezi cum "calca" capota si daca are cumva nevoie de reglaje din balamale.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Si nu mai apasa pe ea ca se duce in jos cu tot cu tabla.Sunt destule asa.Tranteste-o putin de sus.
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
laufery6 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 117 Joined: 13 August 04 From: Constanta ![]() |
QUOTE(CIPTUNING @ 8 Sep 2006, 20:21) Asa fac si eu, doar ca niste "mecanici priceputi" au avut alta idee. Mama lor de oameni! ![]() Cand se intorc ai mei din concediu ma apuc sa rezolv problema This post has been edited by laufery6: 13 Sep 2006, 21:38 |
--------------------
Fiat
Albea
2007 Dynamic
|
|
celebris |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 12 July 05 ![]() |
Se demonteaza masca, ca in caz de urgenta sa poti desface manual mecanismul. Se ung mecanismele. Apoi se desfac cele 2 suruburi de pe capota si prin incercari se schimba pozitia sus-jos, stanga dreapta. Ideea este sa se obtina o inchidere usoara, de la 10-15 cm din prima. Am avut aceeasi problema si in 10 minute am rezolvat-o astfel(se deschidea in mers si nu puteam sa o inchid decat in 10 incercari)
|
--------------------
dacia
solenza
- B42CTH
|
|
andreiask |
![]()
Post
#9
|
Disc-Jockey Group: Members Posts: 1.237 Joined: 22 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu o problema cu inchiderea-deschiderea capotei. Zilele trecute am avut un incident nefericit, drept care am fost nevoit sa schimb capota. Doar ca aceasta nu se inchide decat fortat, si dupa inchidere ramane blocata, fiind nevoie sa desfac masca si sa desurubez "cuiul". Problema este de la locul de inchidere al capotei pe acea traversa de care se prind si farurile. Trebuie trasa aceasta traversa in spre fata masinii. Intrebarea e : cum fac asta ? Am incercat si din reglajul balamalelor capotei, si din reglajul suportului pe care se prinde "cuiul" , dar nimic. Cuiul tot prea in fata calca.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 Scala
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Problema este la parghie si carligul de siguranta, trebuie foarte bine unse si miscate pana se actioneaza usor si arcul le trage inapoi. Mare grija ca daca scapa cuiul in mers si ai parghiile intepenite iti vine capota peste parbriz. Am vazut mai multe solenze cu capota ferfelita, aceeasi problema si la Tico. Sistemul de inchidere de la Nova si Supernova era mai sigur.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
danygaro |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Problema mea.
Un natarau mi-a lovit masina in parcare, cu carligul de remorcare, cred sau cu un "colt" al masinii lui, fix in suportul numarului de inmatriculare. De fapt asa am si sesizat, ca numarul este usor deformat si suportul de numar este crapat. Dupa ceva vreme, cand am vrut sa pun lichid de parbriz, am sesizat ca la inchiderea capotei de la 15-20 cm (conform manual) nu se mai inchide/asigura. Pratic acel cui cu arc, nu mai intra in gaura corespunzatoare. Nu vreau sa o fortez nici sa ii dau drumul ...mai de sus. Si tot nu intra ... ca am incercat de vreo 2 ori. ![]() Pentru a inchide capota, o misc usor , pana intra cuiul in locas, si apoi pentru a o asigura si a se inzavoari, apas pe laterale capotei moment in care se blocheaza/fixeaza capota cum trebuie. Toleranta este minima, cred ca lipsesc cativa milimetri pentru a rezolva problema. Dar unde ...? Am degresat/uns tot ansamblul (cuiul, arcul, carligul) cu WD 40. Si tot cam asa face. Nu se mai inzavoreste cand las capota "din greutate/inertie". Ce sa ii mai fac... ? Cam cum se regleaza acel ansamblu ... > Ceva mai concret ...? This post has been edited by danygaro: 21 Aug 2016, 10:03 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
Maiorul |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 228 Joined: 6 May 10 From: Bucuresti ![]() |
oricum nu are legatura cu cel care a intrat cu carligul in bara respectiv numar.....ca sa deformeze partea de sus unde intra cuiul trebuia o forta mult mai mare...probabil gaseai bara crapata ,grila motor la fel ....
Ca rezolvare vezi daca se regleaza cuiul ( nu am incercat sa desfac pana acum)....daca nu , sigur poti regla din balamalele superioare ale capotei, dar sincer daca zici ca este vorba de cativa milimetri numai umbla(risti sa nu poti centra)... mai degraba incerci la cui sa ii dai o lovitura dar nu puternica .... This post has been edited by Maiorul: 22 Aug 2016, 10:30 |
--------------------
Dacia
lOGAN MCV II , Solenza , 1410 Sport , ex 1300
(2017 , 2004 ,1988, ex 1978)
- Buc
|
|
danygaro |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Ma gandeam ca va veni cineva (care a facut asa ceva) si va expune exact cum a procedat el.
Sa slabesc cateva suruburi la carlig, n-ar fi o mare greutate, dar sa reglez "ceas" acel ansamblu, da. Era intr-o postare, un sfat, cum ca ca s-ar demonta acel ansamblu si ... prin incercari, se regleaza. Acel ansamblu, cum se poate deplasa ...? Lateral stanga / dreapta - catre inainte / inapoi ? Poate totusi, este cineva care s-a confruntat cu asa ceva. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
danygaro |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Nimic, nimic ...?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
cgc64 |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 December 09 From: Constanta ![]() |
regleaza din piulita care tine cuiul
|
--------------------
dacia
sandero laureate
2016
|
|
danygaro |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Ok. Voi incerca.
Ma gandeam la ceva explicatii putin mai detaliate. Vad eu. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
cgc64 |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 30 December 09 From: Constanta ![]() |
mai detaliat decat atat nu se poate,din aceea piulita se regleaza capota ptr inchidere.am avut si eu aceeasi problema cu capota si am reglat din piulita
9 Sep 2016, 13:53: https://www.daciaclub.ro/S-a-blocat-capota-t178497.html uita-te la postul 9 This post has been edited by cgc64: 9 Sep 2016, 13:53 |
--------------------
dacia
sandero laureate
2016
|
|
danygaro |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 529 Joined: 19 October 04 ![]() |
Incep sa ma dumiresc.
Thanks !!! |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 - Confort - Lot refuzat la export
- CT-96-PIX Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.
Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat, Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 15:36 |