Chiulasa Dacia 1400, Grosimea chiulasei
![]() ![]() ![]() |
Chiulasa Dacia 1400, Grosimea chiulasei
Deaconescu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Dacia 1310
1995 / Berlina
- B 50 NIK
|
|||
lucianac79 |
![]()
Post
#2
|
. Group: Members Posts: 153 Joined: 14 June 04 From: Roman,Iasi. ![]() |
Nu, inaltimea (nu grosimea) chiulasei nu are nici o legatura cu diametrul interior al cilindrului.
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2010
- .
|
|
payty |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
nu are nici o legatura inaltimea chiulasei cu alezajul. Inaltimea normala pentru un motor de 1400 este 73.75 mm ( motor tip 102-13) sau 74.40 ( motor 102-14). Valorile sunt luate din cartea tehnica. Inaltimea minima admisibila pentru fiecare caz( cota de reparatie) este valoarea respectiva - 0.5mm
This post has been edited by payty: 17 Sep 2006, 20:22 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Mircea27D |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 10 September 10 From: Brasov ![]() |
Salutare. Recent am schimbat si eu chiulasa. Din cauza coroziunii la pistonul nr 1 am fost nevoit sa iau alta. Acuma cel care mi-a pus chiulasa mi-a zis ca e ca cea originala, adica tot pentru injectie. Intrebarea mea este daca intre chiulasa de pe motorul pe carburator si cel pe injectie este vre-o diferenta? Pe exterior ne este nici una, poate camera de ardere. Stie cineva mai bine? Noxele nu mi-ai iesit la ITP, ininte imi ieseau, motorul merge ata, nu papa gram de ulei, porneste imediat, am catalizator nou, uleiul e texaco 15w40. Ce poate sa fie?
![]() Multumesc anticipat Vizualizati profilul meu si poate vedeti ceva util de descarcat. |
--------------------
Dacia
Break
2001 injectie
|
|
ghitza |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Chiulasele sunt identice nu difera cu nimic cea de carburatie fata de cea de injectie
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
TRK |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
Difera forma camerei de ardere. La carburator este in forma de inima, iar la injectie are forma rotunda- ovala.
![]() |
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
Mircea27D |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 97 Joined: 10 September 10 From: Brasov ![]() |
Multumesc in primul rand de raspunsuri. Chestia este ca masina merge foarte bine, nu sa zici ca nu are putere sau chestii de genul asta. Acuma sa ma apuc sa desfac chiulasa de pe masina.. nu am inebunit, desi ma inteapa inima, ca daca e de carburatie... ca pana mea sa fac.
|
--------------------
Dacia
Break
2001 injectie
|
|
ghitza |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Dar tot acelasi volum il are nu?poate sa fie si in forma de nuca
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
TRK |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
Nu iti face griji. Volumul este acelasi. Eu am schimbat-o la mine cu una de pe carburator (ca pe ce originala a halit-o gazu'... ) si merge masina ceas. Nu are nici cea mai mica problema. Inainte sa o pui, schimba ce e de schimbat pe acolo, eventual supape... rectifica scaunele, slefuieste-o dupa noile supape, semeringuri.... etc.
|
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ce-a facut? Gazul? S-a mancat camera de ardere? Ca numai acolo intra gaz. Ia mai gandeste-te, si recunoaste ca datorita reglajelor proaste si intretinerii cu antigel din Vest, ti-a distrus-o. Ai fi convins, numai daca ai merge cu doua chiulase sau motoare de-odata, sau sa ai doua vieti, una de mers pe gaz si alta pe benzina. Vrei sa vezi cum arata o chiulasa dupa 5 ani de gaz? Luceste la interiorul camerei. Sau uleiul cand se schimba?E maro, nu negru de fum. Cilindrii sunt intacti, numai segmentii, prost facuti, s-au uzat. Nu mai speria lumea, ca modul in care stiti sa le reglati si intretine, distruge, impreuna cu cartile din care va documentati, daca sunt de dupa 90-95, si "specialistii" din servisuri. Iertati-mi indignarea, dar doare mult faptul ca, mergem numa-n jos.
O chilasa care merge pe gaz, se poate rectifica si cu mai mult de 3mm, nu doar 0,5 cum se spune p-aici. Daca are gauri in traseul de apa (nicidecum in cel de gaze arse), si nu se pot scoate la cele 6-7 rectificari (daca numai 3 ani ai merge cu o rectificare...), nici prin incarcare electrica, nu sunt destui 20 de ani ? Apoi una e cam 50 lei SH, adica cat 3-4 garnituri. Prea va imaginati ca mergeti cu nave extraterestre imprumutate, de care nu aveti habar, sau mai repede dezinformati, specific Romanesc. 18 Oct 2011, 21:40: Faptul ca n-a iesit fumul, poate fi o excrocherie a celor ce baga furtunul, aparat prost exploatat, capete patrate... dar si chiulasa sa scape ulei pe la ghiduri, gazul reglat prost tot de ei, ca numai ei fac asa ceva, adica combustie proasta, data din reglajele motorului, fie benzina fie gaz. This post has been edited by PH-06-BOA: 18 Oct 2011, 21:40 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
tiaz |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 26 January 11 ![]() |
Salutare,
Deobicei noxele nu pea ies atunci cand ai sonda lambda colmatata sau motorul consuma ulei. Cum tu spui ca nu-ti mananca ulei nu-ti ramane decat varianta cu sonda sau bujii proaste. Bafta |
--------------------
Dacia
1310
1999 break
- B 47 AJU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 14:44 |