probleme la pornire
![]() ![]() ![]() |
probleme la pornire
cipri20 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 19 May 04 From: Baia Mare ![]() |
|
||
--------------------
VW
1200
1970
|
|||
dadu221 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
aprindere!
te-ai uitat o tzara si la bujii?? incearca inainte sa o pornesti sa dai un sprit de la acceleratie si apoi sa ii dai cheie si vezi ce face .... daca nu merge poti incerca sa dai putintel si la cama de vreoi 5 ori apoi sa dai spritul de rigoare si apoi cheie .. vezi daca e vreo schimbare |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#3
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
tragi socul la maxim, ii dai 1-2 sprituri sii ii dai cheie si garantat porneste si la turatie mare. Dupa care bagi usor socul. Anyway, problema e la aprindere.
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Dyda |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Nivelul benzina in carburator daca este prea mare merge inecata si ai si consum mai mare , daca este prea mic trebuie sa invirti motorul mai mult si care la rind-ui actioneaza pompa benzina trecind ceva timp pina in camera de nivel ajunge brnzina dupa care pleaca motorul. Pentru asta desfaci capacul carburator il asezi vertical cu teava de alimentare in sus si introduci o tigare neaprinsa( indiferent de marca) intre capac si plutitor , asta trebuie sa atinga plutitorul si nu sa-l miste reglarea o faci din pintenul care se afla la cuiul pontou adica o mai stringi sau o mai largesti in functie de situatie. Verifica si daca plutitorul are benzina in el , daca da este spart si-l inlocui. Dupa toate astea reglezi aprinderea si amestec aer.
La terminarea tuturor operatiilor descrise vei avea satisfactia pornirii la sfert , daca nu dau o bere PS inainte de a te apuca de treaba imprumuta un condensator de la delcoo si dai o cheie daca ai acelesi rezultat urmeza mai depart cele descrise mai sus Bafta |
-------------------- Kox
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#5
|
||
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
vezi ca sunt si More dinalea subtiri de tot, sa nu pui dinalea tongue.gif |
||
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|||
cipri20 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 19 May 04 From: Baia Mare ![]() |
la bujii m-am uitat, le-am curatat, inclusiv contactele fiselor si nimic. o sa ma uit si la condensator ,si la plutitor,cine stie ?! :?
|
--------------------
VW
1200
1970
|
|
van den plas |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 22 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu ai aprindere electronica ,iti recomand sa-ti montezi una. Vei avea atunci si o pornire mult mai usoara.
|
--------------------
Ford
Mondeo
TDCI
|
|
chirucornelus |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 April 04 From: braila ![]() |
am si eu cam aceleasi probleme cu pornirea!in scimb la mine , dimineata cand am dat la coada pompei de benzina ...nu venea nici macar un strop!am pus furtunul de alimentare la carb la loc am tras socul si a pornit dar se cam intrerupe alimentarea in timpul mersului!ma gandesc ca e dusa pompa de benzina sau numai membrana pompei!habar nu am !
credeti ca ar ajuta cumva curatarea carburatorului, schimbarea bujiilor sinterom cu brisk, platina cu una bosh, capac delcou, fise bujii si sa ii mai pun si o aprindere electronica , care am auzit ca nu ar fi indicata ptr "incepatori"! multumesc |
-------------------- |
|
Dyda |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Pompa benzina daca nu este pe cama nu trage benzina, dai la coada daca nu vine invirti putin motorul de la cureaua alternator si incerci coada ,cind este pe cama merge un pic mai greu
|
-------------------- Kox
|
|
cipri20 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 19 May 04 From: Baia Mare ![]() |
pompa nu cred ca e, deoarece porneste greu si dupa ce am mers cu ea o bucata buna, deci eu zic ca are benzina si e altceva. am observat ca daca ii dau mai multa benzina din surubul de imbogatire, porneste la un sfert de cheie, dar numa dupa aia am observat ca scoate fum ca un diesel, deci consum mare ! sad.gif si atunci trebe umblat altundeva. da unde ?! :?
|
--------------------
VW
1200
1970
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#11
|
||
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am luat si eu azi una de la vitacom-250k, aia rosie cu beculet. Voi la cat ati pus bujiile si platina ? In instructiuni scrie 1mm si 0,2-0,3mm. Si cum draq se regleaza avansul folosind beculetul ala ? |
||
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|||
Dyda |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
La prima interventie ti-am spus cum sa reglezi nivelul in carburator, dupa cum spui la ultimul raspuns nu ai reglat si ai nivelul ori prea mare , ori prea mic, apai dute mintenas regleaza si spune ce se intimpla
|
-------------------- Kox
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
chirucornelus, dap , pompa ca asa mi-a facut si mie ..
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
chirucornelus, incalzeste masina apoi opreste-o da de cateva ori la cama , scoate apoi furtunul de benzina care intra in carburator .. baga-l intr-un bidon , roaga pe cineva sa dea la cheie si vezi cum benzineste .. daca nu e jet continuu .. arunca pompa si ia alta . (poti sa faci experimentul si facand alimentare din caderecipri20, ) ti-i cam jena sa desfaci carburatorul ala ???
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
Dyda |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Pompa benzina trebuie sa aiba debit nu "jet continuu" , daca jetul este cit batul de chibrit si continuu crezi ca vei avea performante?
|
-------------------- Kox
|
|
chirucornelus |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 30 April 04 From: braila ![]() |
dadu221
aici cam ai dreptate!nu prea ma pricep eu sa curat carburatorul ala!adica de desfacut e simplu ca daca ai o surubelnita si un patent , plus una bucata ciocan 3 kg optional, poti desface orice!dar de montat la loc si reglat?!?!tre sa gasesc pe cineva care sa faca asta ca daca il montez eu e posibil sa nu mai porneasca deloc sau daca porneste sa-mi consume cat un hammer!iar eu ma gandesc si la bugetul meu!acum pare sa traga mai bine dupa ce am curatat noroiul din pompa de benzina si m-a sfatuit cel care a curatat-o sa iau si un filtru sa-i pun1cica asa mai protejez pompa si carburatorul!dar tot nu imi place mie cum porneste!acum in schimb trage mult mai bine!dar asta doar DUPA ce porneste!! ma cam gandesc si la bateria aia antica a carei aciditate e de 1.18!cred ca trebuie schimbata si aia!asa e cu masina luata SH.dar decat una noua careia sa i se rupa amortizorul la un drum de 400 km...mai bine una de la care stii la ce te atepti! |
-------------------- |
|
SPAWN |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 26 May 04 From: BUCURESTI DR TABEREI ![]() |
Vezi ca nu e asa greu sa reglezi nivelul la plutitor si oricum carb asta monocorp de berlina e siplu de reglat.
eu l-am facut lego si l-am facut la loc si tot mai merge si asta la prima incercare. intre plutitor si capacul carb ,,cu garnitura pe el"tre sa fie7 mm sau o tigare cum spunea si george ai sus si cursa plutitorului tre sa aiba 13mm.Si desfa cu incredere ca oricum cu dacia vrei nu vrei ajungi mecanic :mrgreen: :mrgreen: |
-------------------- CU DACIA DEVII MECANIC LA SIGUR
|
|
Tokai |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 21 December 04 From: Iasi ![]() |
Eu peste tot in manuale am gasit distanta de 6 mm, respectiv 7 mm cursa plutitorului. Cum e posibil, ca eu vad aici cursa de 13 mm?
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
- IS-01-XPU
|
|
Al Cap0nE |
![]()
Post
#19
|
![]() Lex talionis Group: Members Posts: 407 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
6-7mm nu este cursa, ci distanta dintre plutitor si corpul carbului cand cuiul ponto este inchis. Cursa inseamna cand este maxim deschis(de la maxim inchis).
|
--------------------
Dacia
1310
84
- KPN
|
|
Metallistul |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 January 05 From: Fagaras ![]() |
salutare! sunt nou pe aici si vreau si eu doar o parere si poate ceva ajutor daca se poate4 care ar putea fi cauza din care electromotorul meu sa consume prea mult la pornire(imi gata bateria daca o mai tin asa la drumurile lungi care le fac de acasa la servici), stiu ca ar putea da la masa dar unde? ca totul e nou pe el inafara de rotor si stator.
|
--------------------
Dacia
1310 din 1984
- BV-07-UKX
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Duminica am constatat ca am o problema la carburator. Nu pornea decat dupa 3-8 chei . Am vazut ca , curgea benzina pe la clapeta de acceleratie (cred). Nu in cantitati mari , doar se prelingea. Nu stiu cum sa ma exprim corect pe unde curgea . Intre pompa de sprit si un ax (aflat sub corpul superior ) este o tija care face legatura intre aceste doua componente .Atunci cand se accelereaza se angreneaza in miscare ambele componente prin intermediul tijei de legatura. Pe la axul respectiv avea curgere. Axul respectiv se numeste clapeta de acceleratie ? Cum pot sa remediez problema ? Initial am crezul ca e pompa de benzina .Ea pare ok. Multumesc . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
feminabarr |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 23 November 04 ![]() |
Aveti grija la ELECTROMOTOR..poate sa 'fure' curent si sa va faca zile fripte pentru 20 de mii cat fac 2 bucse!...schimbati bucsele si carbunele ..350 mii la un service autorizat cu totul.
|
--------------------
dacia
LOGAN Laureate
- TL-28-WDT Locatia: Bucuresti/Tulcea/UK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th July 2025 - 22:54 |