help ! scartait viraj stanga !
![]() ![]() ![]() |
help ! scartait viraj stanga !
r-mircea |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 7 February 04 ![]() |
|
||
-------------------- Everybody can improve himself !
|
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#2
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Faptul ca ajuns apa in cutia de sigurante nu are nici o legatura cu scartaitul de la roata, care vine de la placutele de frana, cum ai spus si tu. Asta pentru ca raman blocate si freaca pe disc. Te duci in service sau te apuci tu sa le scoti si sa le pilesti un pic sa se retraga de tot cand iei piciorul de pe frana. fa treaba asta si ai scapat de zgomot.
Vezi sa verifici si UCE sa nu fi ajuns cumva apa si in el si sa te mai lase prin cine stie ce loc, mai ales ca vrei sa pleci la drum lung. Daca lasi placutele de frana asa o sa ti se incinga prea tare discul (nu o sa mai poti frana si risti sa distrugi rulmentul). Deci pleaca la drum, dar neaprat placutele si UCE sa le verifici. Altfel, traiasca CFR. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
r-mircea |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 7 February 04 ![]() |
Merci frumos Bogdane ........dar de ce scartaie doar cand virez stanga ai idee ?
:roll: |
-------------------- Everybody can improve himself !
|
|
aviasol |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
in principiu frecarea "la liber" a placutelor cu discul de frana dispare dupa 100km, moment in care in placute o sa se copieze profilul discului. la mine dupa un drum la servici si-a dat drumul frana super bine. la inceput (primii 20km) am avut senzatia ca tine un pic (verificat prin palparea c degetul a jantei care era un pic calda). La 100 de km parcursi de la revizie a disparut aceasta problema. Janta nu se mai incalzeste de loc si masina nu mai e infranata nici un pic. (pleaca cu spatele in cea mai mica rampa la stop)
|
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
stefanflorin77 |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 1 June 04 From: Bucuresti ![]() |
ma scuzi poate nu am inteles,dar la revizia de 10000[e prima,nu?]nu se schimba placutele,poate la 20-25mii sa fie asa uzate..mai bine decat sa te chinui si sa nu faci mare lucru te duci frumos la garantie si rezolva ei scartaitul.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA CLIMA
- B.. SOFERIA E MAI TARFA DECAT VIATA..!
|
|
stefanflorin77 |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 1 June 04 From: Bucuresti ![]() |
stii,am patit si eu cu apa in bord si masina in pana,era din cauza decodorului se stricase de la apa,asa ca l-am desfacut tragand in jos de el si l-am intors invers pe acelasi suport[adica cu mufa in jos]la fel si releele merg intoarse.rezultatul e ca la o eventuala infiltratie de apa nu mai intra in decodor sau in relee,scutind pene si stres+bani.ATENTIE!LA FIRE CAND FACI OPERATIA ASTA SA NU SE INTRERUPA VREUNUL.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA CLIMA
- B.. SOFERIA E MAI TARFA DECAT VIATA..!
|
|
i96nds |
![]()
Post
#7
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa pleci la drum fara grija. Si eu zic ca placutzele isi dau drumul singure. Daca observi pe drum ca se incalzeste janta, atunci sa opresti la un service sa iti aseze corect placutzele. Daca nu ai timp de asa ceva, incearca cateva frane bruste si cu pedala apasata tare, tare. Bine inteles, faci asta undeva unde nu e trafic !!! Atunci ar trebui sa se aseze singure... De ce doar pe stanga? Pentru ca nu toate placutzele au fost montate stramb, ci doar una care atinge cand iei curba la stg...
By the way, placutzele se schimba in functie de stilul de condus. Nu tine de revizie. Adica le schimbi la 10.000 daca mergi doar prin orase, sau la 20-30 mii daca mergi mai mult pe afara. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
stefanflorin77 |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 104 Joined: 1 June 04 From: Bucuresti ![]() |
..?????mergand in oras tu spui ca se pot toci placutele si la 10000km[e inacceptabil chiar daca placutele ar avea textura superproasta tot ar tine mai mult]si mergand afara ar putea tine mai mult20-25000?mey baiatu'!ia gandeste cata placuta se consuma cand franezi[si cand reduci] de la 100km/h nu mai mult..?in oras foarte greu se innegresc jentile de la placute,afara insa de calcat tot calci frana chiar si pe drum drept deci tot uzura e si aia.un adevar e ca la 10000 se vede uzura pronuntata pe placute,dar de obicei chiar conducand sportiv placuta nu va fi consumata pana la nivel de inlocuire,insa la ,servis, iti mai spun mecanicii sa le schimbi asa mi-au zis si mie si cand m-am uitat la placute..mergeam linistit inca 15000! :roll:
|
--------------------
DACIA
SOLENZA CLIMA
- B.. SOFERIA E MAI TARFA DECAT VIATA..!
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#9
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
stefanflorin77, daca e sa conduci mult in afara orasului te tin placutele cu muuuult mai mult. E adevarat ca uzura este mai pronuntata daca pui frana de la 100 km/h fata de 70 km/h. Dar afara nu prea pui frana sa opresti complet masina. In oras da. In afara pui frana destul de putin, eventual intr-o curba mai stransa, dar poti folosi la fel de bine si frana de motor. In oras nu prea merge. Nu poti opri cu frana de motor. O mai folosesti, dar nu ca si afara. Si cum, mai ales in Bucuresti, sunt semafoare din 100 in 100 m, plus gropi, plus treceri peste sine de tramvai (unde la mai toate trebuie sa reduci viteza), plus frane pentru evitarea unuia care ti-a taiat fata, plus treceri de pietoni etc.
Acum depinde si de stilul de condus. Ca daca mergi mult sa zicem intr-o zona muntoasa si nu folosesti deloc frana de motor ci numai pe cea de serviciu, atunci e ogic ca placutele se vor duce mai repede. Insa regula generala spune ca afara placutele se uzeaza cu mult mai greu. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
r-mircea |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 7 February 04 ![]() |
Ok pana la urma am plecat la drum fara verificarea placutelor .......de verificarea UCE nu era cazul eu am model feb 2004 si asta are UCH ....scartaitul a disparut dupa vreo 200 km si cateva frane " sanatoase biggrin.gif " .........placutele le-am schimbat la 10000 pt ca erau mai mult de jumatate tocite ( placutele vechi au ramas la mine asa ca nu avea mecanicul nici un interes sa le schimbe degeaba ) ..De ce s-au tocit ???? i .... din 10000 de km cam 6000 i-am facut in oras restul afara dar eu folosesc destul de des si agresiv smile.gif frana asa ca tocirea prematura se cam justifica ...Oricum eu cunosc destui posesori de Solenza si nu stiu vreunul sa nu le fi schimbat maxim la revizia de 20000 .
|
-------------------- Everybody can improve himself !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:23 |