Nova probleme motor, Presiune in baia de ulei
![]() ![]() ![]() |
Nova probleme motor, Presiune in baia de ulei
mihai0070 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Scapa gaze in baie, pe langa segmenti. Verifica compresia.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#3
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
aha pai si cum vad chestia asta .... daca scapa .... si cum remediez mai important ...ca ulei nu papa deloc ... si nici fum nu scoate....
chiar nu stie nimeni de unde este problema sau cum se poate remedia This post has been edited by mihai0070: 16 Oct 2006, 14:41 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
against |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 17 February 06 ![]() |
eu am avut de 2 ori problema asta.la mine s-a intamplat brusc, incat scotea fum ca la nebuni.in ambele cazuri era un piston topit in margine.
compresia se verifica cu un manometru ce se infileteaza in locul bujiei,si se da la automat.se compara valoarea cu celelate pistoane.dc e 8 sau sub 8 e rau.(la cald) succes dc este pistonul bulit, am pistoane de origine.mi-au ramas de la setul motor,caci am spart unul din greseala, si am mai luat un set, ca nu am gasit la bucata. deci mai am 3(noi) |
--------------------
bmw audi quattro
bmw audi quattro
- CT 00 OOO
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
pai faza este ca nu scoate fum deloc in spate adica se simte doar aer cald care iese ...nici gram de fum negru sau albastru (alb doar dimineata si este condens si dispare repede)
pistoane blocate nu am ca masina merge bine si alearga de rupe .... acum cateva zile am mers in 3 pistoane ca era o bujie defecta dar s-a rezolvat .... si cand am ridicat joja cu motorul la relanti a inceput sa sara ulei pe acolo... deasta nu inteleg cum de am presiunea aia in baie cand motorul merge bine ... nici macar nu stiu daca este normal sa sara ulei pe la joja cu motorul pornit la relanti .... la voi cum face daca scoate-ti joja... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
cristidb |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca scoti joja e normal sa arunce stropi de ulei pe acolo. Verifica la un motor nou. Presiunea mica la relanti cand motorul este cald tine de calitatea uleiului probabil.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#7
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca si tu ai nova Gt deci ma bazez pe tine daca spui ca este normal sa arunce stropi pe acolo (la tine face la fel) incepusem sa ma ingrijorez ca lumea spunea ceva de segmenti si desfacut motor...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Sociopatul Tandru |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 23 June 05 From: Braila ![]() |
mihai, verifica compresia in cilindrii. tu nu ai acum sa faci asta, iti trebuie un dispozitiv special pentru asa ceva. Vezi ce service detine acest dispozitiv. Despre aruncat ulei pe la joja ma indoiesc ca e normal. Eu am avut doua nove pana acum si toate aveau motoarele foarte bune compresie aprope perfecta, si pot spune ca nu aruncau ulei pe acolo.
Daca ai luat-o la mana a doua, vezi sa nu-ti fi tencuit astia rampa centrala ca se practica. In cel mai rau caz iti sare un strop din cand in cand, dar sa arunce pe la joja curent, ti-am zis, nu cred ca e prea normal. Mai mult decat sigur, ai nevoie de o segmentare sau mai bine, un set motor nou. |
--------------------
DACIA
Nova GT
1998 Septembrie
- BR 69 CGF Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
|
|
cristidb |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu e normal sa arunce ulei cu joja la locul ei. Daca scoti joja o sa arunce stropi. Joja nu se scoate in timpul mersului. Daca scapa compresie pe langa segmenti atunci o sa scoata fum mult pe furtunul de la capacul culbutorilor.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#10
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai vad ca nu prea s-a inteles .... cu joja la locul ei nu arunca ulei deloc... daca o scot atunci arunca stropi de ulei pe acolo (pe gaurica unde intra joja) fum in spate la esapament nu am nici un gram .... daca scot capacul pe unde pun ulei pe acolo iese ceva fum (dar nu a ingrijorat pe nici un mecanic fumul ala sau ce o fi )repet in spate la esapament nu scoate deloc fum.
Ulei nu maninca deloc daca manca atunci era FUM in spate plus ca setul a fost facut cam acum 50.000 km masina este la mana a doua dar nu de la un strain sau cineva din targ ... este un prieten de familie... asa ca va intreb este ok sa merg cu ea .... sau ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:44 |