curge ulei
![]() ![]() ![]() |
curge ulei
ionut L. |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|||
gti98 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Salut!
Da, uleiul pe elice e de la simeringul frontal, zis al distributiei. Problema e ca etansarea se face pe butucul fuliei. Daca ala e un pic descentrat, omoara urgent simeringul. De asemenea, mie mi s-a format un canal in dreptul simeringului (la vechea berlina, prin 1986), asa ca a trebuit sa schimb si fulia.... Pentru schimbat, trebuie desurubat racul de manivela din capul vilbrochenului (arborele cotit), apoi scoasa fulia si apoi simeringul (cu o surubelnita, ca oricum e compromis) La montarea celui nou e necesara o buterola (un fel de bucsa care impinge pe toata circumferinta simeringul in locas. Montarea e relativ delicata, poti sa strici destul de usor simeringul nou (caz in care iar iti va curge!) Apoi se monteaza fulia (daca nu are sant de uzura, altfel trebuie schimbata si aia; are canal de pana). Dupa insurubarea racului, faci proba. Bafta!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
sal.. am avut de curand si eu pb asta si cu ajutorul unui mecanic am rezolvat-o.. problema e sa fii tu sigur ca e numai ala de distributie nu si ala de palier..oricum rezolvarea la mine a fost ca am schimbat ambele dupa ce am dat jos motorul..
in fine sper sa nu mai am problema asta, nu ca ar fi piese scumpe ci mai mult din cauza ca sunt greu de schimbat.. |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
Am vazut ca numai prin fata imi curge ulei, eu vreu sa dau si capacul jos sa-i pun silicon sa nu mai am treaba si baia... si inca ceva: sunt diferite simeringurile de 1300 fata de 1400 ?
|
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
AC |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(gti98 @ 17 Oct 2006, 18:34) .... Pentru schimbat, trebuie desurubat racul de manivela din capul vilbrochenului (arborele cotit), apoi scoasa fulia si apoi simeringul (cu o surubelnita, ca oricum e compromis) ........ Cum se scoate exact racul mai exact? Se blocheaza motorul (din cutia de viteze ) si invarti invers de manivela? Merci! |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
"racul" are - indiferent de model - [si] o parte hexagonala, deci se actioneaza cu cheie 30 sau 32. Pentru blocare, se poate si o surubelnita mai solida cu care blochezi volanta ( partea lata a ei o introduci intre doi dinti ai coroanei si sprijini pe carcasa ambreiaj) altcineva rotind cheia. Se desface destul de usor.
This post has been edited by diaconuliviu: 18 Oct 2006, 13:18 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 14:37 |