cu A/C pornit, vajaie rau de la 2500 rpm in sus
![]() ![]() ![]() |
cu A/C pornit, vajaie rau de la 2500 rpm in sus
iepurakis |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 June 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#2
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca nu ma inseala pe mine memoria, la cele cu A/C GMV-ul are doua trepte. In momentul in care pornesti compresorul de A/C ventilatorul porneste automat pe treapta 1, indiferent de temperatura motorului. S-ar putea ca la tine sa nu mai porneasca si atunci sa se incalzeasca prea tare.Verifica relee si sigurantele din compartimentul motor sa vezi daca functioneaza ca lumea.
Gajaitul compresorului se poate datora si faptului ca a ramas fara ulei sau mai ai, dar foarte putin. Asa s-ar explica si faptul ca motorul trage mai greu (depune un efort mai mare sa antreneze compresorul) si deci se incalzeste si mai repede. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
DSops |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Uruitul compresorului este normal intre anumite limite si anormal daca le depaseste. Cauze posibile: 1. prea mult freon, 2. rulmenti compresor terminati (daca nu ai pornit iarna macar o data la 2 saptamani, s-au dus rulmentii). 3. compresor defect. 4.tubulatura freon gatuita / obturata. 5. altceva.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
sod |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
am si eu aceeasi problema, dar pe o solenza care abia are 1 luna si ceva si 3000 Km. Pe la 2000Km a inceput acest vajait la AC. Nu apare intotdeauna, dar cand apare se aude foarte, foarte clar si stresant si masina trage mai greu. Saptamana viitoare voi fi in service pentru remedierea partii drepte a masinii avariate in parcare smile.gif si schimbat ulei plus alte verificari. Cu ucazia asta am sa vad si daca poate sa-mi zica cineva ceva de AC.
|
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#5
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Un harait metalic e oricum normal chiar si cand compresorul functioneaza bine. Este zgomotul lui de functionare care din pacate gadila urechile datorita insonorizarii facute cu mult simt de raspundere. Daca haraitul se accentueaza sau devine insuportabil atunci inseamna ca e o problema cu compresorul. Numai sa nu faceti ca Marty, sa va schimbe compresorul cu unul si mai zgomotos.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
iepurakis |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 June 04 ![]() |
Hello again smile.gif
Sod, thanks pentru remarca, numai ca nu toata lumea isi pune la masina numere care trebuie sa insemne ceva... la mine e o prescutare de la MCTL laugh.gif era un banc pe vremuri... revenind la lucruri serioase, multumesc pentru raspunsuri. Intr-adevar, la o verificare atenta, am (re)constatat ca ventilatorul nu pornea. Nici macar pe turatia pentru A/C. Intr-adevar, se incingea si de la asta aparea shuieratul acela infernal. Am descoperit siguranta de 40A de langa GMV prajita. Dar rau! mi-am facut o programare pentru electrica la IPSO (apropo, stie cineva despre ei? sunt buni?). Miercuri ma duc acolo. Pana atunci insa, am apelat la metoda neaosa... mi-am cuplat o sarma de cupru in mufa de la ventilator si merg cu A/C-ul pornit... nu se mai incinge, nu mai suiera... nu mai face nimic. La mine se pare totusi ca e o problema pe circuitul electric si imi face un fel de scurt pe undeva... |
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#7
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa revin cu o intrebare si mai neaosa? De ce nu ai schimbat siguranta? Sau ai schimbat-o si se arde intr-o veselie. Daca e asa, atunci ori ai un scurt pe undeva, ori releul e busit, ori nu face masa undeva ca lumea si cand face masa se prajeste si siguranta.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
iepurakis |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 16 June 04 ![]() |
Am schimbat-o.... de cateva ori :oops: insa se prajea intr-o veselie... releul iarasi e ok, pt ca am incercat cu unul identic si face la fel. mai ramane varianta cu masa si cu scurtul! va povestesc miercuri dupa ce merg la IPSO...
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 07:08 |