ZGOM Zgomot/țăcănit de la motor la accelerare
![]() ![]() ![]() |
ZGOM Zgomot/țăcănit de la motor la accelerare
algor |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 4 December 03 From: iassy ![]() |
|
||
--------------------
LOGAN
PREFERANCE
- Tico SL Sa traiti - bine!
|
|||
Ake |
![]()
Post
#2
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(see @ 25 Oct 2004, 15:27) ca tot e vb de scirtiieli si trancaneli!! Motorul meu de 1.4 are un zgomot ascutit. Este foarte sesisabil noaptea cind e liniste pe sosea....pare un zgomot ascutit metalic, de ventilator desi tot ce inseamna ventilator pe masina asta in momentul respectiv nu functiona. Cu cit creste acceleratia, creste si acest zgomot. Uneori am impresia ca detin doua motoare pe masina....as vrea eu!! Am ascultat un motor de 1.6 si faceam comparatia cu al meu de 1.4. Cel de 1.6 e mult mai calm si zgomotul nu e asa de ascutit ca la cel de 1.4 . A mai testat cineva asta? Si cum nu pot fi doua masini la fel...cei de la dacia au tinut mortis sa ne demonstreze asta: pedala de ambreiaj e mult mai tare la LGN-ul meu fataza de LGN-ul cu care am facut comparatia. in rest toate bune....doar la 1k de km. Ia vezi nu e zgomotul asta de aici? http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=7388 |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
tuneam |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 865 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Domnilor de ce va alarmati de zgomotul motorului. cred ca-l auziti doar daca va dati jos din masina. La logan din cate am vazut eu toba e altfel, nu prea pare facuta pentru atenuarea zgomotelor motorului ( e f mica finala in comparatie cu a altor masini (opel, cielo) - cred ca e mai bine pt puterea motorului) dar in interior zgomotul nu se aude de loc. Eu am un logan Ambition, si sunt ffff multumit de el.
|
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
Sclaud |
![]()
Post
#4
|
Status: activ Group: Members Posts: 480 Joined: 24 July 04 From: Brasov ![]() |
QUOTE(Ake @ 26 Oct 2004, 00:11) Exact ala cred ca e ... care se aude si la mine si care ... "asa face si la altii". Eu am inceput sa ma obisnuiesc ... ce naiba sa-i fac ... |
--------------------
none
none
2019
- BV-XX-XXX
|
|
algor |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 4 December 03 From: iassy ![]() |
QUOTE(tuneam @ 26 Oct 2004, 05:00) Domnilor de ce va alarmati de zgomotul motorului. cred ca-l auziti doar daca va dati jos din masina. La logan din cate am vazut eu toba e altfel, nu prea pare facuta pentru atenuarea zgomotelor motorului ( e f mica finala in comparatie cu a altor masini (opel, cielo) - cred ca e mai bine pt puterea motorului) dar in interior zgomotul nu se aude de loc. Eu am un logan Ambition, si sunt ffff multumit de el. poate o fi mai bine izolata a ta fonic, desi nu cred.......la mine in interior se aude destul de bine tacanitul motorului! Azi am mai descoperit un sunet cind o accelaram in gol pe la 1900-2100 de ture! se aude in bord si semana cu vechiul sunet de la cablul de km-traj de la berline! Noroc cu casetofonul care acopera galagia asta, dar si asta cind il dau la maxim are un "piriit" su un "gijiit" in boxe. ![]() Asta ne face sa intelegem un lucru......SUNTETI ROMANI!!! SI NU VA TREBUIE MAI MULT SI MAI BUN DE ATIT! |
--------------------
LOGAN
PREFERANCE
- Tico SL Sa traiti - bine!
|
|
Sony |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
algor |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 4 December 03 From: iassy ![]() |
QUOTE(Sony_ @ 26 Oct 2004, 22:28) Deacort cu tine.....DAR diferentza de la 30 000 la 6 000 s-a dedus prin mina de lucru ieftina. Un german la bmw sau opel cistiga cel putin 4k de euro, pe cind un roman cistiga 300 de euro. Cei de la dacia nu au investit in super tehnologie automatizata, a carui cost trebuie amortizat in pretul masinii. Materiale sunt destul de ieftine, multe dintre ela lipsind cu desavirsire de pe masina..si ma refer aici la faptul ca la trecerea de la capota catre parbribz ar fi putut pune un grilaj de plastic. Daca te chinui putin desfaci capota invers. Asa ca ce mai ramine....?Oricum platim cu virf si indesat atit profitul dacia cit si cel al dealer-rului. La banii astia pot face pretentii ca masina sa nu trancane, sa nu scirtie, sa nu vibreze, sa aiba un mers rotund la motor, sa nu ma lase in drum si mai ales sa ma multumeasca intrucit am renuntat la luxul si confortul uneia de 30 000 de euro. In concluzie...dacia e asa ieftina datorita conditiei economice in care se afla rominia. Garantat daca ar fi fost facuta in frantza sau germania, o gaseam cel putin la pret dublu! intrebarea este..am fi spus atunci ca este o masina de 10k de euro si e normal sa faca asa? NU CRED................ ca sa nu dau alt repaly.....nu vreau sa se inteleaga ca as fi avut cei 30k de euro. Eu doar am renuntat la masina mea...ford mondeo 16 v, din 94 in favoarea unui logan. Acum pot spune ca nu se ridica logan la nivelul de confort pe care il avea fordul in schimb cistiga teren mare la intretinere. Intradevar este un pas mare pentru dacia si mai mult cred ca este o optiune pe piataza de masini din RO. This post has been edited by see: 27 Oct 2004, 10:38 |
--------------------
LOGAN
PREFERANCE
- Tico SL Sa traiti - bine!
|
|
Andy LGN |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 28 August 04 From: Bucuresti ![]() |
S3bi
Uita-te ca am un TOPIC referitor la acel tacanit. Numele este : "Un tacanit la Logan.La voi e ??" bafta si nu te impacienta e de la INJECTOARE si e un zgomot normal |
--------------------
Skoda
Octavia 2 TDI
2007
- B-xx---- Noi, romanii, am stat pe malurile istoriei si ne-am uitat la altii.
|
|
johnny_ghost |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 August 13 ![]() |
Fratilor ajutati-ma si pe mine ca numai stiu ce sa mai fac.
Problema fluctuatiilor la relanti, ramane turata la 1600 R/m, atunci cand fluctueaza la relanti si aproape sta motorul pornit scoate si fum NEGRU, am mers pe autostrada mai mult de 115 km/h nu merge, parca numai are viata deloc masina. Am facut o gramada de chestii la ea, numai stiu ce sa fac. Am curatat: -senzorul de pe volanta, am curatat si volanta -am curatat corpul admisie impreuna cu motorasul pas cu pas -am curatat injectoarele Am fost la o diagnoza si mia gasit 4 erori: senzor acceleratie, senzor arbore cotit,senzor amestec aer si ,ai era unu dar numai stiu. Oamenii aia de acolo mi-au spus ca e de la motorasul pas cu pas(ca de la motoras da erori si la ceilalti senzori). Am schimbat motorasul pas cu pas si DEGEABA, la fel merge, aceleasi simptome. Dati-mi idei, sfaturi. Cu respect, Johnny. |
--------------------
Dacia Logan 2004
1.4 mpi Laureate
Laureate 2004
- IF-11-XXX
|
|
aLnx |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 6 November 12 ![]() |
Daca nu merge mai mult de 115KM/h e grav .. uita-te la catalizator .
|
--------------------
Nu detin
Nu detin
Nu detin
- Nu am A turbocharger is a device which exhaust gases go in, witchcraft happens, and then you go faster.
|
|
bogdan_dsn |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 730 Joined: 14 September 07 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am si eu o problema la sandero. Am un tacanit la motor cand acesta e cald. Am fost la service la dacia si cei de acolo au zis ca sunt culbutorii ce trebuie reglati si sa las masina peste noapte sa se raceasca si o vor face dimineata. Dimineata cand mecanicul s-a apucat de treaba a zis ca pe admisie trebuie sa fie reglati la 0.15(in manual eu citisem intre 0.10-0.15) si 0.25 pe evacuare si nu stiu daca e ok cum a procedat. Am vazut doar ca lera de 0.15 intra putin fortat. Dupa reglarea lor motorul parca merge putin mai bine dar tacanitul e in continuare.
Intamplator am pus mana pe fiecare fisa in parte si am observat ca la fisa nr. 3 se simte o bataie puternica in ea si daca o misc putin sau o tin in alta pozitie nu se mai simte bataia si zgomotul se diminueaza. E posibil sa fie cumva de la fise sau mi-au reglat la dacia prost culbutorii? Mersi si sper sa ma puteti ajuta ca astia de la dacia au zis ca e normal. Am rezolvat problema. Mecanicul de la dacia se pare ca uitase sa stranga de tot bujiile . This post has been edited by bogdan_dsn: 10 Oct 2013, 21:24 |
--------------------
Kia
Ceed SW 1.4 TGDI
2020
|
|
sonnic53 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 18 May 09 From: Vrancea ![]() |
deci...nu mai gasesc unde am scris ca vreau sa segmentez motorul...asa ca lam dus la segmentat.bun si facut.dus la baiat la garaj.apucat de demontat.am demontat tot motorul,cu baie cu tot.am dat jos pistoanele . am dat jos dupa ele segmentii vechi.am curatat locasurile.sau montat segmentii noi.am curatat garnitura de chiuloasa.am schimbat toate garniturile,baie de ulei,chiuloasa si sus la capac.sa curatat vibrochen,sa uns acolo unde vin prinsi cuzinetii parca pe el.sa pus totul la loc.pus ulei si apa.si dat cheie.merge bine, doar ca ,,,,tot imi mananca ulei ( 1 litru la maxim 1500km) mult!, si pe langa asta,mi se mai aprinde si uleiul in bord ,(palpaie foarte rapid si nu se aprinde la intensitate maxinaaaaaa) dar nu mereu...asta doar dupa ce trag o leaca de ia pana in 3000 si apoi o las la relanti. nu face nici o data cand e in sarcina....si buba mare e ca ...de la 3000 turatii in sus indiferent de treapta daca o tin constat se auze un zgomot infernal , ca de ciocanel de fier cum bate in motor....ce are oameni ? ce sai fac ?...nu stiu ce sai mai fac....i sa facut de schimbat toate....si caseta a picat (mia mancat zilele) ...
|
--------------------
Vw Golf 3
Logan 1.4
2007
|
|
Leo0608 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
mergi la ala de ti-a facut motoru si sa-i pe capu lui sa i-l rupi.
zici ca ai segmentat motoru, dar intai a masurat ala ovalitatea si conicitatea cilindrului in 3 puncte cu ceasu comparator? la vibrochen cand l-ai dat jos, te-ai uitat si pe la cuzineti? ai masurat uzura cu micrometrul? ati alezat si honuit cilindrii din bloc la noua cota de reparatie daca a fost cazul? ati rectificat arborele la noua cota de reparatie + cuzineti ptr noua cota de reparatie daca a fost cazul? sper ca a retinut fiecare piston din ce cilindru la scos, si a pastrat perechea biela + lagar de biela aferent si nu le-a inversat la montaj sper sa fi montat si segmentii cum trebuie si sa-i puna decalati la nr de grade asa cum scrie in manual This post has been edited by Leo0608: 10 Nov 2013, 20:48 |
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#14
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
ai dreptate Leo0608 multi desfac motoare dar sunt putini cei care le fac sa mearga OK
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:06 |