caldura la bord CN3, ca tot a venit zapada...
![]() ![]() ![]() |
caldura la bord CN3, ca tot a venit zapada...
adrianne |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|||
vis-a-vis |
![]()
Post
#2
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
La mine "frige" si iarna, verifica robinetul, sunt foarte proaste la CN.
Are clapeta de recirculare, 2 tablite obtureaza admisia de aer din afara si elibereaza 2 gauri dinspre habitaclu. Actionarea se face vacuumatic. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
adrianne |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
10x vis-a-vis
si atunci ar trebui mutat postul la "probleme CLT" |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
adrianne |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 3 Nov 2006, 20:28) La mine "frige" si iarna, verifica robinetul, sunt foarte proaste la CN. Are clapeta de recirculare, 2 tablite obtureaza admisia de aer din afara si elibereaza 2 gauri dinspre habitaclu. Actionarea se face vacuumatic. sal vis-a-vis cum verific sau repar clapeta in cauza pls in 2-3 cuvinte, pls |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
StefanT |
![]()
Post
#5
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrianne @ 3 Nov 2006, 22:14) Ar fi 2 variante a) modificate prizele de aer prin montarea unor burlane in asa fel incat sa nu mai aspire aer din afara masinii ![]() Ar fi ele 2 variante, da-s naspa amandoua frate! De ce? Prima: sa nu mai aspire din afara, deci din inauntru nu? Se vor aburi geamurile ca dracu, si nu e placut sa stai cu carpa intr-o mana si schimbatorul in cealalta. A doua? Tot acolo iesi, apa din circuit se va incalzi mai greu fiind cantitate mai mare! Oricum e o varianta mai buna decat prima, bafta! |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#6
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai "simplu", dai torpedoul jos si supapa e undeva in dreapta sus, mergi pe furtunasul cu pricina.
O incerci cu alt furtunas, faci vacuum "oral" ![]() Sfatul meu insa e sa nu tii pe recirculare, nu e mare diferenta de caldura plus ca ti se aburesc geamurile. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
sik |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
sunt de acord cu a doua prpunere a lui vis a vis monteaza un calorifer sub grila de la capota; aveam aceeasi problema ca si tine si ca sa nu schimb radiatoru ala din aeroterma lam montat pe susnumitu' de cupru (ala din aeroterma costa dublu si imi lua cel putin o zi sal schimb ca trebuia sa dau bordu jos) sa nu faci prostia sa pui pe recilculare mai ales acum pe plole (ninsoarea) asta ca o sa faci inauntru sauna
|
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
adrianne |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Ov, termostatul e ok, tocmai l-am schimbat, de 89 (inainte tot de 89 era, functiona ok, dar m-am jucat prea mult cu el in casa si a facut poc, incalzit de mine pe aragaz direct). Toate piesele schimbate de mine sunt de origine sau Franta, iar apa sta la 90 grade in circuit.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
CN3 nu e bordul scoica? ca daca e, sa nu te apuci sa cauti te miri ce clapete existente doar de bordul CN.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
adrianne |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Stiam ca CN4 este bordul cel mai noi, prezent la zambetul lui Ilici (poate gresesc).
Am bord mare si patrat dar foarte complicat. Am verificat supapa de int-ext si mere ok (adica am facut vacuum oral ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
adrianne |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Astazi am vazut de fapt care imi este problema: supapa de int-ext este mereu actionata astfel incat aeroterma este mereu pe recirculatie aer habitaclu, si astfel am gasit raspuns la o intrebare ce ma chinuia mai de mult
![]() ![]() ![]() Revin cu noutati ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
Ov |
![]()
Post
#13
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
intr-adevar, e retorica intrebarea
![]() vezi ca robinetul ala s-ar putea sa aiba niste "mustati" de cauciuc in plus din fabricatie. Daca-l scoti si-l desfaci o sa te prinzi despre ce e vorba si se poate repara. Spor la julituri ! |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#14
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Termostatele asa zise "Made in France" de 89 nu sunt bune, recomand unul de Vaslui de 86 de grade ...
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
Ov |
![]()
Post
#15
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
confirm cu termostatele de 89. Iarna trecuta am schimbat 3 pana am revenit la cel original care a fost pe masina si era de 86 !
De fiecare data dupa ce-i dadeam o talpa mai serioasa, ramanea blocat pe deschis. Dupa ce l-am studiat nitel am observat ca supapa care trebuia sa inchida se deplasa nitel (probabil din cauza debitului mare de apa din timpul forjei). |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
adrianne |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
salutare
Piesa care cred ca e defecta se cheama repartitor vacuumatic, si se gaseste rar (din 10 magazine doar unul avea) si costa cca 25 lei, iar intreg ansamblul de comanda (sistemul de parghii) din bord, anume cel cu 2 manete pt aer cald-rece si pt aer sus-jos-centru+recirculare costa cca 50 lei. Am de gand sa inlocuiesc "dracia aia" si sa mai montez un calorifer lung sub grila de la prizele de aer de sub parbriz. In schimb, datorita defectului, aveam tot timpul recircularea aerului din habitaclu si implicit se abureau geamurile atat iarna cat si vara. Recomand celor care se plang de aburirea lor sa verifice supapa sau comanda supapei de aer int/ext. |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
sik |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
adrianne stai linistit eu toata climatizarea o am manuala adik rece cald robinetul il deschid/inchid de la motor; iar cu aerul in habitaclu la fel tot manual; tija aceea de recirculare aer e blocata pe tras de afara 90% si 10 % recircula
ca sa bage la picioare bag mana pe sub bord si imping de o tija; iar ca sa bage la parbriz sau la jumate am un bat pe care dacal bag prin aeratorul central vine pe mijloc si cand il scot baga la parbriz recomandarea mea pt tine e sa scoti torpedoul si sa blochezi clapeta pe tras de afara ca si in cazul meu; nasol cu recircularea asta blocata ca daca dadai si tu o basina no puteai scoate decat pe geam ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
ionut L. |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 884 Joined: 7 February 05 From: Pitesti ![]() |
SIK, imi zici si mie cum fac sa dau si eu sa-mi bage pe la picioare, de ce tija sa dau? si care este clapeta care trebe blocata sa traga de afara? La voi baga caldura bine pe la picioare? la mine sufla putin, cel mai bine baga la parbriz.
|
--------------------
Renault
Megane 3_1.5 dci 110_2012
***Clio IV 0.9_ 2019 "Daca viata e o calatorie scurta, trebuie sa incercam sa o facem la clasa intai"
|
|
sik |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
aeroterma are trei supape care inchid si deschid acele clapete: una pe stanga situata in partea de jos; 2 pe drepta la mijloc si sus
cea care iti treb sati dea la picioare este cea din stanga aerotermei este situata undeva deasupra pedalei de acceleratie; din supapa coboara o tija de platic care in capatul inferior are o gaura pe unde intra clapeta; clapeta in capat are o siguranta o scoti scoti tija de platic de pe comanda si ea ramane in "aer" acum te poti juca cu ea cu mana in sus si in jos cand o dai in sus o sati bage aer la picioare ca sa traga aer de afara treb sa umblii in acelasi mod la supapa din dreapta de sus de tot; ca sa poti ajunge la ea trebuie inlaturat torpedoul |
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=9366
continuati, e destul de vast topicul. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:06 |