Dacia Logan MCV in emisiunea Autoforum
![]() ![]() ![]() |
Dacia Logan MCV in emisiunea Autoforum
claudiu78 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
Lostboy |
![]()
Post
#2
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
ce-ar fi sa cauti aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=59007 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=25095 ce minuni face search-ul.... PS: pareri ai putea lua de acolo....nu? This post has been edited by lostboy_mir: 21 Nov 2006, 13:42 |
--------------------
.
.
.
|
|
claudiu78 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 30 May 06 ![]() |
QUOTE ce-ar fi sa cauti aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=59007 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=25095 ce minuni face search-ul.... Merci pentru sfat... am cautat deja, dar cred ca este corect si faptul ca v-am anuntat. |
--------------------
-
-
-
|
|
AL |
![]()
Post
#4
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
STOP.... va rog sa incetati a discuta despre emisiunile auto in general si chiar despre Autoforum in particular... despre calitatea emisiunilor, despre profesionalismul jurnalistilor romani se discuta in alta parte, la cafenea sau la stiri... aici va rog sa va incadrati in subiectul sectiunii si topicului... de acum incolo incep sanctiunile... evident posturile offtopic vor ajunge la gunoi
deci aici va rog sa postati despre MCV acele lucruri pe care considerati sa ar trebui sa le prezinte in emisiunea respectiva, evident, cu argumente si bazate pe experienta personala (drive-test, posesori de MCV etc.) si nu "din auzite"... va rog chiar sa precizati asta!.. daca deja ati postat impresii in alte topicuri (cel dedicat aparitiei MCV si cel dedicat impresiilor posesorilor) va rog sa indicati mesajul printr-un link. |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
Pai hai sa-ti spun eu cate ceva, sperand ca va ajunge la urechile reno.
Am mai avut pareri asemanatoare pe alte topicuri pe-aici. AL, o sa te rog sa lasi tot post-ul. Chiar daca pare cate ceva off-t, sper sa aiba o logica in final. Am asteptat un break de la Dacia din '99, de cand i-a cumparat reno. Am condus lgn si mcv imediat dupa lansare, incercand sa ma conving sa cumpar una. As avea nevoie de o masina de familie, cu un raport bun calitate/pret si prefer marca dacia in acest segment de pret. Din motive obiective dar si subiective. Lgn berlina nu e masina de familie, chiar daca e mare la interior. A incercat oare reno sa acomodeze o familie cu 2 copii cu acea deschidere meschina a portbagajului?? Sau la romani ia ochii mai bine o berlina clasica cu porcu' pus deasupra pe portbagaj? Stiu ca se va lansa un HB (nu stiu daca si in ro), insa aia va fi si mai mica, desi va avea avantajul hayonului. Adica va targeta pustii amatori de liniute si spoilere de 2lei pe sub bari. Si probabil ca-i va nimeri. MCV. Cum spuneam, am urmarit ca disperatu' orice CGI sau poza-spion care contura un break, sperand ca am fost destept asteptand. Ca MCV m-a dezamagit e putin spus. E o masina aproape OK pentru marfa sau pt a fi folosita la transp pers. Ba chiar am luat unu' cu 7 locuri la firma pt transp angajatilor. Am zis ca e aproape ok pt ca are lacune mari si in segmentul sau (podea plata-oha; submotorizare-nu vroiam avion dar am condus una si m-am rugat putin de ea; usile spate - practice ca idee insa executate execrabil; ampatament prea mare-caddy/touran ofera 7 locuri cu un ampatament de berlina; designul-nu se comenteaza in segmentul asta de pret). Insa ca masina de familie MCV e O barat. A incercat reno sa transporte un copil o ora pe randul 2 de scaune si sa-i ceara parerea? Cu ceva banchete obtin acelasi confort in caruta lu' bunicu'. MCV-ul este o utilitara pura, putin cosmetizata in varianta cu scaune. De bun simt era o caroserie de break autentic, cu care sigur ar fi spart piata inclusiv in occident + o utilitara. Si costurile mai mari se amortizeaza prin vanzari + cresterea de imagine pe care o aveau aratand ca nu considera romanica vre-un Guam/Nigeria/Samoa/etc. Si nu e vorba doar de romanica, repet, sigur ar fi avut succes mai mare si-n vest. Insa e clar ca ne vad o tara de lumea a 3-a, pe noi si pe toate pietele emergente. Politica "profit cat mai mare si asta cat mai repede" afecteaza drastic imaginea, motiv pt care nu pot decat sa le doresc o scadere continua a vanzarilor, atat la dacia cat si la reno/nissan. Domnu' Ghosn, numa' bine! |
-------------------- |
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
StefanA, Subscriu 1000% la cele spuse de tine.
Reno trateaza clientii dacia ca pe niste bosimani care nu merita o masina la nivelul celor produse in vest. In nesimtirea lor, au zis ca maximizeaza profitul daca scot o singura caroserie pt. break si furgon, si din pacate au ales-o pe cea de furgon. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6MPI
- DJ-XX-XXX
|
|
AL |
![]()
Post
#7
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
ok... impresiile postate de Stefan.A raman aici, si sper sa fie de folos... insa va rog sa va abtineti de la comentarii la adresa acestor impresii.. de fapt, in general, nu cred ca trebuie pornite discutii pe marginea impresiilor deaoarece riscam sa ajungem la discutii despre "de toate", dubland practic anumite topicuri... deci va rog postati doar impresii proprii fara a comenta impresiile altora
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
KilleR82 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 2 November 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Mi-ar fi plaut o varianta BREAK a Logan-ului bazata pe platforma berlinei (adica aceleasi dimensiuni dar cu hayon).
Nu cred ca ar fi fost greu de realizat, insa cred ca ar fi fost mult mai vanduta decat berlina actuala. Mi se pare inutil de mare (ma refer la ampatament, desigur) MCVul in configuratia actuala (pentru o familie normala, adica 1-2 copii care sa se descurce si in oras). Nu contest ca acest MCV in versiunea utilitara va fi excelent pt firme, insa se impune (la utilitara evident) existenta usilor culisante. Pentru a fi o masina de familie, se impune o varianta cu ampatament mai mic (cum am zis mai sus) si un motor cu consum mic (in genul diesel de 1.5) dar neaparat mai puternic (min 85/90 CP). Asta ca si parere a unui utilizator de Logan berlin (cu bunele ...si sper fara relele... lui). Multumesc. Cu respect, KilleRu. |
--------------------
Renault
Megane mk2 ph2
2008 1.6 16v K4M Euro4 Privilege (2008-) + GPL Dacia Duster 4x4 mk1 ph2 2015 1.6 16v K4M Euro5 Laureate (2015-)
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Circulau la un moment dat niste poze generate pe PC in care aparea un Logan Break care era chiar draguț, avea si haion, nu avea supraânalțarea aceea... Bun clar ca nu avea 7 locuri, dar poate mai putini doreau un microbus si mai mulți un break.
[scuze, mesajul tau a fost sters din greseala, la gramada cu altele... l-am pus la loc. AL] Multumesc AL. This post has been edited by Amedeus: 23 Nov 2006, 10:48 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
PanDa |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
hai sa nu fie numai carcotasi.
Mie mi-a placut de cand am vazut-o si imi place in continuare. Am in cap multe "imbunatatiri" pe care poate ar fi trebuit sa le faca Dacia dar sunt convins ca ar fi crescut pretul foarte mult si nu s-ar fi incadrat in politica de preturi promovata de Dacia. Imi pare o masina corecta care iti ofera la banii astia (11750E) un automobil nou dotat corespunzator (servo ABS AC MP#) si cu 3 ani garantie cu care nu-mi este nici frica si nici rusine sa ies din tara si cu 3 ani garantie. Astea cred ca se aplica la toate masinile gamei nu doar la MCV. Si nu-i mai spuneti break ca nu e. de aici dezamagirea unora. Pe mine exact asta m-a atras : cele 7 locuri incapatoare, usurinta cu care poate fi transformata (obiecte voluminoase), usile spate care mie imi plac cum arata si sunt super functionale (bineinteles ca asa cum ne-a invatat DACIA trebuie reglate ca nu se inchid cum ar trebui)..Din cate am inteles eu ampatamentul mare ar fi un plus nu un minus dar poate ma insel....Ca tinuta de drum e ok sta pe sosea la peste 150/h se comporta bine in viraje ( pareri supersubiective ![]() Motorul (pe care-l am eu) pare suficient de vioi pentru ce imi trbuie mie si poate fi si condus economic. Cred ca o sa aiba cel putin succesul berlinei afara pentru ca pe alte meleaguri cumparatorii sunt mult mai pragmatici. Bafta This post has been edited by PanDa: 23 Nov 2006, 02:18 |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
aphophis |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.492 Joined: 14 January 06 ![]() |
QUOTE(Stefan.A @ 22 Nov 2006, 09:29) Am zis ca e aproape ok pt ca are lacune mari si in segmentul sau (podea plata-oha; submotorizare-nu vroiam avion dar am condus una si m-am rugat putin de ea; usile spate - practice ca idee insa executate execrabil; ampatament prea mare-caddy/touran ofera 7 locuri cu un ampatament de berlina; d asa cum spuneam si aici ma citez referitor la postul lui stefan.a: QUOTE ampatament dacia logan mcv: 2.9m la 4.45m lungime ampatament vw caddy life : 2.68m la 4.40m lungime ampatament vw touran: 2.67m la 4.39 m lungime deci nu inteleg de ce i se pare mai ca din punctul asta de vedere vw-ul decat mcv-ul ![]() This post has been edited by AL: 23 Nov 2006, 09:14 |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#12
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Interiorul lui MCV nu este mai mare. Doar ampatamentul este, dar nu spre beneficiul ocupanților locurilor normale, ci pentru a celora din portbagaj. Spațiul în habitaclu a rămas același. Dacă instalau la varianta cu 5 locuri bancheta mai în spate, că era unde, era o treabă foarte frumoasă din partea Dacia. Planșeul portbagajului are formă ciudată, mai ales în dreptul banchetei și cred că ar trebui "nivelat".
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
cosmintr |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 22 October 06 ![]() |
Salut, am achizitionat luna trecuta un Logan MCV 1.5 dci Laureate, pt ca dieselul dureaza pina il fac il primesc numai prin decembrie, am condus varianta 1.6 16 valve, de asemenea inainte sa cumpar aceasta am testat si altele din categoria ei. Am testat Pegeout Partner 1.9 diesel demaraj, viteza max inferioara daciei mcv, zgomot motor inauntru deranjant, nu am luat-o, modularitate spatiu in partea din spate inferior gandire spatiului mcv, am testat fiat dablo panoramo, e ok nu-mi place designul exterior, mai urata decat mcv, mentionez ca aceste masini costa cam tot atat.
Despre Logan Mcv eu zic ca iau zis gresit BREAK ca nu este break este monovolum in toata regula, comparati toate dimensiunile cu Opel Zafira sau VW Sharan si se incadreaza perfect. Este o chesti de nume gresita, de fapt este monovolum in toata regula! Break daca ar fi fost nu ar fi incaput 7 locuri pt adulti! Am testat Zafira, este mai scumpa mai finisata, dar in spate spatiul este prost calculat in comparatie cu MCV. VW Sharan este intradevar mai mare dar si mult mai scump ca si zafira. Aceeasi parere ca PanDa pret calitate este OK>se poate tuna bine, se poate monta instalatie de sunet performanta. Eu am cumpart MCV sctrict ca masina de familie si contrazic pe cei ce spun ca nu este, se poate monta scaunul de copii care este in oferta la accesorii (intai rog sa se documenteze privinde accesoriile Dacia Logan Mcv). Recunosc ca varianta diesel nu am testat-o pt ca nu este la condus la reprezentanta din Targu Mures, dar si asa am cumparat-o testand cea pe benzina. Este un pas enorm in fata la un pret corect! Personal m-am urcat si condus masinile enumerate mai sus, care ofera ceva mai bun (dotari, demaraj, viteza) este net superioara la pret. Pt ca mia convenit inclusiv cei 70 cp am cumparat-o. Va multumesc pt rabdare si sper ca nu v-am plictisit! |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 dci
2006 Laureate
|
|
ache2 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 9 October 03 From: Berceni, PH ![]() |
a condus cineva MCV-ul cu 1.4 MPI ? pareri ?
|
--------------------
FIAS / Baikal
Clona BROWNING / IJ 18 MN
calibru 12 / 223Rem
- PH-07-LUD, PH-10-CJF
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
1.4 ca 1.4, dar parerea cuiva care a condus un MCV diesel sunt curios sa o citesc. Toti sunt incantati (sau o mare parte din ei) de motorizarea 1.6 16V dar nu cred ca aceasi lucru vor putea spune si de 1.5 DCI (totusi motorul e cu 30% mai slab). La dealer nu ai sanse sa testezi un MCV diesel deci a vorbi in urma unui test nu prea e cazul. Chiar si un coleg scria cu cateva posturi mai sus ca e foarte incantat de masina comandata, dar.... a condus doar MCV pe benzina, el comandand una diesel.
![]() This post has been edited by Amedeus: 24 Nov 2006, 13:43 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
cosmintr |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 22 October 06 ![]() |
Revin si mai spun ca eu ma declar multumit de 70 cp, nu mi-am luat masina de viteza, nici nu costa enorm nici nu consuma mult, asta dupa ce am studiat diferite masini, eu nu sunt carcotas c-am banuiesc ce ofera aceasta masina la puterea si datele tehnice oferite de un producator serios in 2006, eu sunt multumit daca merge cu 30 la suta mai prost decat benzina, dar in urma dicutiilor cu producatorul am inteles ca s-a montat o alta cutie de viteza cea cei ofera un alt stil de functionare, iar 70 cp nus chiar putini tinand cont ca inca 50 la suta din masininile de la noi sunt pina in 60 cp.
Cine vrea cumpara varianta pe benzina mai ieftina si are 105cp. Nu vroiam versiune diesel mai puternica pt ca consuma mai mult, taxe mai mari(motor mai mare), si era mai scumpa. Intr-un an sigur vor scoate un diesel mai puternic, dar si pretul va fii mai mare. Nu stiu de ce cei cu Logan berlina in general, am cativa prieteni, gasesc tot felul de chestii MCV-ului, realitatea este ca daca aparea acum 1 an sau odata cu berlina, multii dintre ei ar fi luat-o. Inca ceva, imi vine in decembrie, deci ma urrc, fac cativa km, nus multumit sa zicem ma duc in piata si o vand ca sunt destui care nu asteapta 3 luni pt livrare, deci nu am pierdut nica. La cat mai multe MCVuri...../ Salutare! |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 dci
2006 Laureate
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Doream parerea cuiva care a condus-o. Dar pot sa astept si pana in decembrie, ca nu mai e asa mult.
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
AL |
![]()
Post
#18
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
emisiunea a avut probabil succesul scontat de producatori... din pacate eu nu am apucat sa o urmareasc... multumim realiyatorilor ca in procesuld e documentare s-au gandit sa foloseasca ca sursa forumul nostru.... topicul se inchide... cine doreste amanunte, sa mearga pe forumul emisiunii.
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 17:57 |