DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> masina lovita ?, cum verificam...

axabrt
post 23 Nov 2006, 10:57
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.977
Joined: 15 February 05
From: Ploiesti




Se zice ca masinile SH din Romania, aduse de afara, fie sunt umblate la km, fie au fost implicate in accidente cu peste 50% avarii.

Cum se poate ocoli posibilitatea de a lua teapa, in cazul in care gasim o masina care pare in regula ? Adica daca tabla a fost reparata si vopsita, cum vedem?

Dealerii care practica sistemul buy back sunt mai cinstiti ? Am vazut pe net o masina 2.0 HDI,la 25.000 km, din 2005 cu pret cam cu 60% din pretul uneia noi. ceea ce mi se pare o scadere totusi prea mare, chiar si pentru un model frantuzesc



--------------------
Ford Focus mk3.5 Ecob00st
.dracnev si boboru’ este viitoru’.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marss41
post 23 Nov 2006, 11:19
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 109
Joined: 20 November 06
From: Oradea




Poti verifica date despre masina astfel: ceri sa-ti comunice seria de sasiu a masinii respective ,apoi te duci cu ea la reprezentanta marcii aleia de masina si pe baza ei cel putin iti comunica km reali la ultima revizie facuta dincolo.In germania de exemplu din cate stiu eu masinile care sunt lovite in spate de a ajuns sa se inndoaie longeroanele spate ,se considera dauna totala tehnica si de obicei se trimit la handleri care daca pot, o vand intreaga daca nu pe bucati.Da foarte multe masini second care se vand in romania sunt din astea lovite si apoi reparate ( mai ales cele care au putini ani si pretul dubios adica cam mic).

Cele bune


--------------------
RENAULT LAGUNA II 2002 ,1,9 DCI 120 CP - BH11...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pystha
post 23 Nov 2006, 16:45
Post #3


just me


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 November 06




Este un loc unde se poate verifica daca masina a avut accident cu un fel de dispozitiv electronic. Se masoara grosimea stratului de vopsea si daca a fost lovita atunci se vede imediat.
Fac si altfel de verificari, inclusiv test pentru puterea motorului. Eu am fost cu o masina la ei si mi-au aratat exact unde a fost revopsita etc.
AutoTest


--------------------
Opel Astra - 2.0 DTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 23 Nov 2006, 17:04
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Stiu pe cineva care a platit vreo 3 mil la Autotest si tot si-a luat tzeapa,e vb de un E46 din 2003 care a fost revopsit integral in Belgia de n-au descoperit aia din Vitan,oricum masina arata beton,dar la o mica tamponare la aripa fata ce descopera omul,ca masina fusese neagra iar acum era gri,da omul bara fata jos ca sa i se schimbe aripa fata cand acolo alta surpriza, din loc in loc se vedeau mici urme de vopsea neagra,mici adancituri de la indreptat.....El a luat-o de la un samsar din Vitan pe comanda ferma,samsarul era cunoscut pe la noi ca de incredere,nici el nu stia cred, oricum daca are componente schimbate si e vopsita bine nu cred ca se descopera.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pystha
post 23 Nov 2006, 17:08
Post #5


just me


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 November 06




iti zic sigur ca se vede daca a fost revopsita.
grosimea startului se masoara la microni. nu exista sa iasa vopseaua noua la grosimea din fabrica.
la o adica poti sa testezi doar caroseria si atunci e numai 120RON.

This post has been edited by pystha: 23 Nov 2006, 17:10


--------------------
Opel Astra - 2.0 DTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Nov 2006, 18:20
Post #6


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.391
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




" samsar cunoscut la noi ca de incredere" Asta e o contradictie in termeni cand te referi la geambasi de masini!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 23 Nov 2006, 21:18
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




QUOTE(einstein1984 @ 23 Nov 2006, 18:20)
" samsar cunoscut la noi ca de incredere" Asta e o contradictie in termeni cand te referi la geambasi de masini!
*


Nu este contradictie deloc,tipul a livrat multe masini in C-ta,multi apeleaza la el sa-si schimbe masina,dar cu cat esti mai carcotas cu atat e mai sigur ca-ti iei tzeapa.
Eu Matizul l-am ochit la un samsar ,l-am negociat bine si l-am luat si nu-mi pare rau,masina e de la o tipa,samsarul o avea de 3 zile,a castigat si el 200,asta-i viata.
Oricum daca o luam de la proprietar în targ sigur plateam mai mult,sunt satul de cei ce baga refrene cu masina intretinuta si in portbagaj gasesti la ei ulei de kko....

This post has been edited by RamboX: 23 Nov 2006, 21:20


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 23 Nov 2006, 23:03
Post #8


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Daca piesa lovita a fost schimbata, nu-ti mai dai seama, decat la imbinari, dar si acolo cu multe semne de intrebare. Mare lucru tehnologia de reparare a caroseriilor din ziua de azi !!! Daca a fost indreptata, l-ai prins, caci pe sub vopsea, sigur mai e si chit de reparatii.

RamboX, de ce esti asa "radical" ? Cum ii zice masinii mele, de exemplu, daca ea "vede" numai piese de origine si lichide recomandate de producator, intretinuta sau ne-intretinuta ? Adica trebuie sa aiba frane Brembo, evacuare Borla si ulei Castrol ca sa-i spun "intretinuta" ? Intretinerea mai tine si de un spalat (caci, daca a stat pamantul pe la aripi cu lunile, sigur are si ceva rugina, degeaba ti-o arata el "tzipla" cand ti-o vinde) si de aerul pe care ti-l da cand te urci in ea, s.a.m.d. Oricum, multumesc, o iau ca pe un sfat ! Daca ma hotarasc s-o dau, sa scot bidonul ala de antigel din portbagaj. Nu ca mi-a trebuit vreodata, ca eu n-am umblat la busonul cu pricina, insa la revizia de 20k mi s-a refacut concentratia si restul dintr-un bidon de 1 litru, mi l-au pus baietii in portbagaj si acolo a ramas. Comod mai sunt si eu ...

This post has been edited by mao: 23 Nov 2006, 23:04


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 25 Nov 2006, 08:44
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Dupa ce mai faci cativa km cred ca o sa afli si ce inseamna masina intretinuta sau pregatita de vanzare,nu cred ca in 2 ani nu a fost nevoie de completare a antigelului,
masina intretinuta e aia la care s-au schimbat piesele uzate cu altele noi nu carpite,ex. planetare, s-au pus numai uleiuri de calitate nu de kko, a fost tinuta mai pe la umbra,garaj ceva,nu a fost taxi,nu a suportat incepatori prea multi,are carte service...
chiar daca are o mica lovitura pe aripi,usi asta, e ,in structura sa nu fie atinsa,longeroane,praguri...
Poate sa fie neatinsa daca a vazut numai 5000 rot/min vreo 20k km atunci poti s-o iei linistit gata pregatita de segmentare....


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pystha
post 25 Nov 2006, 12:00
Post #10


just me


Group: Members
Posts: 39
Joined: 21 November 06




cu cartea de service treaba e cam relativa
costa cam 50E, deci se poate face rost fara probleme asa ca starea generala a masinii trebuie sa conteze nu asta...


--------------------
Opel Astra - 2.0 DTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 25 Nov 2006, 15:43
Post #11


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Total de ecord cu tine, cu exceptia:
QUOTE(RamboX @ 25 Nov 2006, 08:44)
nu cred ca in 2 ani nu a fost nevoie de completare a antigelului,
*


Pai eu ce scrisei ? Ca mi s-a refacut concentratia la 20.000 !!! S-a scos din ala vechi si s-a pus d-asta nou. Ala vechi era la -22 gradeC si mi-au pus vreo 3/4 dintr-un bidon nou.
QUOTE(RamboX @ 25 Nov 2006, 08:44)
Poate sa fie neatinsa daca a vazut numai 5000 rot/min  vreo 20k km atunci poti s-o iei linistit gata pregatita de segmentare....
*


Si ce te opreste sa-i faci un test de compresie ca sa vezi cum stai ?

Dar tot nu m-ai lamurit: Ce inseamna "ulei de kko" pentru tine ? Excludem marci romanesti (RO3, Lubrifin, etc...)


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SilviuB
post 27 Nov 2006, 08:15
Post #12


Membru de BUKOWINA


Group: Members
Posts: 281
Joined: 19 August 04
From: Suceava-Bukowina




Nu sunt eu expert, dar pot sa zic ca am un prieten care si-a adus in vara un polo din germania. Si cand a mers la rar, mi-a zis ca i l-au scanat parca cu raze x sa vada daca a fost avariat.


--------------------
VW POLO 2005 - 8XSYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smiley
post 27 Nov 2006, 08:54
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.138
Joined: 12 August 04
From: Bucuresti




prietenul tau minte de ingheata apele smile.gif
la rar nu au nici o treaba cu avarierea masinii. ei verifica daca seriile de pe masina si din acte corespund si eventual fac ITP-ul. nu-i treaba lor daca masina a fost lovita si reparata. in plus, nu cred ca au apratura pt scanarea de care zice prietenul tau si nici nu cred ca razele x ar ajuta la ceva(polo nu-i trabant, are caroseria din tabla)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile82
post 27 Nov 2006, 12:01
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 482
Joined: 3 December 04
From: Ploiesti, Bucuresti




Smiley din cate stiu eu scaneaza cu raze x pentru a descoperi daca seriile au fost schimbate cu tot cu suport, adica daca s-a sudat tabla in zona seriilor.


--------------------
Ex Logan, Renault Fluence 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 19:51
Forum Renault