DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Acul de apa! Nu merge!, care sunt cauzele?

ady21blaga
post 28 Nov 2006, 12:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 November 06




Salutare.
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema!

Nu imi merge acul care indica apa la o dacie 1310 din 89 (asta pt a recunoaste bordul). Care sunt cauzele nefunctionarii in ordinea inversa gravitatii lor ?
Si daca imi poate spune cineva care din sondele de apa (cea de sus, sau cea de jos) este pentru bec / acul bord.

Multumesc!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 - SB 02 EAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 28 Nov 2006, 13:16
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




in primul rand bine ai venit pe forum!
ca sa fii sigur care e sonda, scoti pe rand papucii ce intra in sonde si legi firele la masa.
urmaresti cand se aprinde becul si cand se duce acul de la ceas la maxim.
cauzele ar putea fi:
-firul dintre sonda si indicator intrerupt, papuc oxidat, etc
-indicatorul nu mai e alimentat cu +/- 12 V sau e defect
-sonda defecta
ps:vezi ca in 89 existau si borduri cu turometru sau cele fara turometru si cu indicatoarele de apa si ulei in partea dreapta a bordului.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady21blaga
post 28 Nov 2006, 14:31
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 28 November 06




Ok am sa verific daca firul nu e cumva intrerupt.
Dar cu testul acului si al becului nu ma descurc deoarece eu am scos firele din ambele sonde si nu mai stiu care in ce sonda a fost. (greseala de incepator !)
Am nevoie sa stiu, dupa ce fac testul (acului si al becului) cu borna care in ce sonda intra! (am 2 sonde la fel ca marime puse in diagonala una peste cealalta)
Ma scuzati daca scriu prostii dar nu ma pricep prea bine.
Thanks!


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 - SB 02 EAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Nov 2006, 22:34
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca ai un aparat de masura masori rezistenta sondei la ceas trebuie sa dea o rezistenta de maxim 3 k iar la bec infinit


sau a doua solutie le pui cum nimeresti pornesti masina si o lasi sa se incalzeasca iar daca becul incepe sa se aprinda usor in timp ce se incalzeste atunci se inverseaza firele intre ele


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vios39
post 2 Dec 2006, 14:23
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(ady21blaga @ 28 Nov 2006, 12:16)
Salutare.
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea problema!

Nu imi merge acul care indica apa la o dacie 1310 din 89 (asta pt a recunoaste bordul). Care sunt cauzele nefunctionarii in ordinea inversa gravitatii lor ?
Si daca imi poate spune cineva care din sondele de apa (cea de sus, sau cea de jos) este pentru bec / acul bord.

Multumesc!
*

Pentru bordul tãu este mult mai indicat ca în prima fazã sã fie cnsultat de un electrician auto. Din cauza oxidãrii pot apãrea întreruperi de cablaj. În al II-lea rând se poate verifica conexiunea mufei de la sondã.

This post has been edited by Vios39: 2 Dec 2006, 14:23


--------------------
Dacia 3 VOL BERLINA 4 USI 1992 TLX - B-46-MCR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 23:31
Forum Renault