Relantiul sta la 1000, nu la 900(cat era inainte)
![]() ![]() ![]() |
Relantiul sta la 1000, nu la 900(cat era inainte)
eXtenSion |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Attached thumbnail(s) mufitze.JPG ( Size: 367.15k ) Number of downloads: 229 |
||
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|||
eXtenSion |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
E mufa de la sonda de apa..Care e ... Nu stie nimeni?!
|
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
3 e de la sonda de apa, dar nu vad ce rezolvi daca o scoti...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Stiu asta sigur!
Mi`a stat relantiul cam la 10.5 - 11 si anul trecut, tot toamna, asa ca am mers la service unde a scos mufa de la sonda(78% cred ca de la sonda(deoarece altceva legat de temperatura apei nu mai este). Ideea era cum ca a ramas blocata la o anumita temperatura, iar din cauza asta 'calculatorul' tinea relantiul sus). Incerc azi, mai tarziu sa vad daca e mufa aceea. Daca nu e ma pun si le scot, pe rand, pe toate. LE: Am scos`o si nu prea s`a schimbat nimic. Totusi am impresia ca acea mufa e doar pentru ceasul din bord, nu merge si spre 'calculator'. Gresesc cumva? This post has been edited by eXtenSion: 1 Dec 2006, 15:55 |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Deci exact la fel s`a intamplat anul trecut si a scos o mufa de acolo, in parcare, si si`a revenit. Jur ca asa a fost.
Mai e o mufa sub mufa 1, trebuie sa o scot si pe aia, dar mi`e cam frica ca nu stiu de la ce e. |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
eXtenSion |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.260 Joined: 10 January 05 ![]() |
Am fost astazi la service. Se scoate mufa 2, dupa se scoate firul cu papuc de la Releul de Incarcare, se introduce mufa inapoi si apoi se reconecteaza papucul la releu.
Cel putin eu asa am vazut.. Daca nu e asa sa ma corecteze cineva. Urmari: A revenit la 900(LE,carcotasilor)rpm la relanti. ![]() This post has been edited by eXtenSion: 30 Jan 2007, 17:10 |
--------------------
facebook
groups
e mult mai naspa decat un forum
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#7
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
poate la 900 ca la 9000 nu cred ca ai facut afacere
![]() ![]() QUOTE(eXtenSion @ 29 Jan 2007, 18:28) Am fost astazi la service. Se scoate mufa 2, dupa se scoate firul cu papuc de la Releul de Incarcare, se introduce mufa inapoi si apoi se reconecteaza papucul la releu. Cel putin eu asa am vazut.. Daca nu e asa sa ma corecteze cineva. Urmari: A revenit la 9000rpm la relanti. ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 11:56 |