relanti nebun
![]() ![]() ![]() |
relanti nebun
mikeyscorpions |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova
1997
|
|||
tuns_alex2000 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 22 May 06 ![]() |
Salutare! daca ai o turatie neregulata la relanti, atunci verifica daca nu trage aer fals pe undeva pe sub carburator! Apropo: unde ti-ai reglat carburatorul pe banc? cat a costat si ce carb ai?
|
--------------------
renault
21
- mm02bah
|
|
mikeyscorpions |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 December 06 ![]() |
Mersi alex , o sa verific sa vad , dar daca nu trege aer ar mai putea fi de la altceva , ca ma dispera :planset ,si ca raspuns la intrebarea ta ,carburatorul este schimbat (monocorp) si l-am reglat la AMG in pantelimon si m-a costat 50 ron.
|
--------------------
dacia
nova
1997
|
|
Paollo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
Salutari, in legatura cu carburatorul care ar putea trage aer fals am si eu o problema
Am luat recent o dacia tlx din 89, si merge destul de bine, o problema am: dimineata, o pornesc foarte greu, doar dupa a 7, 8-a cheie, chiar si cu socu tras si nu bag pedale inainte daca trag socu... Dar chestia cea mai ciudata e ca motorul are un zgomot de pufait cam pe la carburator, ca si cum ar sufla aer pe undeva.. si dupa ce o fac sa stea pornita cu socu tras, la relanti, daca incerc sa apas putin pe acceleratie moare cu un fel de puscatura..ca si cum ar iesi aer puternic pe undeva. Astea se intampla doar pana se incalzeste motoru, dupa maxim 15 minute motorul merge bine toata ziua. trage aer carbu? cum aflu? mersi! |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai pentru carburatoare verificat daca trage aer fals asa:
scoateti filtru de aer si puneti mana deasupra camerei (camerelor) carburatoarelor si astupatile daca motorul da sa moara (sau chiar moare) atunci nu trage aer fals daca continua sa mearga desi mai prost atunci trage aer fals ... pe undeva ... si mai verificati si jiclorul de relanti (infundat sau decalibrat )... daca face figuri mersul al relanti ... (pufniturile) rateurile in esapament sunt si de la avans care sigur nu esre reglat corespunzator ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Ov |
![]()
Post
#6
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
verificati si furtunul de vacuum care merge in servo-frana, sa nu fie spart, sau chiar membrana din servo sa nu fie sparta
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Paollo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
multumesc pt raspunsuri, o sa fac verificarile in zilele urmatoare daca gasesc un pic de timp, revin cu concluzii.
Later edit: Nu trage aer fals, motorul moare chiar si turat daca astup camera carb. Jiclorul de relanti e ok, furtunul de vacuum care merge in servo frana nu sunt sigur care e, intra cumva in motor chiar langa carburator? oricum.. nu e spart, de fapt nu e spart sau fisurat nici un furtun . Acum, de cand e mai cald afara... motorul porneste f bine, chiar nu am de ce sa ma plang, si suna frumos, silentios, se aude ca merge ok. Dar ce fac cand o sa fie iar sub 0 grade? nu vreau sa pun carton pe radiator, ca apoi o sa am aer prea cald in filtru de aer si nu mi se pare bine pentru motor(mai ales pt puterea lui). gresesc? This post has been edited by Paollo: 8 Dec 2006, 15:16 |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 22:10 |