turometrul nu functioneaza
![]() ![]() ![]() |
turometrul nu functioneaza
bmw-fan |
![]()
Post
#1
|
||
![]() membru Group: Members Posts: 43 Joined: 9 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
BMW
530 D
2002 Edition Lifestyle
- /
|
|||
mikkai |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 12 June 06 ![]() |
siguranta de la tablou.daca vitezometru iti merge nu inseamna ca are curent pt ca ala nu e pe curent
|
--------------------
Dacia
1310
1983 1984
- B 87 CLR B 888 SEC
|
|
daciafan |
![]()
Post
#3
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
eu credeam ca si vitezometrul are nevoie de curent
![]() |
--------------------
/
/
/
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cuplele intre ceas si folia de la bord intre bord si instalatie sau firul de la bobina de inductie (se leaga la firul care se duce la platina)
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mikkai |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 12 June 06 ![]() |
acum m-am gandit! folia s-ar putea sa aibe un traseu intrerupt.oricum ar fi fara sa scoti ceasu nu poti sa stii exact.folia o poti gasi doar la dezmembrari eu cel putin nu am gasit in magazin cand am cautat.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 1984
- B 87 CLR B 888 SEC
|
|
daciafan |
![]()
Post
#6
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
traiectul foliei nu poate fi refacut?
|
--------------------
/
/
/
|
|
Ov |
![]()
Post
#7
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ba da, folosesti solutie pe baza de argint. Da o cautare "putza de sticluta" si o sa vezi despre ce e vorba. Problema e ca e nitel cam scumpa. Du-te de ex la augsburg si intreaba de solutie de refacere a traseelor electrice (e folosita de regula pt rezistenta de dezaburire din luneta).
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
mikkai |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 12 June 06 ![]() |
eu am avut vreo 2 sau 3 intrerupte si am decupat din folie tot traseul care venea pe mufa cu intreruperile si dup-aia am pus alta de la o folie luata de la dezmembrari care era intrerupta in partea cealalta.tot ce mai e de facut e sa lipesti cu un pistol de lipit acele diode pe bucata care ai schimbat-o.nu e mare lucru totul e sa nu tai din altele
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 1984
- B 87 CLR B 888 SEC
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(daciafan @ 7 Dec 2006, 22:01) cu pistolul de lipit evident fludor decapant si o bucatica de sirma si multa atentie se curata cu un cutitas sau cater vopseaua verde de pe circuit apoi se decapeaza bine si se asterne pe folie un strat de cositor dar repede pentru a nu topi plasticul apoi se pregateste sirma in prealabil decapata si cu fludor pe ea apoi se lipeste pe cele doua circuite dar cu grija pentru a nu topi plasticul This post has been edited by bygy007: 9 Dec 2006, 22:18 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 21:16 |