ce euro are motorul de 1.4?
![]() ![]() ![]() |
ce euro are motorul de 1.4?
PIF |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 31 October 04 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Megane sedan 2.2 1.5 dci 100cp - 2006
|
|||
seba3621 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 11 October 05 From: Timisoara ![]() |
Daca e din 2003 probabil ca e euro2. Spre sfarsitul carierei s-au facut si euro3.
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4mpi
Clima 2004
- TM 36 xxx
|
|
PIF |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 31 October 04 ![]() |
si ce se poate intampla daca pun catalizator de E3 pe dacia mea care are catalizator E2?
|
--------------------
-
-
- Megane sedan 2.2 1.5 dci 100cp - 2006
|
|
mars |
![]()
Post
#4
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Hmm, mi se pare ca EURO3 are o sonda in plus, dupa catalizator, deci daca se potriveste fizic (si cred ca merge) nu are nimic. Invers era nasol.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
i96nds |
![]()
Post
#5
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca pui catalizator cu Euro3 atunci acesta va avea 2 gauri. Una din ele o acoperi cu sonda lambda din amonte. Dar cu a doua gaura ce faci? Cum o astupi? Am impresia ca nici nu se potrivesc la dimensiune.
Deci ati face bine sa luati catalizator de care trebuie. Adica va uitati la cel existent. Daca are o singura sonda in amonte - e euro 2. Sonda se vede (de fapt mufa) cand ridici capota. Daca are doua sonde (una in amonte si alta in aval) atunci e Euro 3. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
PIF |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 31 October 04 ![]() |
da, am uitat sa mentionez un lucru: catalizatorul meu e defect si am gasit sacumpar f convenabil catalizator nou. Doar catalizatorul si sa-l tai pe cel defect si sa-l sudez pe cel nou. Asta era ideea. Sorry ca nu am mentionat. De aia am intrebat daca afecteza in vre-un fel inlocuirea cu unul de euro 3.
|
--------------------
-
-
- Megane sedan 2.2 1.5 dci 100cp - 2006
|
|
klaus |
![]()
Post
#7
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu afecteaza
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Reed |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Practic nu prea se observa dar.... teoretic, deoarece catalizatorul Euro3are tubulatura interna mai fina are si o rezistenta la flux ceva mai mare asa ca va scadea puterea motorului cu cca 0.5-0.75CP
![]() |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
PIF |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 31 October 04 ![]() |
deci trebuie sa ajung sub masina ca sa vad daca mai exista inca o sonda lambda dupa catalizator, pt ca daca pun cat de E3 si masina mea are E2 nu e o asa mare problema, dar daca e invers, atunci sunt bani aruncati pt ca nu mai iese la noxe si e ca si cum nu l-as mai pune de loc. Dar in talonul masinii nu exista nicaieri scris ceva? din seria de identificare sau a motorului?
|
--------------------
-
-
- Megane sedan 2.2 1.5 dci 100cp - 2006
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Reed esti sigur ??? Dar ai putea cauta Euro2 sau chiar catalizator sport sau facut de alta firma ! Ideea este ca piezi la putere si te complici inca o gaurica !
![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
CBogdan |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Autovehiculele având nivelul de poluare generic numit "EURO 2" sau superior acestuia sunt codificate în numarul de omologare din C.I.V. prin ultimele doua caractere, alfanumerice, codificarea acestora fiind decriptata în tabelul de mai jos:
This post has been edited by CBogdan: 25 Jan 2007, 21:39 Attached File(s) |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 1.4
- B01XXX
|
|
PIF |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 31 October 04 ![]() |
CBogdan, super tabelul. multumesc mult.
|
--------------------
-
-
- Megane sedan 2.2 1.5 dci 100cp - 2006
|
|
CBogdan |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 3 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Cu placere. Ma bucur ca te-am putut ajuta.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 1.4
- B01XXX
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Intrebare de baraj: schimband catalizatorul, si punand si sonda aia in plus, se poate aduce motorul la Euro 3? Ma gandesc ca or sa creasca impozitele drastic, si pentru cateva zeci-sute
![]() |
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 23:48 |