dezaburire geamuri laterale
![]() ![]() ![]() |
dezaburire geamuri laterale
toto |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#2
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Pentru geamurile laterale, aeratoarele sunt cele din extremitatile bordului. Aeratoare centrale se cheama alea care sunt sub casetofon. Le indrepti si tu spre geamuri, lasi butonul pentru dirijarea aerului pe pozitia "toate aeroatoarele" (este pozitia in care butonul sta la ora 9) si cam atat poti face. Cei cu clima mai dau pe recirculare.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
asarban |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Adica aia cu clima NU dau pe recirculare ci doar pornesc AC-.ul...
|
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Nici pomeneala. SLZ nu are aeratoare "speciale" pentru dezaburire laterala, asa cum au majoritatea masinilor. Dar fluxul de aer se produce tot din "fanta" dezaburitorului de parbriz. Si functioneaza brici la viteza 2 a ventilatorului in conditiile cele mai severe de umiditate.
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#5
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
La inceput tot tii pe recirculare pana se incalzeste bine habitaclul. Dupa aia oprresti recircularea, ca se intampla exact inversul a ceea ce iti doresti: se abureste mai rau.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
SYL |
![]()
Post
#6
|
||
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Pai era vorba de dezaburire vara (la ploaie), nu iarna (cand intradevar e esential ca habitaclul sa fie bine incalzit). Deci vara nu folsesti recirculare pt a dezaburi cat mai bine. Referitor la folosirea A/C pt dezaburire acest lucru ajuta f mult, dar la tem exterioare de peste 5 grade (asa scrie in instructiunile Peugeot Partner). |
||
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|||
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Ideea e sa pornesti dezaburitorul in conditii de umiditate cit mai devreme (imediat cum incepe sa se abureasca). Efectul pe termen foarte scurt este o aburire mai accentuata a parbrizului dar care trece repede. Din acest motiv daca esti in miscare si pornesti dezaburitorul prea tirziu e posibil ca in primele 5 secunde sa trebuiasca sa tragi pe dreapta smile.gif
|
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
Astor |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 20 Joined: 2 July 04 ![]() |
Sfat: foloseste un spray special de dezaburire (cred ca e antistatic si nu permite depunerea de umiditate pe geamuri). Costa ~ 100k (iti ajunge un an) si scapi de problema asta (dai cu el saptamanal iarna si lunar vara). Nici sistemele masinilor straine nu pot concura cu ele mai ales iarna cand masinile se aburesc rapid (si se incalzesc incet).
Jmecheria e sa-l dai pe geamuri deja uscate pentru eficienta maxima (deci inainte sa pleci la drum). |
-------------------- |
|
SwatKat |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
Pana la urma cand se foloseste si daca se foloseste AC iarna si vara pentru dezaburire?
10x! |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
EvilOne |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Pai AC il folosesti cind se abureste masina, oricind. Imediat se rezolva treaba. Eu am la masina aeratoare d-alea speciale de geam si sint cam frectie. La SLZ banuiesc ca se pun cele 2 laterale sa bata spre geam si gata cu aburul. E mult mai rational si logic.
|
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#11
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
[quote]Sfat: foloseste un spray special de dezaburire (cred ca e antistatic si nu permite depunerea de umiditate pe geamuri). Costa ~ 100k (iti ajunge un an) si scapi de problema asta (dai cu el saptamanal iarna si lunar vara). Nici sistemele masinilor straine nu pot concura cu ele mai ales iarna cand masinile se aburesc rapid (si se incalzesc incet).
[/quote] Asta suna a povesti ardelenesti volumul 6 care nu a fost scris inca... :twisted: laugh.gif Te incumeti tu sa il scrii? :twisted: Cine ti-a bagat acest lucru in cap? :shock: Macar nu fraieri lumea! :idea: |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
toto |
![]()
Post
#12
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
nu m-am facut bine inteles
in primul rand nu am AC si in al doilea rand cand conduc vreau sa manevrez volanul si nu aeratoarele si alte butoane stiu ca daca le pun spre geamuri le dezaburesc...dar asta cu conditia sa redirectionez si aerul spre aeratoare...dar pe urma se abureste parbrizul...si pe urma redirectionez spre parbriz...dar se aburesc geamurile...etc...etc...etc in carte scrie ca la pozitia cu parbiz si picioare aerul iese peste tot, ori din desenul ala nu te-ai prinde de chestia asta intrebarea mea era daca asa este? probabil ca cel mai bine o sa vad la iarna |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
la pozitia aia nu iese pe aeratoarele centrale toate 4, ca doar iesi am pus mana pe acolo si nu simteam nimic.
|
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#14
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ba da. Pe pozitia picioare si parbriz (butonul la ora 9) aer iese si prin aeratoarele centrale. Nu iese mult e drept si te prinzi de asta mai ales cand dai sa vina aer cald. Dar iese, va asigur eu, asa imi deazabuream eu iarna geamurile laterale. Lasam aeratoarele din extremitati orientate catre geamuri si butonul de aer pe pozitia parbriz+picioare. Inchideam aeratoarele din mijloc sa nu se piarda aer si pe acolo si functiona sistemul.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Astor |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 20 Joined: 2 July 04 ![]() |
[quote]
Asta suna a povesti ardelenesti volumul 6 care nu a fost scris inca... :twisted: laugh.gif Te incumeti tu sa il scrii? :twisted: Cine ti-a bagat acest lucru in cap? :shock: Macar nu fraieri lumea! :idea:[/quote] Nu cunosc asemenea povesti ardelenesti, sunt din Bucuresti. Se vede ca nu ai incercat niciodata un astfel de spray, atunci spor la consum suplimentar de benzina doar ca sa-ti dezaburesti geamurile. Si sa te vad cum iti fac fata aeratoarele cu patru oameni in masina pe o ploaie de vara cand umiditatea e maxima. Sau sa stai cu AC-ul pornit cand esti ud leoarca (de ploaie sau transpiratie). Inca un sfat, special pentru tine moderatorule: daca nu stii despre ce e vorba, mai bine taci. :wink: |
-------------------- |
|
toto |
![]()
Post
#16
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
merci bogdan_o
asta vroiam sa stiu |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
SwatKat |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO ![]() |
10x si eu bogdan. Mi se pare totusi cam ciudat, ca sa nu zic altfel, ca sa nu aiba pozitie ca la toate masinile alelalte, cu iesire prin toate gaurile (la picioare, dezaburire parbriz si central)...
La ce imi trebuie aer pe la picioare cand vreau sa dau pe dezaburire nu stiu.... |
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
toto |
![]()
Post
#18
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
pai cred ca stiu eu de ce...
grupul de ventilatie este luat de pe clio, ca doar nu l-au facut romanii, ca merge bine ori, pe clio exista acele orificii cu pricina, in laterale, pe bord, care la bordul de slz nu exista, ca doar l-au facut romanii, bordul adica... |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#19
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
La SLZ aeratoarele laterale (alea din extremitatea bordului) au fost proiecate pentru geamuri. Daca va uitati si in manual, veti vedea ca fluxul de aer este desemnat ca fiind orientat catre geamuri. In fine, nu zic ca este cea mai buna solutie, dar daca atat i-a dus capul pe inginerii de la Dacia, ne descurcam cu ce se poate :wink:
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 05:34 |