DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> dezaburire geamuri laterale

toto
post 7 Jul 2004, 12:43
Post #1


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




am cautat...nu am gasit...so...postez:
cum se realizeaza operatiunea din titlu cel mai eficient la solnitza si in acelasi timp cu dezaburirea parbrizului
am vazut ca toate masinile care se respecta au un fel de ajutaj lateral pe bord pe unde aerul vine spre geamuri, parca si DSN-ul are
am citit in cartea solezei si se tot vorbeste acolo de ajutaje pt dezaburirea geamurilor laterale...unde sunt astea? si sa nu-mi ziceti de aeratoarele frontale ca alea sunt alta treaba si se specifica si de alea in carte
ma seaca pt ca atunci cand ploua mai mult (iarna inca nu am prins) trebuie sa vanez pe rand din butonul de directionare ba parbrizul, ba aeratoarele orientate spre geamuri
voi cum faceti?


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 7 Jul 2004, 13:54
Post #2


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Pentru geamurile laterale, aeratoarele sunt cele din extremitatile bordului. Aeratoare centrale se cheama alea care sunt sub casetofon. Le indrepti si tu spre geamuri, lasi butonul pentru dirijarea aerului pe pozitia "toate aeroatoarele" (este pozitia in care butonul sta la ora 9) si cam atat poti face. Cei cu clima mai dau pe recirculare.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 7 Jul 2004, 14:10
Post #3


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Adica aia cu clima NU dau pe recirculare ci doar pornesc AC-.ul...


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 7 Jul 2004, 15:31
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Nici pomeneala. SLZ nu are aeratoare "speciale" pentru dezaburire laterala, asa cum au majoritatea masinilor. Dar fluxul de aer se produce tot din "fanta" dezaburitorului de parbriz. Si functioneaza brici la viteza 2 a ventilatorului in conditiile cele mai severe de umiditate.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 7 Jul 2004, 21:53
Post #5


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




La inceput tot tii pe recirculare pana se incalzeste bine habitaclul. Dupa aia oprresti recircularea, ca se intampla exact inversul a ceea ce iti doresti: se abureste mai rau.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 8 Jul 2004, 00:24
Post #6


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE

La inceput tot tii pe recirculare pana se incalzeste bine habitaclul

Pai era vorba de dezaburire vara (la ploaie), nu iarna (cand intradevar e esential ca habitaclul sa fie bine incalzit). Deci vara nu folsesti recirculare pt a dezaburi cat mai bine. Referitor la folosirea A/C pt dezaburire acest lucru ajuta f mult, dar la tem exterioare de peste 5 grade (asa scrie in instructiunile Peugeot Partner).


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 8 Jul 2004, 06:39
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Ideea e sa pornesti dezaburitorul in conditii de umiditate cit mai devreme (imediat cum incepe sa se abureasca). Efectul pe termen foarte scurt este o aburire mai accentuata a parbrizului dar care trece repede. Din acest motiv daca esti in miscare si pornesti dezaburitorul prea tirziu e posibil ca in primele 5 secunde sa trebuiasca sa tragi pe dreapta smile.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Astor
post 8 Jul 2004, 14:53
Post #8


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 20
Joined: 2 July 04




Sfat: foloseste un spray special de dezaburire (cred ca e antistatic si nu permite depunerea de umiditate pe geamuri). Costa ~ 100k (iti ajunge un an) si scapi de problema asta (dai cu el saptamanal iarna si lunar vara). Nici sistemele masinilor straine nu pot concura cu ele mai ales iarna cand masinile se aburesc rapid (si se incalzesc incet).

Jmecheria e sa-l dai pe geamuri deja uscate pentru eficienta maxima (deci inainte sa pleci la drum).


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 8 Jul 2004, 19:50
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Pana la urma cand se foloseste si daca se foloseste AC iarna si vara pentru dezaburire?
10x!


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 9 Jul 2004, 00:07
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




Pai AC il folosesti cind se abureste masina, oricind. Imediat se rezolva treaba. Eu am la masina aeratoare d-alea speciale de geam si sint cam frectie. La SLZ banuiesc ca se pun cele 2 laterale sa bata spre geam si gata cu aburul. E mult mai rational si logic.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 9 Jul 2004, 00:32
Post #11


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




[quote]Sfat: foloseste un spray special de dezaburire (cred ca e antistatic si nu permite depunerea de umiditate pe geamuri). Costa ~ 100k (iti ajunge un an) si scapi de problema asta (dai cu el saptamanal iarna si lunar vara). Nici sistemele masinilor straine nu pot concura cu ele mai ales iarna cand masinile se aburesc rapid (si se incalzesc incet).
[/quote]

Asta suna a povesti ardelenesti volumul 6 care nu a fost scris inca... :twisted: laugh.gif Te incumeti tu sa il scrii? :twisted: Cine ti-a bagat acest lucru in cap? :shock: Macar nu fraieri lumea! :idea:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 9 Jul 2004, 09:17
Post #12


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




nu m-am facut bine inteles
in primul rand nu am AC si in al doilea rand cand conduc vreau sa manevrez volanul si nu aeratoarele si alte butoane
stiu ca daca le pun spre geamuri le dezaburesc...dar asta cu conditia sa redirectionez si aerul spre aeratoare...dar pe urma se abureste parbrizul...si pe urma redirectionez spre parbriz...dar se aburesc geamurile...etc...etc...etc
in carte scrie ca la pozitia cu parbiz si picioare aerul iese peste tot, ori din desenul ala nu te-ai prinde de chestia asta
intrebarea mea era daca asa este?
probabil ca cel mai bine o sa vad la iarna


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 9 Jul 2004, 11:27
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




la pozitia aia nu iese pe aeratoarele centrale toate 4, ca doar iesi am pus mana pe acolo si nu simteam nimic.


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 Jul 2004, 11:33
Post #14


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Ba da. Pe pozitia picioare si parbriz (butonul la ora 9) aer iese si prin aeratoarele centrale. Nu iese mult e drept si te prinzi de asta mai ales cand dai sa vina aer cald. Dar iese, va asigur eu, asa imi deazabuream eu iarna geamurile laterale. Lasam aeratoarele din extremitati orientate catre geamuri si butonul de aer pe pozitia parbriz+picioare. Inchideam aeratoarele din mijloc sa nu se piarda aer si pe acolo si functiona sistemul.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Astor
post 9 Jul 2004, 16:15
Post #15


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 20
Joined: 2 July 04




[quote]
Asta suna a povesti ardelenesti volumul 6 care nu a fost scris inca... :twisted: laugh.gif Te incumeti tu sa il scrii? :twisted: Cine ti-a bagat acest lucru in cap? :shock: Macar nu fraieri lumea! :idea:[/quote]

Nu cunosc asemenea povesti ardelenesti, sunt din Bucuresti. Se vede ca nu ai incercat niciodata un astfel de spray, atunci spor la consum suplimentar de benzina doar ca sa-ti dezaburesti geamurile. Si sa te vad cum iti fac fata aeratoarele cu patru oameni in masina pe o ploaie de vara cand umiditatea e maxima. Sau sa stai cu AC-ul pornit cand esti ud leoarca (de ploaie sau transpiratie).

Inca un sfat, special pentru tine moderatorule: daca nu stii despre ce e vorba, mai bine taci. :wink:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 9 Jul 2004, 17:30
Post #16


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




merci bogdan_o
asta vroiam sa stiu


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 9 Jul 2004, 19:36
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




10x si eu bogdan. Mi se pare totusi cam ciudat, ca sa nu zic altfel, ca sa nu aiba pozitie ca la toate masinile alelalte, cu iesire prin toate gaurile (la picioare, dezaburire parbriz si central)...
La ce imi trebuie aer pe la picioare cand vreau sa dau pe dezaburire nu stiu....


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 9 Jul 2004, 19:57
Post #18


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




pai cred ca stiu eu de ce...
grupul de ventilatie este luat de pe clio, ca doar nu l-au facut romanii, ca merge bine
ori, pe clio exista acele orificii cu pricina, in laterale, pe bord, care la bordul de slz nu exista, ca doar l-au facut romanii, bordul adica...


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 9 Jul 2004, 20:58
Post #19


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




La SLZ aeratoarele laterale (alea din extremitatea bordului) au fost proiecate pentru geamuri. Daca va uitati si in manual, veti vedea ca fluxul de aer este desemnat ca fiind orientat catre geamuri. In fine, nu zic ca este cea mai buna solutie, dar daca atat i-a dus capul pe inginerii de la Dacia, ne descurcam cu ce se poate :wink:


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 05:34
Forum Renault