Multiproblema la motor, pe baza de mecanici?
![]() ![]() ![]() |
Multiproblema la motor, pe baza de mecanici?
NSR |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 break
1987
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu-i neaparat o rezolvare, dar sa iei in calcul si posibilitatea de a consulta alt meserias..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
kasanova11141 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 9 October 06 ![]() |
poi ma nene.. daca tot se opreste motorul daca apesi pedala de ambreiaj.. nu te-ai gandit ca bataia ar putea fi de la ambreiaj?discul de ambreiaj, placa de presiune si rulmentul in ce stare sunt?
|
--------------------
dacia
1300
1974 berlina
- BR-O1-YZF
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#4
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Și la mine, prima dată când am pornit motorul, după 30 minute am apăsat ambreiajul, și motorul s-a oprit. Cred că motorul e prea strâns, jocuri mici, etc...
Deci să-nțeleg că arborele e nou, setul e nou, pompa de ulei e nouă, lanț etc... Unde se aude bătaia? În ce parte a motorului apare bătaia? Cum se aude această bătaie? Bătaia aceasta se atenuează la cald? Dacă spui că arborele e nou, cuzineții noi, nu cred că ar fi exclus o bătaie de lagăr. Bătaia aceasta ar putea fi și de la montarea incorectă a setului, pistoane puse invers, joc între bolț și bielă, montare incorectă. This post has been edited by EUROPE_: 13 Dec 2006, 22:41 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ATM |
![]()
Post
#5
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Oprirea motorului la calcarea ambreiajului (adica nu tine relantiul) poate fi si din reglajul prea bogat de combustibil din carb.
Cu bataia... bizar... |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
eellaa |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 28 September 06 ![]() |
Dupa cum au spus si colegii de forum bataia poate fi din mai multe locuri.Eu unu sunt sigur ca trebuie sa iti schimbi meseriasul.Am mai scris pe undeva pe forum ce am patit eu..."am gasit unul din cele 2 seminee axiale in baia de ulei" si in momentul cand apasam ambreiaju (la relanti) imi murea motoru deoarece arborele cotit imi freca in blocu motor.
Am fost nevoit sa imi refac motorul (inclusiv arbore cotit si bloc motor nou) tot din cauza unui "meserias" care nu a fost in stare sa puna semineele cum trebuie(pentru cine stie le-a pus cu santurile spre bloc si de cota mai mica). Asa ca m-am suparat mi-am luat piesele si mi-am facut singur motoru. Si ca sa sti in afara de cateva mici detalii e foarte usor. |
--------------------
dacia
1310
1992 break
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
La mecanica nu ma pricep prea bine,dar singurul motiv pt care ti se opreste motorul cand apesi pe ambreaj este montarea acestuia gresita sau poate chiar a cutiei de viteze.oricum consultarea unui alt meserias este cel putin necesara dupa cum s-a mai spus,incearca sa intrebi prietenii de mecanici pe care ii stiu ei si au incredere,poate ajungi la unul caruia sa ii pese,majoritatea lucreaza in dorulenii si deaia schimba piesele care nu trebuiau schimbate.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#8
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.396 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Bucsa de bronz din volant pe care sta arborele ambreiajului a vazut-o cineva?
Schimba si meseriasul! |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
gti98 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Greu cu meseria asta!....
|
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
NSR |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 December 06 ![]() |
Problema este partial rezolvata!
Am fost deja la alt meserias care a reglat pe la motor 3 ore iar la final pot spune ca sunt relativ multumit: bataia despre care v-am spus se aude mult mai putin si se pare ca e de la tacheti ( urmeaza a fi reglati dupa cei 2000 km ) si accelereaza aproape ca inainte de inceperea reparatiilor. Reglajele au fost facute la carburator ( schimbat toate jigleoarele ), platini, bujii si cam atat. Partea cu oprirea motorului ( la cald ) la apasarea pedalei de ambreiaj o sa o testez luni cand am un drum mai lung de facut. Ciudat este ca acest al doilea meserias nu are deschis vreun service si nici nu cred ca lucreaza legal fata de primul care are un service ! Multumesc de sfaturi ! |
--------------------
Dacia
1310 break
1987
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 11:24 |