DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pierd apa si nu stiu pe unde....

mihai24
post 29 Dec 2006, 16:43
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 11 October 06




Salut ieri cand am plecat am obs ca sub masina a ramas o pata de apa.
Am dechis capota si in borcan apa era sub minim.Am mers acasa si cand am oprit iar balta,dar nu era nici un loc pe unde sa vad ca ar curge.Am completat imediat si am mers aseara prin oras vreo 40km si nu a scazut apa deloc.
Tocmai facusem caldura,aerisit,schimbat termostat la service acum 1 saptamana.
Azi dimineata si aseara ma holbat in prostie de unde poate sa curga si nimic,habar nu am.
Am lasat motorul pornit dimineata si m-am chiorat si am vazut un singur loc unde era umed in stanga radiatorului acolo jos era umed da rnu tasnea apa prin nici un furtun,T ala e ok, nimic...
Intrebarea e eu trebuie sa plec acum pe 3 la munte sa ma risc sa merg asa?
Eu pot sa completez pe drum daca mai e cazul.
Pompa de apa daca e nu se vede la relanti de exemplu daca e fisurata cum curge apa?


--------------------
volvo s60 2.0T 2002 - sv-09-gkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibip
post 29 Dec 2006, 18:05
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 17 October 06
From: Cluj-Napoca




daca e umed in stanga radiatorului, foarte probabil ca ai radiatorul fisurat. Nu prea iti recomand sa mergi la munte asa, dat fiind ca motorul se incalzeste mai tare cand urci, si ai sanse sa iti fiarba motorul din cauza circuitului de racire care nu e etans.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - numar simplu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi74
post 29 Dec 2006, 18:38
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 154
Joined: 15 July 05




Pipai cu mana pe la radiator si furtune pina descoperi unde este umed. Si mie imi curgea odata si totul era pe langa un colier.

This post has been edited by cristi74: 29 Dec 2006, 18:39


--------------------
Dacia Logan 1.2 16v 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei2005
post 30 Dec 2006, 13:44
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 14 March 05
From: Cluj Napoca




Verifica strangerea colierului de jos cand este cald. Furtunele sunt foarte rigide la rece, si poate nu a fost bine strans. Si nu il strange foarte tare, sa nu iti sara piulita elicoidala de la colier, ca vei avea de lucru...
Atentie la degete daca faci operatia cu motorul pornit (complet nerecomandat)


--------------------
DACIA, RENAULT LOGAN PREFERENCE, SOLENZA, CLIO, RENAULT TRAFIC 2004-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marius97fer
post 30 Dec 2006, 14:08
Post #5


Membru cu IQ :)


Group: Members
Posts: 208
Joined: 12 October 06




sa nu fie depunere de piatra, ca nu se etanseaza perfect. s-a mai intamplat si la mine...


--------------------
Opel / Rover Astra / 25 2000 / 2001 hecibec
nu sunt inteligent
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai24
post 31 Dec 2006, 17:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 11 October 06




Deci m-am uitat atent,curge apa sub ea in partea din dreapta,e un furtun gros de acolo care iese din partea cu aeroterma din capota de la duze care are un fel de imbinare acolo un surub si scapa usor pe acolo.M-am uitat jos e uda bieleta si mai jos mai tare e ud suportul pe care sta motorul ala de fier din caroserie.Ma intreb daca de acolo poate sa fie ud fiind pe acceaisi parte pentru ca la relanti pe loc nu curge pe acolo asa mult,am accalerato si picura rar si putin si mai scoate abur atat.


--------------------
volvo s60 2.0T 2002 - sv-09-gkf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 15:31
Forum Renault