dacia nova si motor de 1310, distanta dintre galerie si carburator
![]() ![]() ![]() |
dacia nova si motor de 1310, distanta dintre galerie si carburator
ionutz84sos |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 January 07 From: Bacau ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
1997 I love my car
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Poți să-mi explici și mie cum vine asta: am cumpărat motor de dacia 1310 cu tot cu carburator de 1.4
![]() Păi vezi, îți poate trage aer fals între carburator și galerie. Verifică talpa carburatorului, dacă e ovalizată nu mai ai ce-i face, și trebuie să-ți schimbi carburatorul. Nu știu, dar galeriile de nova nu au și ștuț pentru servofrână? |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
ionutz84sos |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 January 07 From: Bacau ![]() |
ba da...modificarile le-am facut...singura problema: carburatorul....am sa ma uit la talpa....aaahhh..am mentionat ca asa l-am luat de pe masina de pe care functiona...cu carburator de 1.4...are pe o parte scris 27 si pe cealalta 5 parca...ms
This post has been edited by ionutz84sos: 2 Jan 2007, 13:25 |
--------------------
Dacia
Nova
1997 I love my car
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci eu nu inteleg nimic pana la urma ce masina ai aia din semnatura (Nova) sau 1310 berlina ...
ca te asigur ca motorul de berlina 1310 nu incape in nova nici cutia nu se potriveste de nici o culoare ... si pe potorul de Nova Gt se poate pune carburator de 1400 de berlina dar nu poti pune tot motorul de 1310... fii mai explicit ce masina ai si ce motor ai ...ca ce ai scris tu acolo hibridul ala de nova cu notor de berlina .... ca sa te cred trebuie sa vad o poza...bye |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#5
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 2 Jan 2007, 19:01) ca te asigur ca motorul de berlina 1310 nu incape in nova nici cutia nu se potriveste de nici o culoare Blocul motor de la Nova e la fel ca blocul de 1300, 1400, singura diferență între ele fiind diametrul de centrare al cămășilor de cilindru, și te asigur că încape și se potrivește perfect cu schimbarea ambreiajului. This post has been edited by EUROPE_: 2 Jan 2007, 19:15 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu ma asigura ca nu incape ... mai bine spune-mi ce cod scrie pe blocul motor sau mai bine pune o poza ... nova GT s-a produs cu motoare de 1557 cc si ambreaj de 200 cu cutie de viteze tip 510-03
Nova GTi a avut parca motor de 1397 cc si SuperNova... Nova cu motor de 1289 cc parca au anbreaz de 170 sau 180 ce cutie de nova pui tu ... ca tot nu inteleg ... sistemul de prindere stiu ca nu este la fel... This post has been edited by mihai0070: 2 Jan 2007, 19:33 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#7
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Ai încurcat toate borcanele!
Toate motoarele de Dacie au același bloc motor, ți-am spus singura diferență între ele. Dacia Nova și SupeRNova au motoare de 1.6 ( 1557 cmc ) și ambreiaje de 200, nu știu sigur dacă s-au fabricat și Nove cu motoare de 1397 cmc. QUOTE Nova cu motor de 1289 cc parca au anbreaz de 170 sau 180 ce cutie de nova pui tu ... ca tot nu inteleg ... sistemul de prindere stiu ca nu este la fel... El a spus că a pus motor de 1310, nu motor de 1300. Ți-am mai spus, că să poți pune motor de 1310 pe Nova trebuie să schimbi ambreiajul, să pui de 200, asta în cazul în care nu are. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#8
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Novele cu motor de 1400 stiu ca exista dar au injectie ... (si sa nu imi spui ca ai acelasi bloc ca , chiar nu te cred
![]() Si sincer nu stiam ca blocul motor de 1300 ; 1400 ; 1600 sunt la fel ... diferente sunt mai mult decat "singura diferență între ele fiind diametrul de centrare al cămășilor de cilindru" exemplu chiuloasa nu este la fel la nici unul din motoare ... prinderea cutiei de viteze ... volanta... sa nu mai vorbim de diferite imbunatatiri de tip ...senzori pentru temperatura apa presiune ulei si altele... aaa si din cate stiu eu SuperNove cu motoare de 1600 nu cred ca exista DSN are notor de 1397 dar cu injectie multipunct Nova are motor de 1397 dar cu injectie mono punct ... ![]() Nova GT (fata injectie ) nu cred ca au motoare de 1397 ci doar de 1557 ... scuze de offtopic Problema initiala pai cred ca nu este de la distanta dintre carburator si galerie (ca doar astea sunt compatibile 100% motor de 1397 cu carburator de 1400) mai degraba vezi sa nu fie infundat ... jiclorul ... vezi nivelul in CNC si ca sa fii sigur ca nu trage aer fals da jos gatul de lebada de la carburator porneste notorul si pune-i mana in cap daca merge atunci AER FALS la greu ...daca moare sigur nu trage aer fals ... preventiv daca stii ca trace aer fals pune-i niste silicon pe talpa carburatorului (asta dupa ce il atingi putin cu smirghel sa fii sigur ca este perfect plat...) mai vorbim si nu uita de poze ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#9
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Toate motoarele de dacii au același bloc motor, același model asta include și motoarele de nova, toate blocurile motoare au aceleași găuri, nu contează că sunt pe injecție sau carburație. Singura diferență între aceste blocuri motoare fiind diametrul de centrare al cilindrilor.
Chiulasele diferă între ele prin volumul camerei de ardere, diametrul supapei de admisie, înâlțimea și atât. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Dumyx |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 May 06 ![]() |
Nu exista frate nova cu motor de 1400 de cm3 cine tea pacalit pe tine ??
Eu am Nova GtI si are 1557 de cm3 nici de cum 1400:D |
--------------------
Dacia
1310
95
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#11
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Exista ... credema pe cuvant... motoarele de 1400 exista si pe nove gti am un prieten care are motor de 1400 si este trecut in carte ... daca nu ma insel si trak3r are la fel de 1400 pe nova gti a lui...dar nu sunt sigur
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#12
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu, eu am motor de 1,6litri (1557cmc)... Nu cunosc daca exista sau nu motoare 1,4 cu injectie pe Nova...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
eu am intrebat pe forum si mi-a zis cineva ca s-au fabricat cu si cu motor de 1.4 pe la sfarsit si se numeau GLS parca
scuze de offtopic ![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#14
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sefu_alx @ 3 Jan 2007, 16:25) eu am intrebat pe forum si mi-a zis cineva ca s-au fabricat cu si cu motor de 1.4 pe la sfarsit si se numeau GLS parca scuze de offtopic ![]() GLi ii spune http://ro.wikipedia.org/wiki/Dacia_Nova vezi aici ca am cautat pe net de mi-au iesit ochii din cap ca sa dovedesc ca exista ...nova cu motor de 1400 ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ionutz84sos |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 January 07 From: Bacau ![]() |
Sincer se poate pune si motor de 1310, si de 1400 de berlina...se potriveste...problema la 1310 tre facute niste modificari mult prea naspa...am renuntat si am pus motor de 1400 de berlina ( am schimbat doar discul de ambreaj k nu se potrivea la gaura pt cutie...si am pus disc de nova..atat) dar am o problema kre am avut-o si la ala de 1310: pot tura motorul pe liber cat doresc, bag I si turez (OK), ridic ambreiajul si moare motorul cu pedala de acceleratie la maxim.
![]() STIE CINEVA sa ma ajute...k morrr...am 4 luni de cand stau cu ea in fata blocului.. |
--------------------
Dacia
Nova
1997 I love my car
|
|
ionutz84sos |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 2 January 07 From: Bacau ![]() |
aaaa.. si talpa la carburator sa mearga ala de 1400
|
--------------------
Dacia
Nova
1997 I love my car
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#17
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Verifica curasa ambreajului ... eu cred ca este prea lipit de volant ... si abia poti debraia ... altfel nu imi explic dece ai ambreaj ars ???? acolo .... tu cand ridici piciorul aproape instantaneu discul este lipit de volant ... si normal ca moare motorul mai ales daca il turezi exagerat ... inceaarca sa pleci mai lent adica cu max 1500 rpm si ambreaj usor ridicat (dar reverifica cursa ambreaj ca acolo este buba )
PS ... interiorul discului de nova este mai mare ca diametru (gaura care intra pe axul CV chiar daca este de fi200 nu merge cel de berilina tot cu fi 200) This post has been edited by mihai0070: 1 Mar 2007, 11:09 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#18
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Exact cum spuneam...
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 21:24 |