Am schimbat Caloriferul si nu mai merge Claxonul !
![]() ![]() ![]() |
Am schimbat Caloriferul si nu mai merge Claxonul !
Highlander |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
SN Clima
- B-20-DLN
|
|||
bogdan_o |
![]()
Post
#2
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Verifica daca e strans bine claxonul. Masa e pe tabla si daca nue stransa ca lume piulita aia poate sa nu mearga. Pe urma, verifica cu un multimetru sau cu un bec daca vinbe curent in papuc. Daca vine curent e foarte posibil sa-ti fi atins claxonul si sa-l fi dereglat (are un buton de reglaj care daca este invartit prea mult face sa nu mai mearga claxonul).
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Highlander |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Merci mult. Am verificat cu un bec si aveam curent pe fir, dupa care am dat jos claxonul si am mai invartit de "surubelul" ala de reglat. I-am facut proba la baterie si se aude chiar mult mai tare decat se auzea inainte.
Thanks ! |
--------------------
Dacia
SN Clima
- B-20-DLN
|
|
bj |
![]()
Post
#4
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu probleme legate de claxon. Tocmai mi-a "zburat" cel vechi si am luat unul nou de origine Dacia si vreau sa va intreb:
1. unde se monteaza (am identificat un locas intre farul din dreapta si radiator.... dar nu stiu) 2. cum se verifica. Eu am pus papucul pe el si am pus bratul ala lung pe un metal si nu se aude nimic. Mai trebuie sa fac ceva (mentionez ca inainte sa arunc pe cel vechi functiona) 3. unde este butonul de reglare? eu pe goarna asta am asa: - papucul pentru alimentare - un nit care nu se poate invarti deloc - bratul pentru fixare, prins cu un surub de goarna - o bucata de plastic fixata cam la 30 de grade de papucul de alimentare. sub aceasta bucatica de plastic se afla niste mastic (poate fi sigiliul?) 4. cum se verifica claxonul la baterie Multumesc! |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
dantes |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Intrucat am bine stiuta pb. de calorifer, as dori sa aflu care mai sunt scorurile la manopera la service ptr. schimbarea acestuia?
Multam... This post has been edited by dantes: 31 Mar 2005, 09:44 |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#6
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Bj, de bucatica aia trebuie sa invarti, ala e surubul de reglaj.Ca sa il verifici la baterie, faci rost de un fir si il legi la papucul pentru alimentare. Acest fir il legi pe urma de borna +. Apoi atingi cu partea metalica a claxonului o bucata de tabla ceva.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
bj |
![]()
Post
#7
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(bogdan_o @ 31 Mar 2005, 11:40) Bj, de bucatica aia trebuie sa invarti, ala e surubul de reglaj.Ca sa il verifici la baterie, faci rost de un fir si il legi la papucul pentru alimentare. Acest fir il legi pe urma de borna +. Apoi atingi cu partea metalica a claxonului o bucata de tabla ceva. Am reusit sa il verific. Ideea este sa lipesti masa de un fier nevopsit (la mine a mers de un surub de la far ![]() Referitor la reglat, nu am reusit sa "invart" butonul de reglaj. La cum arata imi da impresia ca daca trag de el se rupe. Oricum imi merge claxonul si eram curios de reglaj doar pt ca ma gandeam ca ele vin standard oprite si trebuie invartit surubul ala pentru a functiona. Am sa incerc sa pun niste poze ca sa se vada mai bine. |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#8
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu. Ele vin standard reglate. De aici si masticul ala pe post de sigiliu. Daca umbli la reglaj fara sa fie nevoie fie il ragusesti, fie nu mai merge deloc.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
clr |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dantes @ 31 Mar 2005, 08:54) Intrucat am bine stiuta pb. de calorifer, as dori sa aflu care mai sunt scorurile la manopera la service ptr. schimbarea acestuia? Multam... Desi intrebarea ta a fost off - topic: Eu am schimbat caloriferul acum 1 luna: Manopera : 2,30 ore X 175.000 = 402.500 lei Pret calorifer: 1.000.000 |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
dantes |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Merci mult...nu am vrut sa mai deschid o mie de topicuri ptr. o chestie banala...
Merci mult inca o data... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
bj |
![]()
Post
#11
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am reusit sa imi montez claxonul singur. Atasez cateva poze si va rog sa imi spuneti daca e ok sa il las acolo sau ar trebui sa ii gasesc alt loc.
Multumesc Attached thumbnail(s) Image_054_.jpg ( Size: 20.36k ) Number of downloads: 107 Image_055_.jpg ( Size: 23.04k ) Number of downloads: 104 Image_056_.jpg ( Size: 25.9k ) Number of downloads: 101 |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
StefanT |
![]()
Post
#12
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Am impresia ca e sub spoiler montat, nu? Totusi am impresia ca e destul de sus cat sa nu sara noroi/apa in el, ca ti l-a buli in 2-3 luni maxim.
Si e f bine ca l-ai pus cu gura in jos, ca face condens si altfel se aduna apa in el si tot asa, iti raguseste. Bafta! This post has been edited by Steffyx: 14 Apr 2005, 11:20 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
bj |
![]()
Post
#13
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Steffyx @ 14 Apr 2005, 11:19) Am impresia ca e sub spoiler montat, nu? Totusi am impresia ca e destul de sus cat sa nu sara noroi/apa in el, ca ti l-a buli in 2-3 luni maxim. Si e f bine ca l-ai pus cu gura in jos, ca face condens si altfel se aduna apa in el si tot asa, iti raguseste. Bafta! este prins de partea inferioara a farului dreapta, deci cam la intaltimea radiatoruluicred ca mai are minim 40 cm pana la pamant |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
StefanT |
![]()
Post
#14
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
E super ok. Lasa-l asa.
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 14:58 |