DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Am schimbat Caloriferul si nu mai merge Claxonul !

Highlander
post 25 Jul 2004, 13:32
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




Salut,
Poate are cineva vre-o idee cu urmatoarea problema. Am fost la Meridian cu DSN si mi-au schimbat caloriferul si mi-au facut geometria la roti. Dupa 1 zi cand am vrut sa il folosesc am observat ca claxonul meu este mort. Am verificat papucul de curent care intra imediat in claxon in partea dreapta sub proiectorul de ceata...insa pare infipt destul de bine. De la ce o fi ?


--------------------
Dacia SN Clima - B-20-DLN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 25 Jul 2004, 14:12
Post #2


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Verifica daca e strans bine claxonul. Masa e pe tabla si daca nue stransa ca lume piulita aia poate sa nu mearga. Pe urma, verifica cu un multimetru sau cu un bec daca vinbe curent in papuc. Daca vine curent e foarte posibil sa-ti fi atins claxonul si sa-l fi dereglat (are un buton de reglaj care daca este invartit prea mult face sa nu mai mearga claxonul).


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Highlander
post 25 Jul 2004, 18:01
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




Merci mult. Am verificat cu un bec si aveam curent pe fir, dupa care am dat jos claxonul si am mai invartit de "surubelul" ala de reglat. I-am facut proba la baterie si se aude chiar mult mai tare decat se auzea inainte.

Thanks !


--------------------
Dacia SN Clima - B-20-DLN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 30 Mar 2005, 15:12
Post #4


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




Am si eu probleme legate de claxon. Tocmai mi-a "zburat" cel vechi si am luat unul nou de origine Dacia si vreau sa va intreb:

1. unde se monteaza (am identificat un locas intre farul din dreapta si radiator.... dar nu stiu)
2. cum se verifica. Eu am pus papucul pe el si am pus bratul ala lung pe un metal si nu se aude nimic. Mai trebuie sa fac ceva (mentionez ca inainte sa arunc pe cel vechi functiona)
3. unde este butonul de reglare? eu pe goarna asta am asa:
- papucul pentru alimentare
- un nit care nu se poate invarti deloc
- bratul pentru fixare, prins cu un surub de goarna
- o bucata de plastic fixata cam la 30 de grade de papucul de alimentare. sub aceasta bucatica de plastic se afla niste mastic (poate fi sigiliul?)
4. cum se verifica claxonul la baterie

Multumesc!


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 31 Mar 2005, 08:54
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Intrucat am bine stiuta pb. de calorifer, as dori sa aflu care mai sunt scorurile la manopera la service ptr. schimbarea acestuia?

Multam...

This post has been edited by dantes: 31 Mar 2005, 09:44


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 31 Mar 2005, 11:40
Post #6


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Bj, de bucatica aia trebuie sa invarti, ala e surubul de reglaj.Ca sa il verifici la baterie, faci rost de un fir si il legi la papucul pentru alimentare. Acest fir il legi pe urma de borna +. Apoi atingi cu partea metalica a claxonului o bucata de tabla ceva.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 31 Mar 2005, 13:34
Post #7


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(bogdan_o @ 31 Mar 2005, 11:40)
Bj, de bucatica aia trebuie sa invarti, ala e surubul de reglaj.Ca sa il verifici la baterie, faci rost de un fir si il legi la papucul pentru alimentare. Acest fir il legi pe urma de borna +. Apoi atingi cu partea metalica a claxonului o bucata de tabla ceva.
*



Am reusit sa il verific. Ideea este sa lipesti masa de un fier nevopsit (la mine a mers de un surub de la far biggrin.gif). L-am si prins de acelasi surub de la far. Este vorba de surubul dinspre interior de jos, care nu este direct pe plastic ci pe o ureche metalica.

Referitor la reglat, nu am reusit sa "invart" butonul de reglaj. La cum arata imi da impresia ca daca trag de el se rupe. Oricum imi merge claxonul si eram curios de reglaj doar pt ca ma gandeam ca ele vin standard oprite si trebuie invartit surubul ala pentru a functiona.

Am sa incerc sa pun niste poze ca sa se vada mai bine.


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 31 Mar 2005, 22:05
Post #8


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Nu. Ele vin standard reglate. De aici si masticul ala pe post de sigiliu. Daca umbli la reglaj fara sa fie nevoie fie il ragusesti, fie nu mai merge deloc.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 1 Apr 2005, 11:45
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




QUOTE(dantes @ 31 Mar 2005, 08:54)
Intrucat am bine stiuta pb. de calorifer, as dori sa aflu care mai sunt scorurile la manopera la service ptr. schimbarea acestuia?

Multam...
*



Desi intrebarea ta a fost off - topic:

Eu am schimbat caloriferul acum 1 luna:
Manopera : 2,30 ore X 175.000 = 402.500 lei
Pret calorifer: 1.000.000


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 1 Apr 2005, 12:43
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Merci mult...nu am vrut sa mai deschid o mie de topicuri ptr. o chestie banala...

Merci mult inca o data...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 14 Apr 2005, 09:40
Post #11


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




Am reusit sa imi montez claxonul singur. Atasez cateva poze si va rog sa imi spuneti daca e ok sa il las acolo sau ar trebui sa ii gasesc alt loc.

Multumesc

Attached thumbnail(s)
Image_054_.jpg ( Size: 20.36k ) Number of downloads: 107
Image_055_.jpg ( Size: 23.04k ) Number of downloads: 104
Image_056_.jpg ( Size: 25.9k ) Number of downloads: 101


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 14 Apr 2005, 11:19
Post #12


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Am impresia ca e sub spoiler montat, nu? Totusi am impresia ca e destul de sus cat sa nu sara noroi/apa in el, ca ti l-a buli in 2-3 luni maxim.
Si e f bine ca l-ai pus cu gura in jos, ca face condens si altfel se aduna apa in el si tot asa, iti raguseste.
Bafta!

This post has been edited by Steffyx: 14 Apr 2005, 11:20


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 14 Apr 2005, 16:48
Post #13


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Steffyx @ 14 Apr 2005, 11:19)
Am impresia ca e sub spoiler montat, nu? Totusi am impresia ca e destul de sus cat sa nu sara noroi/apa in el, ca ti l-a buli in 2-3 luni maxim.
Si e f bine ca l-ai pus cu gura in jos, ca face condens si altfel se aduna apa in el si tot asa, iti raguseste.
Bafta!
*



este prins de partea inferioara a farului dreapta, deci cam la intaltimea radiatoruluicred ca mai are minim 40 cm pana la pamant


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 14 Apr 2005, 17:19
Post #14


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




E super ok. Lasa-l asa.


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 14:58
Forum Renault