DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> EURO 4 si Solenza

SwatKat
post 27 Jul 2004, 10:11
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Din cate stiu, SLZ e EURO 2? Se mai poate iesi cu ea din tara acum si daca da, pana cand? Ca am inteles ca din 2007 se va introduce si la noi Euro 4 si cum la altii o sa fie deja.... :?:
Multam.


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogo
post 27 Jul 2004, 10:50
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 2 October 03
From: Bucuresti




Poti sa iesi, nu poti sa o inmatriculezi in tarile respective.


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-32-JCJ
"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds. "Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 27 Jul 2004, 22:10
Post #3


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Acum, in Romania nu se permite inmatricularea de vehicule care au norme sub EURO3. Exceptie fac Dacia si masinile produse de Daewoo Romania (desi vad ca acum au si ele euro3). De iesit din tara poti sa iesi fara probleme.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 28 Jul 2004, 07:58
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




Dar de vandut in tara? Noul proprietar o mai poate inmatricula? ca daca nu, inseamna ca tre' sa-i fac vant acum si sa-mi iau Logan, chiar daca eu doream sa astept break-ul 1.6 16v.


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 28 Jul 2004, 08:00
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




Adica exista vreo limita (ian. 2006, de ex :cry: ) dupa care nu mai poti inmatricula o Dacie SH? Am auzit niste zvonuri in acest sens :?


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gabi
post 28 Jul 2004, 08:03
Post #6


Preacuvincios moderator


Group: Members
Posts: 591
Joined: 25 July 03
From: Bucuresti




Mai copilasi dragalasi. Ce v-a apucat? Normal ca se mai pot inmatricula. Odata ce au fost inmatriculate odata in romania se pot inmatricula in continuare. NU se mai pot inmatricula masini cu euro2 importate ( care nu au mai fost inmatriculate in RO).


--------------------
Renault Megane 2 bicorp 2004 - 1.5 dci Conf Exp - XXXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 28 Jul 2004, 08:18
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




Mersi ca m-ai facut sa ma simt tanar si pentru raspuns. problema era ca un coleg de-al meu cu Oltcit imi spunea ca de la 1 ianuarie 2006 sau 2007 nu ar mai putea sa o vanda pe motiv de Euro 4 - si ca a citit el trteaba asta pe net. I-am spus ca nu cred o aemenea ineptie dar, fiind in Romania...... tara tuturor posibilitatilor imposibile :wink: !


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adister
post 28 Jul 2004, 08:23
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 2 July 04
From: Bucuresti




[quote]
Adica exista vreo limita (ian. 2006, de ex ) dupa care nu mai poti inmatricula o Dacie SH?
[/quote]


Fragment dintr-un articol din Evenimentul Zilei


"Duminica, 25 Iulie 2004


Dupa integrarea in UE, piata auto din Romania va suferi un soc

Dupa aderarea la Uniunea Europeana, posesorii de autoturisme cu anul de fabricatie sub 1998 nu isi vor mai putea vinde masinile asa cum sint acestea in prezent. In schimb, actualii proprietari vor putea circula cu aceste autoturisme atit in Romania, cit si in UE. Daca vor dori insa sa le vinda si dupa preconizatul termen al aderarii la UE, 1 ianuarie 2007, ei vor trebui sa investeasca citeva sute bune de euro pentru a-si trece motorul pe Euro 4. Insa pentru posesorii de autovehicule mai vechi de 15-20 ani costurile sint prea mari si exista doua solutii: ori vinzarea acum, in anii care au mai ramas pina la integrare, ori cimitirul de masini.

In domeniul transporturilor auto, integrarea Romaniei in Uniunea Europeana a dat nastere unui euro-mit, adica unei situatii de fapt, de cele mai multe ori “apocaliptica”, ce va afecta masiv populatia Romaniei dupa integrare, dar care nu este conforma cu realitatea. In acest caz, este vorba de imposibilitatea de a mai circula cu masini care nu corespund standardelor in vigoare ale UE, inclusiv cu vechiile Dacii sau cu masini straine mai vechi de 9-10 ani, atit in tara, cit si in celelalte state membre. Care este insa realitatea? Dupa 2007, in Romania nu vor mai putea fi inmatriculate decit autoturisme care corespund normelor de poluare Euro 4, indiferent daca e vorba de masini noi sau second-hand. Aceasta masura a fost acceptata de Romania in negocierile de integrare in Uniunea Europeana, conform capitolului noua, “Politica in domeniul transporturilor”, inchis provizoriu la sfirsitul anului trecut. Ceea ce inseamna ca posesorii de masini mai “slabe” decit cele cu motorizare Euro 4, respectiv cele mai vechi de 9-10 ani, nu le vor mai putea vinde si, prin urmare, reinmatricula dupa ce Romania va intra in Uniunea Europeana. “Cu autoturismele deja inmatriculate, dar care nu corespund normelor UE, se va putea circula atit in Romania, cit si in UE. Acestea nu pot fi insa vindute sau reinmatriculate”, se arata pe site-ul Delegatiei Comisiei Europene la Bucuresti."


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.5 dCi 80cp 2006 - B56...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 28 Jul 2004, 09:05
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




E o greseala. Pot fi vindute (un drept inerent al proprietatii) dar nu mai pot fi inmatriculate. Oricum, in momentul in care Romania va intra in UE isi va fi aliniat legislatia de mediu la cea din UE. Iar cind se vor face teste de noxe pe strada, masinile vechi isi vor pierde taloanele ca mustele. Asta ca sa nu mai vorbesc de inspectiile tehnice periodice.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 28 Jul 2004, 09:19
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




" E o greseala. Pot fi vindute (un drept inerent al proprietatii) dar nu mai pot fi inmatriculate. "....Pai si cine draq o mai cumpara daca nu o poate inmatricula?


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dadu221
post 28 Jul 2004, 10:07
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 726
Joined: 11 March 04
From: Ploiesti




adik solenza devine cosciug la fel ca si dacia 1300 (pt ca nu are euro 4) si la controalele alea bazate pentru noxe isi vor lua amenda si posesorii de solenze la fel ca si cei de d 1300 olcit trabant sau scoda????


--------------------
DSN rapsodie - 2002 - ph-22-unu
Ie doar o amarata de dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogo
post 28 Jul 2004, 10:44
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 2 October 03
From: Bucuresti




La fel si Loganul ca-i EURO 3 laugh.gif . Eu cred ca autorul articolului este un pic "dezorientat".
Citat: "Ceea ce inseamna ca posesorii de masini mai “slabe” decit cele cu motorizare Euro 4, respectiv cele mai vechi de 9-10 ani, nu le vor mai putea vinde si, prin urmare, reinmatricula dupa ce Romania va intra in Uniunea Europeana"
De cand masinile romanesti erau dotate acum 7-8 ani cu EURO4. Aaaaa, ca-i vorba de masini straine, asta-i alta mancare de cartofi.
Sunt curios. Am sa intreb pe cineva din Franta sa vad care-i smecheria la ei. Daca masina e EURO2 nu o mai pot revinde in interiorul UE?

Pe mine altceva ma nelinisteste: Cica dupa aderare, asigurarea obligatorie care va include si Cartea Verde va fi 500 EUR. Sa vedeti ce ne vindem "oalele" ca n-avem cu ce sa le intretinem....


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-32-JCJ
"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds. "Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 28 Jul 2004, 12:17
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Testele de noxe nu verifica daca ai euro4. Parametrii sint destul de generosi dar problema e ca moatoarele vechi, nici daca ar fi noi nu s-ar putea incadra in ele.


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
haky
post 28 Jul 2004, 12:49
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 23 May 03
From: Oradea




[quote]
Cica dupa aderare, asigurarea obligatorie care va include si Cartea Verde va fi 500 EUR
[/quote]

Mi se pare imens de mult. Nu cred ca e posibil asa ceva.


--------------------
Fost: Dacia Solenza Scala, 2003; Actual: Opel ASTRA CLASIC II ; Mio C250, miomap v3.3 cu skin Riks v1.0
O zi buna tuturor. Ceau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogo
post 28 Jul 2004, 13:34
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 2 October 03
From: Bucuresti




Si eu am zis la fel. Pai ce cu doua RCA iti iei o troaca. Una e 500 eur la o masina de 12-20 mii Eur, si alta e pentru un harb de 2-3000 EUR
Scria in Capitalul acum vreo luna. Si mie s-a parut enorm. Am intrebat in Franta, dar acolo se acorda bonificatii mari. Oricum, mi-a spus ca pentru o masina noua, fara bonificatie, incepator, 1000 EUR. Ce sa zic, am cazut pe spate...


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-32-JCJ
"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds. "Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 28 Jul 2004, 13:53
Post #16


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Testele de noxe se fac si valorile se compara cu cele date de constructor cand s-a construit masina. E absurd sa ceri EURO 4 pe o masina care s-a facut acum 5 ani si care e relativ noua. Nici in UE nu au toate masinile EURO 4, ba unele nici EURO 2. Asa ca nu vor fi probleme pentru masinile care merg bine. Rau o sa fie pentru fumigene care ar trebui si acum interzise.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 28 Jul 2004, 14:25
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




QUOTE

La fel si Loganul ca-i EURO 3  .  

Daca te uiti pe caracteristicile tehnice date de site-ul oficial, cica Logan-ul este Euro 4.


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adister
post 28 Jul 2004, 14:28
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 2 July 04
From: Bucuresti




In prima faza va fi Euro 3. Probabil din 2005 va fi Euro 4.

Ce scrie pe site a ramas inca de la lansarea din 2 iunie, unde intr-adevar s-a vorbit de Euro 4. Numai ca atunci cand au aparut variantele de echipare si preturile (15 iunie) a aparut Euro 3.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.5 dCi 80cp 2006 - B56...

Prostii par conceputi pe cale artificiala, ca sunt multi ai dracu` si n-au nicio boala - Parazitii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogo
post 28 Jul 2004, 14:32
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 2 October 03
From: Bucuresti




QUOTE
Rau o sa fie pentru fumigene care ar trebui si acum interzise.

Si asta e rau? E foarte bine, mai respiram si noi... smile.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-32-JCJ
"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds. "Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luigi2100
post 28 Jul 2004, 15:32
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 21 March 04




deci, ca lucrez in presa si stiu despre ce e vorba. intai de toate, logan este euro 4. in al doilea rind, dupa integrare, orice masina adusa din exterior (strainatate) va putea fi inmatriculata doar daca are euro 4. cit despre masinile care la data integrarii si dupa aceea sunt in circulatie si nu au euro 4, acestea nu sunt afectate. ele raman in circulatie si se pot vinde, reinmatricula. doar ca in romania nu vor mai putea fi fabricate masini fara euro 4 dupa integrare. iar noi, posesorii de solnite, oricum nu ar trebui sa lesinam de frica. pt ca adaptarea la euro 4 pt o masina cu euro 2 nu este costisitoare...
se vorbeste la guvern si este foarte probabil sa se intimple asa, dupa exemplul germaniei de est, ca masinile foarte poluante, foarte vechi, sa fie scoase din circulatie, insa proprietarul sa fie despagubit cu citeva sute de euro, sau sa beneficieze de unele reduceri substantiale la cumpararea unei masini noi. dacia a inceput de anul asta un astfel d eprogram, si nu degeaba...
iar 3: este foarte probabil sa ne integram in 2009!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 28 Jul 2004, 16:59
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




Ba! S-a zis la ziar ca de maine laptele e negru!!! Credeti? laugh.gif
Pana atunci, cititi aici:
http://www.evz.ro/afaceri/?news_id=161861


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 28 Jul 2004, 17:34
Post #22


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




gogo, asta am zis si eu. Ca ar trebui interzise de pe acum. Dar asta nu inseamna ca proprietarii masinilor alora or sa sara in sus de bucrie, de-aia am zis ca o sa fie rau pentru ei.

Modificarea de la EURO 2 la EURO 4 nu e chiar asa de usoara si nici ieftina. Pentru inceput se mai instaleaza o sonda lambda in aval de catalizator, se mai pune intrerupatorul de benzina in caz de soc, se reconfigureaza calc-ul. Cel putin astea erau date in cartea tehnica a SLZ. Se pare ca stiau ei ce stiau.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bihomoldoveanul
post 29 Jul 2004, 07:38
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 515
Joined: 31 December 03
From: Bucuresti




Da dar asta nu inseamna ca statul trebuie sa te despagubeasca pentru epava ta din spatele blocului. Efortul statului ar trebui sa fi reprezentat de cointeresarea dealerilor de masini sa vina cu mai multe oferte de genul "vino cu hirbul tau vechi si noi iti dam un jaf nou" smile.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 1.4 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gogo
post 29 Jul 2004, 08:10
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 2 October 03
From: Bucuresti




bogdan_o ai dreptate. Si oamenii astia trebuie despaguti intr-un fel.

Dacia a inceput un fel de dati-mi harbul vostru mai puneti si voi si va dam o oala noua. Dar, cei mai mari factori de poluare sunt, autobuzele, autocarele (sunt unele de pe vremea lu' mamaia), camioanele, basculantele si alte jeguri d-astea mari. Pentru astea cine acorda compensatii??Astora daca le interzici circulatia masinii le iei painea de gura.


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-32-JCJ
"Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds. "Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 29 Jul 2004, 13:58
Post #25


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Oricum, vad ca masini mari sunt din ce in ce mai putine fumugene. Cel putin in ceea ce priveste transportul intre orase vad din ce in ce mai putine DAC-ul fumigene si din ce in ce mai multe Iveco-uri, Volvo-uri samd. In oras polueaza el mai mult RATB-ul (care vad ca e si el pe drumul cel bun) si masinile de pe santiere (camioane, basculante, betoniere, escavatoare, etc.). Ceva tot trebuie facut. Cand pleaca una din asta de la semafor nu mai vezi in fata ta de fum. Eu nu zic sa s intrezica toate. Dar pentru inceput astea cale polueaza grav de tot. Pe urma ne legam si de restul, ca n-au EURO x.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 17:41
Forum Renault