DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme din aprindere?

brehoiadrian
post 29 Jan 2007, 20:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 18 June 06




Am curatat bujiile, platina, contactele de pe capacul delcoului si de pe distribuitorul ala din delcou - masina merge bine, trage ca lumea. Asta se intampla numai o zi sau doua dupa care incepe sa la un moment dat sa joace turometru ( se duce de la 2000 de ture la vreo 3500 ) fara a avea efect asupra mersului motorului. Dupa alte 2 zile incepe si mai rau sa joace turometru cu efect si asupra mersului motorului ( De exemplu daca trec din a 3 in a 4 pe la vreo 2800 de ture incepe sa trepideze masina de o ia dracu - turometrul joaca pe la vreo 5000 de ture - si sunt nevoit sa schimb din nou a treia si sa o turez pana pe la 3500 ca sa pot schimba a patra ). Daca ii curat din nou bujiile, platina, contactele de pe capacul delcoului si de pe distribuitorul ala din delcou incepe sa se comporte normal. Tin sa mentionez ca toate sunt noi. Dupa cum se prezinta problema cred ca oxideaza un contact si trebuie curatat periodic, dar de ce? Daca a mai patit cineva asta il rog foarte mult sa ma ajute.


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 29 Jan 2007, 21:01
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Platina cum se prezinta? Ca intr-un timp aveam si eu platina care se oxida prematur din cauza condensatorului defect.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 29 Jan 2007, 23:07
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Foarte probabil sa fie de la platina. Ai cumva si aprindere tranzistorizata Malvina (Deva)? la mine asa facea, de vina era aprinderea...


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 30 Jan 2007, 08:55
Post #4


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(brehoiadrian @ 29 Jan 2007, 20:57)
Am curatat bujiile, platina, contactele de pe capacul delcoului si de pe distribuitorul ala din delcou - masina merge bine, trage ca lumea. Asta se intampla numai o zi sau doua dupa care incepe sa la un moment dat sa joace turometru ( se duce de la 2000 de ture la vreo 3500 ) fara a avea efect asupra mersului motorului. Dupa alte 2 zile incepe si mai rau sa joace turometru cu efect si asupra mersului motorului ( De exemplu daca trec din a 3 in a 4 pe la vreo 2800 de ture incepe sa trepideze masina de o ia dracu - turometrul joaca pe la vreo 5000 de ture - si sunt nevoit sa schimb din nou a treia si sa o turez pana pe la 3500 ca sa pot schimba a patra ). Daca ii curat din nou bujiile, platina, contactele de pe capacul delcoului si de pe distribuitorul ala din delcou incepe sa se comporte normal. Tin sa mentionez ca toate sunt noi. Dupa cum se prezinta problema cred ca oxideaza un contact si trebuie curatat periodic, dar de ce? Daca a mai patit cineva asta il rog foarte mult sa ma ajute.
*




condensatorul ce zice ?


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 30 Jan 2007, 09:46
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(AAlpine1 @ 30 Jan 2007, 08:55)
condensatorul ce zice ?
*



ai ce ai cu acel condensator smile.gif

am avut si eu aceeasi problema acum cateva zile in urma.
am schimbat bobina, platina, capac de delcou si tot asa facea.turatia o lua razna dupa care murea motorul.

greu mi-am dat seama ce ar putea avea.

stii platina mobila?cea care inchide si deschide?urmareste firul care pleaca de pe ea.se duce pe un surub cu un izolator de plastic(pe interior) ai apoi pe partea exterioara, pe acel surub ai o saiba de textolit.verifica izolatoarele acestea.

la mine saiba de textolit era crapata, de fapt o crapasem cand am strans si imi dadea scanteie pe acolo.

am inlocuit-o si s-a rezolvat


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brehoiadrian
post 31 Jan 2007, 06:35
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 18 June 06




Condensator nu am:(. Am aprindere electronica. Intre timp m-a invatat un mecanic sa scot un furtun de la capacul culbutori si sa dea condensul afara, sa nu-l mai bage in carburator. Acum merge mult mai bine. Dar azi dimineata am plecat din fata blocului, totul ok, dar dupa 5-6 km iar incepea sa-mi faca urat turometrul
( mai putin ce-i drept ). Mai poate aparea de undeva condens ? banuiesc ca tot un condens poate fi de face urat numai cand e cald motorul.


--------------------
dacia 1310 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 31 Jan 2007, 08:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




ai cumva aprindere Malvina?


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 31 Jan 2007, 08:55
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




platina


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 00:03
Forum Renault