Indicatorul Cu "!" aprins
![]() ![]() ![]() |
Indicatorul Cu "!" aprins
chrome_noir |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
- B-39-ade
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ia vezi matale cum stai cu nivelul de lichid de frana ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
chrome_noir |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 February 07 ![]() |
in week end am aerisit franele si am lichid
|
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
- B-39-ade
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Atunci 100% ai pompa de frana in avarie ... cauta topicul ca este pe aici cu metoda cum se scoate din avarie
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
N-ai avarie la frana. Avertizorul a ramas aprins dupa ce ai aerisit? Vezi ca ai pe corpul pompei o sonda care trebuie armata. Ea aprinde beculetul in momentul in care pistonasele au avut o cursa mai lunga decat cea normala (in cazul in care ai pierdut lichid, sau in cazul in care ai aerisit frana). Sonda respectiva contine un mic intrerupator care se armeaza.
|
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ha?
![]() In fine, pompa a intrat in avarie, probabil ai aerisit prin apasare la pedala, scoate sonda, fa cateva pedale sanatoase, si pune-o inapoi, si tine minte ca nu se aeriseste apasand pedala daca ai pompa cu ICP, ci doar prin cadere. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
chrome_noir |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 8 February 07 ![]() |
Multumesc de raspuns, am gasit ceva semanator intrun post, ceva cum ca ar trebui sa scot manocontactul de pe pompa, sa dau 2-3 pedale si sa-l pun la loc. Incerc deseara.
|
--------------------
Dacia
1310
2000 Li
- B-39-ade
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
E suficient sa-l desfiletezi si sa-l pui la loc, se stinge si fara pedala...
|
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
OAP |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
cred ca si daca apesi de cateva ori pe "tuturoiu"
![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
map3tz2003 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 1 August 06 ![]() |
Ti-ai schimbat cumva placutele de frana? Pentru ca exista si niste placute care nu sunt "ecologice". Daca iti merge frana nu iti face probleme...si la mine face la fel. Sub capota o sa gasesti un fir cu un papuc care duce la pompa.Scoate acel fir si nu o sa se mai ai probleme.
![]() |
--------------------
Dacia
CL1300
1999
|
|
autom |
![]()
Post
#11
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
OAP |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(map3tz2003 @ 8 Feb 2007, 18:21) Ti-ai schimbat cumva placutele de frana? Pentru ca exista si niste placute care nu sunt "ecologice". Daca iti merge frana nu iti face probleme...si la mine face la fel. Sub capota o sa gasesti un fir cu un papuc care duce la pompa.Scoate acel fir si nu o sa se mai ai probleme. ![]() NU scoate firele ci rezolva cu monocontactul....fereasca sfantul sa pierzi lichi si sa nu te avertizeze becul ala... |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(OAP @ 8 Feb 2007, 16:52) cred ca si daca apesi de cateva ori pe "tuturoiu" ![]() Nu are "tuturoi" pe capacul vasului de lichid. Are un contact pe corpul pompei. Seamana cu manocontactul de presiune de ulei. Stiu ca si eu am patit-o. |
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
apollo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
ce se intampla daca nu am acel fir pus la manocontact sau ICP cum se numeste?
Ideea e ca la mine un etrier pierde lichid de frana, sau cel putin pierdea. mecanicul mi-a zis ca tot timpul sa urmaresc nivelul la lichidul de frana si sa completez si totul e OK. probleme cu franele nu am,franeaza chiar foarte bine. se poate face ceva cu etrierul?care sunt cauzele de pierde lichid de frana?mecanicul nu mi-a zis. cica nu sunt garniturile ci curge direct din etrier. ICP-ul daca-l schimb, obligatoriu trebuie facuta aerisire dupa aceea? daca il schimb, are vreo pozitie anume cum sa-l pun la loc?sau pur si simplu il infiletez acolo? nu radeti de mine ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#15
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Icp se infileteaza simplu ca si monocontactul de ulei ... nu am auzit sa curga direct din etrier ... ori la furtun ori la garniturile pistonului ... sa nu imi spui ca ai etrierul spart ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
OAP |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#17
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai si eu care am si acel "tuturoi" si ICP (monocontactul) ce pompa de frana am ... daca apas pe tuturoi se aprinde un bec in bord ... care se aprinde si la monocontact banuiesc ca doar nu sunt 2 becuri ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
La tine ai legate fire si la sonda cu "tuturoi", si la ICP. Probabil cindva ai avut pompa cu 3 conducte.
Pompele care au ICP, au patru conducte. La pompele cu 4 conducte se monteaza rezervor dublu dar mic, cu "stuturile" de lichid inclinate. Rezervoarele duble dar mai mari si cu sonda pe capac au fost montate la pompele cu 3 conducte, dublucircuit. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Dreamer |
![]()
Post
#19
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Atentie la pompa de ulei ... cand am patit asa ceva, imi arata ca presiunea era putin peste a 2 gradatie a ceasului, toate becurile aprinse ( am crezut ca era un scurt, umblasem cu o zi inainte in bord ) si intr-o saptamana s-a bulit motorul, toti cuzinetii erau dusi
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
OAP |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
cand e presiunea de ulei se aprind toate becurile rosii...adica becul de ulei, de apa si ala cu "!"
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
apollo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 9 Feb 2007, 10:56) La tine ai legate fire si la sonda cu "tuturoi", si la ICP. Probabil cindva ai avut pompa cu 3 conducte. Pompele care au ICP, au patru conducte. La pompele cu 4 conducte se monteaza rezervor dublu dar mic, cu "stuturile" de lichid inclinate. Rezervoarele duble dar mai mari si cu sonda pe capac au fost montate la pompele cu 3 conducte, dublucircuit. stai asa ca n-am inteles. deci eu am rezervor mare dublu(cum zici tu) cu sonda pe capac.asta inseamna ca am pompa cu 3 conducte? ideea e ca pompa mea are patru conducte si are si ICP din ala la care ii caut firul cu papuc de 6 luni. acum ca tot veni vorba, pe unde s-ar afla firul ala? e posibil sa fie unu din firele de pe capac? |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#22
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
apollo
Eu am pompa cu 4 conducte, capacul rezervorului are sonda de nivel, si am si sonda ICP pe corpul pompei... Dar, ca si tine, am doar 2 fire electrice cu papuci... La mine, din cate imi dau seama, sonda ICP nu a fost niciodata legata in circuit... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
apollo |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(Catalin Marinarul @ 10 Feb 2007, 18:53) e clar.am cautat firul ala de cand am luat masina.mai era un fir care nu stiam unde se duce, dar am aflat.era firul de la electrovalva de pe solex. Catalin, deci ma pot opri din cautat.Ramane ca de acum cand se aprinde becul in bord sa verific nivelul la lichid. Mersi ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
autom |
![]()
Post
#24
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(apollo @ 10 Feb 2007, 18:55) e clar.am cautat firul ala de cand am luat masina.mai era un fir care nu stiam unde se duce, dar am aflat.era firul de la electrovalva de pe solex. Catalin, deci ma pot opri din cautat.Ramane ca de acum cand se aprinde becul in bord sa verific nivelul la lichid. Mersi ![]() Sau......daca vei sa montezi si contactul ICP-lui in circuitul de avertizare poti sa pui in derivatie un fir cu cel de la traductorul de deplasare de pe capacul rezervorului de fichid de frana. |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
apollo |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(autom @ 10 Feb 2007, 19:06) Sau......daca vei sa montezi si contactul ICP-lui in circuitul de avertizare poti sa pui in derivatie un fir cu cel de la traductorul de deplasare de pe capacul rezervorului de fichid de frana. mai exact? adica unu din firele de pe capac trebuie pus pe ICP? care din ele ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#26
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
cel maro.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Sau, mai exact cel care pus la masa cu motorul pornit provoaca aprinderea becului (!)
Ce spuneam mai sus curezervorul era pe dos: ai rezervor de pompa cu 3 conducte montat pe pompa cu 4; motivul? Ai avut pe masina pompa dublu circuit cu 3, iar cel ce a inlocuit-o nu te-a mai pus sa cumperi si rezervor specific. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#28
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 11 Feb 2007, 13:12) Sau, mai exact cel care pus la masa cu motorul pornit provoaca aprinderea becului (!) Ce spuneam mai sus curezervorul era pe dos: ai rezervor de pompa cu 3 conducte montat pe pompa cu 4; motivul? Ai avut pe masina pompa dublu circuit cu 3, iar cel ce a inlocuit-o nu te-a mai pus sa cumperi si rezervor specific. Da-mi voie sa te contrazic ... pe Nova au fost montate pompe cu 4 conducte dublu circuit ...cu rezervor de pompa cu 3 conducte ... pompele de frana de pe nova au 4 conducte "tuturoi" pe capac si ICP ... si acel By-pass ... care nu stiu ce face ...K08.jpg ( Size: 205.07k ) Number of downloads: 66 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Daca e asa cum zici si pe "sonda tuturoi" din capac exista cele doua fire legate, iei firele pe rind si le atingi de masa cu motorul pornit. Unul din fire este el insusi "masa", caz in care prin atingerea lui de masa nu va produce efect, celalalt este firul "cald" care prin atingerea de masa va provoca aprinderea becului (!). Pe acel fir mai legi o bucata de fir cu papuc la capat si-l infigi la acea sonda ICP. Ca urmare, vei avea indicatie dubla: la scaderea lichidului in borcanel atit cit plutitorul tuturoi sa faca contactul si la acele defecte semnalizate de sonda ICP-pompa in avarie, lipsa lichid circuit fata. De ce spun asta?
Tuturoiul e montat in borcan in partea fata a lui, care corespunde circuitului spate. Din cite imi amintesc cele doua semiborcanele sint separate intre ele cu o sicana, caz in care scaderea nivelului pe partea din spate a lui (recte circuitul fata) nu va fi semnalizata de tuturoi ci de ICP prin "avarierea" pompei; am pus ghilimele pentru ca nu e o avarie propriuzisa ci o semnalizare de avarie. Iar pe poza atasata de tine rezervorul este cu capac simplu, tipic rezervoarelor inclinate de pe pompele cu 4 conducte, nu cel cu tuturoi de care spui. This post has been edited by diaconuliviu: 12 Feb 2007, 10:45 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#30
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Uffffff ala este desenat in manual uite o poza cu motorul meu si se vede mai exact ... o sa pun si una exact cu pompa de frana ...(dar siti spun sigur ca ce am scris in postul de mai sus) poate confirma ori ce posesor de nova ....P0208_132007.jpg ( Size: 56.35k )
Number of downloads: 76
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 17:23 |