fluiera, delcoul are un fluierat
![]() ![]() ![]() |
fluiera, delcoul are un fluierat
sik |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|||
kasanova11141 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 9 October 06 ![]() |
aceeasi problema am avut-o si eu.. si s-a rezolvat cu un pic de ulei de motor pe cama delcoului si gata.. dar foarte putin... succese
|
--------------------
dacia
1300
1974 berlina
- BR-O1-YZF
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Salut, am si eu o mica problema, zic eu tot de la delco, intre 800 si 1000 rpm am o trepidatie enervanta si la accelerare si la decelerare, cand este motorul rece nu se simte mai deloc dar cand se incalzeste devine foarte pronuntata chiar deranjanta, se cere delcoul schimbat?
|
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
sik |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
nu stiu care e problema ta, da la mine fluiera tot timpu iar cu ulei deja am incercat si degeaba; sa shimp iar pipa aia?
|
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#5
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu cum este la voi dar la delcoul de nova ... uleiul urca singur in buretelul ala de pe mijloc ... si asigura ungere ...si nu scoare nici un sunet ....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu prea are cum; axul inferior are el o spirala dar daca uleiul ar ajunge cum spui, pe acel buretel, neinvitat, ar insemna ca si in restul delcoului sa ai baie de ulei.
Iar in acel buretel se pune ulei pentru ungerea "angrenajului" dintre axul inferior si cel superior(cel cu came), nu pentru ungerea camelor. Nu are cum sa iasa de acolo si sa se scurga pe ele, ar fi aruncat pe pereti de forta centrifuga. Stiu ca scrie prin unele carti ca unge camele dar nu e real. Camele, la nevoie, se ung manual, cu un pic de vaselina, in strat cit mai subtire. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
Salut, la problema mea, nu poate sa-mi spuna nimeni nimic?
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
sik |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
deci sa inteleg sa ung buretelu ala ca de acolo e?
|
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
Exact ungi buretelul ala cu cateva picaturi de pe joja,nu cumva sa te apuci sa cumpetezi uleiul la motor pe acolo
|
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
rolly |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 10 August 04 From: Alba ![]() |
QUOTE(Ovidiu Comănescu @ 10 Feb 2007, 21:47) Salut, am si eu o mica problema, zic eu tot de la delco, intre 800 si 1000 rpm am o trepidatie enervanta si la accelerare si la decelerare, cand este motorul rece nu se simte mai deloc dar cand se incalzeste devine foarte pronuntata chiar deranjanta, se cere delcoul schimbat? poti descrie trepidatile alea mai bine..? Intampin si eu de ceva timp niste rateuri la turatie mai mica, in sarcina, tot doar cand e motorul cald..aprinderea e reglata, bujii si fise noi..incat tind sa cred ca nu e de la aprindere This post has been edited by rolly: 13 Feb 2007, 23:25 |
--------------------
Dacia 1310
berlina
1985
- AB 03 NDR Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#11
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
AVANS ... poate a sarit de la punct....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE poti descrie trepidatile alea mai bine..? Intampin si eu de ceva timp niste rateuri la turatie mai mica, in sarcina, tot doar cand e motorul cald..aprinderea e reglata, bujii si fise noi..incat tind sa cred ca nu e de la aprindere Salut, trepidatiile apar numai dupa ce se incalzeste, la rece motorul merge foarte bine si trage bine, in schimb la cald se comporta cum am spus, accelerare si decelerare, intre 850-1100 pe acolo cu diminuarea puterii si demarajului. Motorul a fost facut anul trecut in iunie, chiuloasa planata, giduri supape noi(am gasit de r12 in magazin made in france), scaune rectificate, set motor nou(set car cu segmenti goetze)axa noua de pitesti, lant si pinioane frantuzesti, rampa de culbutori de renault aproape noua, carburator nou model '96(cu cel vechi facea mai rau si in alte feluri) pompa ulei noua cu debit marit, delcoul este sh (cu cel original facea mai rau, jocuri mari)nu prea are joc sau cel putin nu l-am verificat cu motorul cald(mentionez ca efectul este mai pronuntat daca platina este reglata la 0,4, cu cat distanta este mai mica efectul se diminueaza, acum este la 0,2, dar tot este deranjant) sarita de la punct in nici un caz, se manifesta altfel si la rece, am aprindere electronica, fise tesla noi, bujii brisk, u.i.s. elica, turbonator, avansul este reglat de mecanic si nu am rateuri la ralanti(poate unul la 3-4 sec sau mai rar). Motorul trage foarte bine la turatii de peste 1500 r.p.m. in vit 5-a merg de la 70km/h si accelereaza destul de repede, cam asta este. This post has been edited by Ovidiu Comănescu: 14 Feb 2007, 20:24 |
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
sik |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
eu nu mai am acel buretel acolo' are ceva? am uns peacolo da tot fluiera; sa gasesc un buretel dala si sai pun acolo? oare dasta face asa?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
Paollo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
QUOTE(Ovidiu Comănescu @ 10 Feb 2007, 21:47) Salut, am si eu o mica problema, zic eu tot de la delco, intre 800 si 1000 rpm am o trepidatie enervanta si la accelerare si la decelerare, cand este motorul rece nu se simte mai deloc dar cand se incalzeste devine foarte pronuntata chiar deranjanta, se cere delcoul schimbat? La cald poate fi de la bobina de inductie. |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
Ovidiu Comănescu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 26 September 06 From: Ploiesti ![]() |
deci posibil de la bobina, am metalica, posibil sa intre axul delcoului in rezonanta si sa-mi dea acea trepidatie suparatoare? Am sa schimb si bobina sa vad daca mai face asa, ce bobina mai buna imi recomandati?
va multimesc |
--------------------
Dacia
1300
1977
- PH07DEH
|
|
sik |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
bosch;
revin cu detalii la delcou; lam uns peste tot; tot fluiera astept sfaturi utile |
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
apollo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 11 Feb 2007, 18:54) Nu stiu cum este la voi dar la delcoul de nova ... uleiul urca singur in buretelul ala de pe mijloc ... si asigura ungere ...si nu scoare nici un sunet .... Serios?Uite ca asta nu stiam.Si daca nu-si face singura ungere e vreo problema bine ca nu are nimic si nu scoate nici un zgomot a mea. Dar nu stiam ca uleiul urca singur si p-acolo.presupun ca in dozaj mic.Ciudat faptul ca n-am gasit niciodata putin ulei pe acolo. Cat despre fluieratul delcoului, nu poate sa fie din centrifugal, acolo unde-s acele arculete(sub platforma unde e platina) si sa atinga ceva in delco.zic si eu. This post has been edited by apollo: 19 Feb 2007, 00:45 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#18
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Apollo vorbesc serios ... (am vrut sa pun imediat ce am citit topicul dar surpriza aveam ulei )nu am pus niciodata ulei acolo ...dar daca atingi cu degetul ...este foarte imbimbat cu ulei buretelul ala ... si asta stiu si de la berlina mea cea veche pe care inca o mai am ... ulei nu am pus niciodata acolo ...si continua sa fie inca umed ...dupa 25 de ani de la fabricare
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
sik |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 276 Joined: 15 March 06 ![]() |
apollo nu e zgomot metalic mai degraba platic pe metal
|
--------------------
Dacia
1310
1991/2001
- B-52-NRG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Asa cum mi-am mai racit gura mai sus, unge CAMELE cu putina vaselina. In strat cit mai fin.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:44 |