Intrebare banala, contact pus timp de juma de ora
![]() ![]() ![]() |
Intrebare banala, contact pus timp de juma de ora
rattlesnake |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 2 April 06 From: Bucharest ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra H 1.7Cdti 100cp
2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
|
|||
G.R |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 27 January 07 ![]() |
Și a mai pornit motorul după aceea?
|
--------------------
Dacia Logan
Preference
2005
- CV 03 XXJ
|
|
rattlesnake |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 2 April 06 From: Bucharest ![]() |
da, a pornit la fel ca inainte. trebuia sa nu porneasca?
![]() |
--------------------
Opel
Astra H 1.7Cdti 100cp
2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
|
|
G.R |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 27 January 07 ![]() |
Se putea nu mai pornească din cauza supraîncălzirii bobinei de inducție. Nu știu dacă astea mai moderne au o protecție în acest sens. La mașina veche a fiert uleiul în bobina de inducție și a dat afară. Astea moderne sunt construite altfel, fără ulei și de dimensiuni mai mici. Dacă în viitor nu va porni motorul, să te gândești în primul rând că bobina e de vină. Sper că nu va fi cazul.
|
--------------------
Dacia Logan
Preference
2005
- CV 03 XXJ
|
|
OAP |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
pai contactul are mai multe pozitii...daca a fost cheia pe "accesorii" nu se intampla nimic. daca a fost pe bobina se putea arde bobina de inductie, dar daca a pornit nu e nici o problema. daca nepotu` are o varsta la care curiozitatea il impingea sa roteasca contactul se puteau intampla multe...asa ca ai grija...
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
rattlesnake |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 2 April 06 From: Bucharest ![]() |
contactul a fost pus pe bobina...altfel nu ma ingrijoram.
faza e ca am iesit mai devreme de la examen si a fost pus vreo 30minute, altfel putea sa stea si 2 ore... Nepotu' are vreo 9 ani ![]() Si la un service cand am fost stiu ca un mecanic care a facut fisa de control mi-a tinut contactul pus vreo 10minute...timp in care s-a dusa sa caute niste hartzoage...Eu l-am intrebat daca e ok si el a zis "N-are nici pe draq" This post has been edited by rattlesnake: 11 Feb 2007, 10:27 |
--------------------
Opel
Astra H 1.7Cdti 100cp
2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#7
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
La masina cu aprindere fara distributor, contactul pus nu pune in pericol bobina de inductie, care nu e alimentata. Daca muzica nu a descarcat bateria, si vad ca a pornit, masina nu are nimic.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
G.R |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 224 Joined: 27 January 07 ![]() |
Liniștitor răspunsul. Aici nu eram sigur ce se întâmplă.
|
--------------------
Dacia Logan
Preference
2005
- CV 03 XXJ
|
|
bloodem |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
eu am Logan 1.5 dCI si ma intreb daca e ceva diferit la pozitiile cheii... care anume este aceasta pozitie "bobina"? la mine este pozitia accesorii, pozitia mers si pozitia de demaraj (cand pornesti). Nu este bine sa lasi multa vreme in pozitia "mers"?
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#10
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
pozitiile pe un butuc ar fi cam asa:
S - stationare (volan blocat) G - garaj (volan deblocat) Acc - accesorii M - motor D - demaror La diesel cand e pus contactul si motorul nu este pornit, sunt alimentate bujiile incandescente...nu cunosc daca alimentarea lor se intrerupe automat dupa un anumit timp, daca motorul nu este pornit... |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
klaus |
![]()
Post
#11
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Ref. la benzinare, achiesez la raspunsul lui einstein. Atata doar ca in pozitia "motor" sunt alimentati mai multi consumatori (bordul, releul pompei dar ala se intrerupe dupa cateva secunde daca motorul nu functioneaza, releul de injectoare, aeroterma, bricheta etc), care daca sunt porniti pot consuma bateria.
Bobina nu este alimentata asa cum era la masinile cu delcou, ci este comandata de UCE injectie atunci cand e necesar. Ref. al diesel, bujiile incadescente sunt intrerupte daca motorul nu este pornit, odata cu stingerea martorului de pe bord. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
rattlesnake |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 2 April 06 From: Bucharest ![]() |
Mda...mare noroc cu treaba asta.
Tin minte ca tata a tinut o data contactul vreo 5-6min p bobina la un Oltcit, pe care d-abia il cumparase, in 1995 si nu a mai vrut nici chip sa porneasca ![]() Thanks all |
--------------------
Opel
Astra H 1.7Cdti 100cp
2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
|
|
AL |
![]()
Post
#13
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
si chiar daca bobinaar fi alimentata mereu, care ar fi problema????... in timpul functionaiimotorului ea este practic alimentata mereu, nu?... la motoarele cu delcou se putea intampla ca bobina sa ramana in gol (fara ca tensiunea sa fie distribuita unei bujii) si sa se arda... aici nu e cazul, fiind mereu cate o bujie aprinsa (chiar o pereche de bujii, simultan), deci nefiind in gol de sarcina nu are cum sa se arda.... la asta se adauga si comanda UCE injectie, care nu cred ca permite alimentarea permanenta a bobinei
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
alexys |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Asta chiar e buna! Daca ar fi sa cronometram cat rezista alimentata o babina de tip vechi si una dintr-asta comandata de ECU, asta de tip nou s-ar arde mai repede fiindca are mai putin de 1 ohm pe fiecare primar, de alimentata e alimentata ea cu + dar nu are semnal pe - altfel....
|
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
bendix |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
Eu cam tot la doua saptamani imi incarc telefonul in masina si sunt nevoit sa las contactul cam vreo 2 ore. Pana acum nu s-a intamplat nimic. Am tot spus ca voi pune o mufa de bricheta pe o siguranta care nu trece prin contactul cheii, dar lenea a fost mare
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
eugenmanea |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 28 January 06 ![]() |
Bendix vezi ca pe pozitia de cheie inainte de a pune contactul, merge alimentarea la bricheta, cel putin la mine. Eu asa faceam cu aspiratorul de masina, dar intr-o zi din prosite i-am dat drumul pe pozitia mai jos si a mers.
|
--------------------
Kia
Proceed
1.6 GSL
- B193476
|
|
bendix |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
eugenmanea, multumesc, voi incerca !
De fapt pe mine ma deranjeaza ca trebuie sa imi las cheia in masina. Oare nu s-ar putea functiona pe pozitia accesorii cu o cheie oarba, adica fara chip ? |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:52 |