directie asistata variabila
![]() ![]() ![]() |
directie asistata variabila
Ov |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|||
mewtwo |
![]()
Post
#2
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
....si vad ca ai Berlina !!! Ciudat tare...mor de curiozitate sa vad ce-i gasesti pana la urma !!!
Bafta ! |
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Am si eu intrebare .Se poate schimba sistemul de directie si suspensie fata la berlina ? Ceva de genul la Tico sau Matiz , nu asistata sau servo .Ceva care sa elimine multitudinea de pivoti , brate etc . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
Ov |
![]()
Post
#4
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
da, iei jumatatea fata a altei masini si o sudezi pe masina ta....
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Ov,
Multumesc . Era doar o idee . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
RALLYMAN |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 23 November 03 From: CONSTANTA ![]() |
Eu cred ca unul dintre pivoti sau cap de bara la bieleta este ruginit/blocat in interiorul rotulei....
De obicei pivotii superiori patesc asa deoarece se schimba foarte rar (eu la Dacia din '83 am si acum un pivot superior din fabrica,adica prins in nituri de bascula ) si plus de asta stau cu cavitatea rotulei in jos si curge toata vaselina din ei si mentin toata greutatea pe fata a masinii ceea ce duce la o frecare mai mare/incalzire/scurgere vaselina/ramane pe uscat/gripare/scartzait/directie grea... La Dacia din '95 am patzit la fel ca tine si am bagat cu o seringa cu ac niste ulei in toate rotulele pivotilor si bieletelor (intzepand direct burdufurile cu acul si incercand sa bag acul cat mai aproape de zona de frecare si sa bag uleiul cu presiune si cu masina ridicata de fata faceam de volan stanga-dreapta complet sa intre uleiul) si vad ca de vreo doi ani nu mai face figuri... Sau schimbi pivotul bulit ... Bafta ! |
--------------------
Volkswagen
Passat Var. GT 16V
- CT-97-NFL Volkswagen Passat Variant GT 16V 1992 CT-97-NFL
Dacia 1310 1995 CT-02-YAL Dacia 1300 1983 CT-97-FNL |
|
Ov |
![]()
Post
#7
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
RALLYMAN, mersi pt idee. Am inteles ca poate sa mai fie de vina patina din caseta de directie care poate ca nu este unsa suficient. Cand o sa am timp o sa umblu pe acolo sa vad care este situatia.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
whitesorcerer12 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 667 Joined: 15 February 04 From: Bucuresti ![]() |
patina se cheama?
eu zic sa scoti tachetele impingator, nu este f greu, esti atent in primul rand la tot ce e pe acolo, si bagi vaselina in caseta... sper sa poti sa scoti tachetele, daca nu la mecanici.. |
--------------------
MEGANE
BICORP 115 CP RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS |
|
Dyda |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Am trecut si eu prin prin patania ta, pe drum drept si la peste 60 incercam sa zicem o redresare usoara cu rotatie de 2-3 grade volan , acesta raminea blocat dar tragind mai tare se elibera iar masina vira mai mult decit calculasem - dateam imopresia ca sunt un incepator. Undeva sistemul intr-un anume punct raminea blocat. Si cum la caseta nu am umblat , am fost cu ea la un specialist nu mai stiu ce a facut , am inlocuit atunci si bieletele de directie -erau alte vremuri
|
-------------------- Kox
|
|
Ov |
![]()
Post
#10
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
mie nu-mi ramane blocat volanul, se misca, dar foarte greu. Directia este preciza, nu are hopuri, merge f bine. La viteze mari (>120) este chiar interesanta senzatia (comoda), dar cand incetinesc (60-80) este deranjant.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Dyda |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
OK Hai sa o luam altfel la 120 mai mult de 5- grade poate nici atit nu tragi de volan - una la mina - a doua - la viteza mare masina are tendinta de a se descarca pe fata deci aderenta mai mica cu rotile fata automat frecari mai mici daca mai plusam si cu anvelope de 165 cu presiunea sub limita la viteza mica masina adera mai bine cu rotile fata deci frecari mai mari - iacata disconfortul
|
-------------------- Kox
|
|
Ov |
![]()
Post
#12
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
1. presiunea in roti iti garantez ca e buna
2. de ce dupa ce revin la o viteza mai normala, directia tot merge greu? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Dyda |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Anvelopele sunt pe 155 sdau pe 165 ?
|
-------------------- Kox
|
|
Ov |
![]()
Post
#14
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
165 standard. Cauciucuri bune, roti echilibrate
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 08:58 |