Probleme cu presiunea
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu presiunea
The_Saint |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 14 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
90
|
|||
Iulik_21 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 18 October 06 ![]() |
Verifica nivelul de ulei! Poate ai scurgeri!
|
--------------------
Dacia;Daewoo
1300;Cielo 1.5 Sohc
1975;1997
- CT 05 ULK;CT 04 ZSG
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
Verifica pinionul care antreneaza pompa de ulei s-ar putea sa aiba canelurile duse. Dai delcoul jos si extragi pinionul il verifici daca este cazul(mai mult ca sigur)il inlocuiesti cu altul nou .
This post has been edited by vali vtk: 14 Feb 2007, 20:31 |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#4
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Păi stați puțin, el zice că are presiune la ulei 2 atm. , nu văd unde-i problema?
The_Saint, dacă te referi la martori care se aprind când pui contactul, este normal, dar după ce motorul pornește martorii trebuie să se stingă. La tine cum e? Din moment ce spui că ai presiune 2 atm. martorii ar trebui să se stingă. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#5
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Cati kilometri ai cu uleiul ... nu cumva trebuie schimbat ?
![]() This post has been edited by Dreamer: 15 Feb 2007, 11:21 |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
Daca la bord iti arata presiune si totusi becurile sunt aprinse, schimba sonda de ulei. Aia care comanda becul.
|
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
Iulik_21 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 18 October 06 ![]() |
Tu aveai 2 la relanti sau cand accelerai?
|
--------------------
Dacia;Daewoo
1300;Cielo 1.5 Sohc
1975;1997
- CT 05 ULK;CT 04 ZSG
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#8
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
sau pompa.cat de uzat e motoru
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
The_Saint |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 14 February 07 ![]() |
Pai presiunea e la 2 la relanti dar chiar daca accelerez presiunea tot asa ramane. Nu se modifica deloc. Becurile raman aprinse dupa ce porneste motorul, nu se sting, tocmai asta e problema. Uleiul nu cred ca trebuie schimbat, am cam 1500 km de la ultimul schimb, si am schimbat si filtrul atunci. Motorul intradevar trebuie segmentat dar stau cam prost momentan cu banii. Am verificat si uleiul si e cu 1mm deasupra nivelului. Totusi ma gandesc ca e pompa de ulei dusa.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
90
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#10
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai presiune 2 la relanti nu cred ca este dusa pompa ... ia verifica tu monocontactul si eventual schimba-l ... eu pana am gasit unul bun ... am schimbat vre-o 7 ... mai am 3 in portbagaj ... dar nu sunt bune...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#11
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai am un preten care are motorul facut(
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
map3tz2003 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 1 August 06 ![]() |
Cum zicea Dreamer...cati km ai cu uleiul?si in general nu conteaza numai numarul de km...uleiul are si el niste proprietati care se mai modifica in timp. Sfatul meu:schimba uleiul si o data cu el schimba si filtrul.E foarte important sa schimbi si filtrul in acelasi timp(iti zic din experienta personala
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
CL1300
1999
|
|
The_Saint |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 14 February 07 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
90
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#14
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(map3tz2003 @ 18 Feb 2007, 19:56) Cum zicea Dreamer...cati km ai cu uleiul?si in general nu conteaza numai numarul de km...uleiul are si el niste proprietati care se mai modifica in timp. Sfatul meu:schimba uleiul si o data cu el schimba si filtrul.E foarte important sa schimbi si filtrul in acelasi timp(iti zic din experienta personala ![]() ![]() pai la orice carte de reparatii specifica ca la schimbul de ulei sa se schimbe si filtrul de uleiul......... maine poimaine apare unu care o sa zica ca e bine sa deblochezi volanul inainte sa pleci de pe loc sau sa apesi ambreiajul inainte sa o bagi in viteza cand vrei sa pleci de loc............ |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
autom |
![]()
Post
#15
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
QUOTE(The_Saint @ 19 Feb 2007, 15:10) ![]() ![]() Salut.........poti detalia operatiunile? As vrea sa fac operatiunea si eu si nu stiu cum.........nu vream sa am parte de ,,palpitatii,, Ce costuri au fost? Cum se ,,pune la punct,, delcoul dupa aia? Cu ce se extrage pinionul? Merci anticipat, Autom |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 19 Feb 2007, 15:27) pai la orice carte de reparatii specifica ca la schimbul de ulei sa se schimbe si filtrul de uleiul......... maine poimaine apare unu care o sa zica ca e bine sa deblochezi volanul inainte sa pleci de pe loc sau sa apesi ambreiajul inainte sa o bagi in viteza cand vrei sa pleci de loc............ E o teorie ca un filtru se poate schimba o data la doua schimburi de ulei daca nu se circula prin praf sau in conditii "majoritar oras" sau zone cu mult praf sau temperaturi ridicate ale motorului SI DACA se foloseste la schimb ACELASI tip de ulei (Era si prin acel vechi Ordin 14 al MTTc, cu consumurile specifice scris). In acele carti, daca citesti, scrie ca se pun 3 l la schimb cu filtru si 2,75 l la schimb fara filtru. Sau, capacitatea baii si capacitatea filtrului, deci este acceptabila asta. La cit costa un filtru, chiar daca ar rezista filtrul ala doua schimburi de ulei, mai bine SU+SF concomitent, din motive de prevedere. Acele teorii ar functiona in cazul unui motor bun, ulei bun si filtre de calitate. La calitatea filtrelor de la noi, mai bine il schimbi odata cu uleiul. This post has been edited by diaconuliviu: 20 Feb 2007, 09:55 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#17
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 20 Feb 2007, 09:54) E o teorie ca un filtru se poate schimba o data la doua schimburi de ulei daca nu se circula prin praf sau in conditii "majoritar oras" sau zone cu mult praf sau temperaturi ridicate ale motorului SI DACA se foloseste la schimb ACELASI tip de ulei (Era si prin acel vechi Ordin 14 al MTTc, cu consumurile specifice scris). In acele carti, daca citesti, scrie ca se pun 3 l la schimb cu filtru si 2,75 l la schimb fara filtru. Sau, capacitatea baii si capacitatea filtrului, deci este acceptabila asta. La cit costa un filtru, chiar daca ar rezista filtrul ala doua schimburi de ulei, mai bine SU+SF concomitent, din motive de prevedere. Acele teorii ar functiona in cazul unui motor bun, ulei bun si filtre de calitate. La calitatea filtrelor de la noi, mai bine il schimbi odata cu uleiul. de ce te rezumi numai la carti tehnice scrise de romani sau pentru dacie ?????????????????????????????????????? ai citit vreo carte de bmw (chiar de prin 79), mercedes, renault, pejo, sa vezi ce scrie la revizii ??????? |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
tabek |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
@autom: Mai intai aliniezi volanta la semn, astfel incat pistonul 1 sa fie in compresie. Ca sa stii asta, scoti capacul delco si te uiti daca luleaua se afla in dreptul fisei 1. Desfaci surubul care tine delcoul, scoti delcoul, dupa care scoti pinionul cu un surub lung de 12. Ai grija cand pui pinionul nou, acesta are crestatura excentric. Cand montezi pinionul crestatura sa fie perpendiculara pe axa cu came si plasata in stanga axei geometrice a pinionului.
Montezi delcoul la loc, strangi surubul si...atat. Nu este greu, dar si eu am patit-o cand am facut prima data...n-am aliniat volanta la semn, si bineinteles n-am mai stiut care a fost pozitia delcoului si nici a pinionului. Daca esti atent, e simplu. ![]() Bafta This post has been edited by tabek: 20 Feb 2007, 10:17 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 20 Feb 2007, 10:16) 1.de ce te rezumi numai la carti tehnice scrise de romani sau pentru dacie ? 2. ai citit vreo carte de bmw (chiar de prin 79), mercedes, renault, pejo, sa vezi ce scrie la revizii ??????? 1. Pentru ca dadeam o explicatie la acea teorie a schimbarii filtrului la doua schimburi de ulei despre care ai lasat sa se inteleaga ca nu exista. Ei bine, exista, asta voiam a scoate in evidenta. Dupa care am spus ca se recomanda schimbare simultana. 2. La cit se schimba uleiul la acele masini straine? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#20
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 20 Feb 2007, 10:34) 1. Pentru ca dadeam o explicatie la acea teorie a schimbarii filtrului la doua schimburi de ulei despre care ai lasat sa se inteleaga ca nu exista. Ei bine, exista, asta voiam a scoate in evidenta. Dupa care am spus ca se recomanda schimbare simultana. 2. La cit se schimba uleiul la acele masini straine? 2 la mert cobra (parca este mercedes 123 sau 124 tipul) schimbul de ulei + filtru de ulei + filtru de aer + filtru de motorina (nu visati filtru de polen) la 5000 de km recomandat de fabrica sau 7500 maxim.... asa e si la bmw,audi,vw, volvo.....modele mai vechi dar aceeasi generatia cu dacia (ma refer la ani nu la tehnologie) |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Hehe, la noi, cel de aer parca la 15000. Bine, nu sustin ca la noi e praf mai putin, dar acea necesitate este si functie de acele zone cu praf, fara praf, "brazda", etc.
Se pare ca ceilalti is mai precauti, lucru care nu strica. Bine, citeam pe undeva pe la "muci" parca, de cineva care schimba uleiul la 1500 km, circulind cu 20W40 RO, ordinar. Pai pe ala il costa mai mult filtrele decit uleiul. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#22
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
cand dadeam jos filtru de aer la mercedes dupa 5000 de km de mers in bucuresti si prin tara era imbacsit din galben era negru........cred ca gura prin care tragea aerul era mult mai mare.......
la motorul de alpine cand aveam 4 carburi nu am avut deloc filtre si nu am avut probleme niciodata cu praful......dar numai ture isi lua saracu motor dar ma tinut numai 35000 de km de rupt in doua..... This post has been edited by AAlpine1: 21 Feb 2007, 14:01 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pe al meu (de aer) cindva l-am "simtit" cind a aparut un strat fin de praf/namol pe clapeta de soc. De atunci, schimb la 10-15 mii, sa n-am probleme.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:08 |