1000 de km cu bucsa de la caseta neinlocuita,probleme???
![]() ![]() ![]() |
1000 de km cu bucsa de la caseta neinlocuita,probleme???
to_the_limit |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
FiveThreeFive |
![]()
Post
#2
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 26 June 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca vorbim de bucsa de teflon din capatul din dreapta al cremalierei, fixata de o siguranta elastica, rolul ei este "antizgomot". Totusi, socurile pe care le ia roata din dreapta sunt transmise prin bieleta de directie la capatul din dreapta al cremalierei. Iar tija interioara a cremalierei va bate direct in camasa metalica (care este din aluminiu, dar nu mai tin minte daca pe interior are o bucsa din fier, sau e integral de aluminiu). Consecintele: - zgomot (care, sa spunem, nu e asa de grav); - uzura din cauza frecarii metal pe metal; - joc transversal al capatului din dreapta al cremalierei. Ce nu inteleg, de ce ezita mecanicul tau sa o instaleze? Este alta problema pe acolo pe care nu ti-a spus-o? Sau nu stie ce are de facut? Lucrarea ar dura maxim 1 ora, facuta cu simt de raspundere. Pana la urma, poti sa o faci si tu singur. Parerea mea: nu te duce cu masina asa 1000 Km. Vorbim de sistemul de directie, nu de cotierele de la usi. Daca nu iti convingi mecanicul sa o repare, du-te maine in orice service vrei, chiar si unul mai de cartier. Intr-o ora iti pune bucsa si esti cu sistemul de directie in regula. Singura grija este sa numere numarul de ture cu care este infiletat capatul de bara, sa il infileteze apoi la loc cu exact acelasi numar de ture. Altfel, deregleaza unghiurile directiei. Dar un mecanic care a mai schimbat bucsa respectiva stie ce si cum. |
||
--------------------
ex- Dacia 1310 Break
, on the road: 1988-2003
, scrapped: 2010 VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
|
|||
to_the_limit |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
pai mecanicul e cam puturos am impresia si bieleta nu a schimbat-o el ci altcineva.el a facut doar frana de mana,in fine,eu l-am intreabat daca e vreo problema pentru ca am obs ca ezita si a zis ca le garanteaza etc..
nui bai ca pot merge in alta parte ... asa deci am in fata acum o punguta pe care screi 15000 si care are in ea o bucsa cred de plastic mai groasa,doua inele de guma mai subtiri,unul de metal si unul de plastic..tot asa mai subtiri.. cred ca acum ti-am dat seama despre ce bucsa e vb laugh.gif deci daca spui ca sunt consecinte de siguranta maine ma dus sa o schimb.. dar e asa de greu de schimbat..?? aveti idee de pretz la manopera..ca imi fac o multime de scenarii in cap iti multumesc de promptitudine fivethereefive laugh.gif off-topic mai esti activ cumva si pe alte forumuri auto??? |
-------------------- |
|
FiveThreeFive |
![]()
Post
#4
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 26 June 03 From: Bucuresti ![]() |
Da, vorbim de acelasi lucru.
Hai sa malurim ceva: din primul tau mesaj:
Sau trebuia sa inteleg ca bucsa veche e acolo, dar mecanicul a refuzat sa o schimbe cu cea noua? In acest caz (=bucsa veche e la locul ei si nu este distrusa), du-te la mare linistit. Poti sa o schimbi cand revii. E putin probabil ca din 1999 pana acum sa se fi dus total bucsa respectiva. |
||
--------------------
ex- Dacia 1310 Break
, on the road: 1988-2003
, scrapped: 2010 VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
|
|||
to_the_limit |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
da aia veche a ramas acolo:P dar acum cum pot sa vad daca e distrusa sau nu???
pe cric pot sa vad..?? |
-------------------- |
|
FiveThreeFive |
![]()
Post
#6
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 26 June 03 From: Bucuresti ![]() |
Vireaza volanul maxim stanga. Ridica capota motorului si apuca bine cu mana capatul barei cremalierei (intre carcasa si capatul de bara / bieleta de directie. Zona respectiva e acoperita de un burduf de cauciuc. Daca poti sa apuci fara sa distrugi burduful, e excelent. Daca nu, trebuie sa desprinzi burduful de la un capat ca sa poti apuca bara (care ar trebui sa fie plina de vaselina - te manjesti ca naiba). Evident, va trebui la urma sa fixezi burduful la loc. Deci, dupa ce ai apucat bine bara de directie, misca puternic sus-jos, apoi stanga-dreapta. Nu trebuie sa observi un joc semnificativ, nu trebuie sa bata. In aceste conditii, busca respectiva este OK. |
||
--------------------
ex- Dacia 1310 Break
, on the road: 1988-2003
, scrapped: 2010 VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
|
|||
to_the_limit |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 25 March 04 ![]() |
Aha thks ptr sugestii am sa ma uit cand ies de la munca azi sau maine dimineta mai mult ca sigur...
mai este o faza si anume burdufele de la planetare cica ar fi trebuit schimbate si nici pe alea nu le-am mai schimbat.. afeteaza cu ceva siguranta..??? |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
siguranta ta, nu
a planetarelor, da, si inca mult pt ca burduful ala tine vaselina si protejeaza de mizerie articulatia din planetara |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 23:50 |