DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nova Gti-GPL, Probleme alimentare cu benzina

cosmincvm
post 4 Mar 2007, 01:07
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 3 March 07
From: PLOIESTI




Am o Nova Gti an fabricatie 2000. In urma cu o luna am montat o instalatie de alimentare cu GPL.
La inceput (primii 200Km) motorul a mers OK, dupa care pe benzina la rece, cand accelerez motorul a inceput sa trepideze. Pe GPL e totul OK. Am schimbat filtrul de benzina, bujii, filtru de aer, acelasi rezultat.
Am mers in service-ul in care am montat GPL-ul, baietii motivand ca "au uitat sa reseteze injectia". Au scos mufa de la calculator, au taiat 2 fire , le-au unit, dupa care am pornit motorul. Acesta fiind cald nu am constatat mare lucru.
A doua zii, motorul rece, alimentare cu benzina OK, nu mai trepideaza dar relantiul e undeva la 1200 ture.
Pe GPL e OK, relantiul sta undeva la 850-900 ture.
Daca ati avut o astfel de problema si ma puteti ajuta cu un sfat va sunt recunoscator.
Multumesc anticipat!


--------------------
Dacia Nova GTI 2000 - PH 20 CVM
Dacia Logan Laureate 2009 - PH 26 MLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 4 Mar 2007, 01:28
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Si-au batut joc idiotii aia de tine. Cum sa pui GPL pe masina si sa tai fire din calculator. Fugi la un specialist in injectii si vezi ce au taiat aia pe acolo. Sigur au umblat la injector ca nu le statea bine relantiul pe GPL. Daca nu ai topor , cand te duci la aia de la GPL, iti dau eu unul ascutit bine. Si eu m-am ars cu mesterii de la GPL.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmincvm
post 4 Mar 2007, 23:18
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 3 March 07
From: PLOIESTI




Astazi am desfacut mufa de la calculator si am refacut firele cum au fost initial.
Am desfacut toate mufele de la injectie si am observat urmatoarea chestie: mufa de la injector era plina de ulei. Cum dracu a ajuns ulei acolo???? Habar n-am!!!!
Am curatat toate mufele, l-am conectat si am pornit motorul.
Nu mai trepideaza, relantiul sta bat la 850 atat pe benzina cat si pe GPL.
Deocamdata o mai testez, dar sper ca problema s-a rezolvat!
Multumresc mult si mai vb.!


--------------------
Dacia Nova GTI 2000 - PH 20 CVM
Dacia Logan Laureate 2009 - PH 26 MLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rba
post 5 Mar 2007, 07:06
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 242
Joined: 19 April 05




salut,

din pacate nu s-a rezolvat!

stiu problema ca m-am confruntat si eu cu ea.

vezi aici:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=794890

cu stima,
rba


--------------------
Dacia Berlina 2000 1310 Ti - B ** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th May 2025 - 05:44
Forum Renault