consum orar
![]() ![]() ![]() |
consum orar
RMS |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 9 December 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- SJ-02-ACC
|
|||
tonicelli |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 26 March 06 From: Valea Jiului ![]() |
Iti recomand sa cauti pe internet site-uri ce se ocupă de scule/masini ce au de obicei o perioada lunga de funcționare si la o sarcina aproximativ constanta, gen generatoare, motocositoare etc
|
--------------------
Dacia
Logan
Laureate plus
- HD-XX-XXX România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
|
|
RMS |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 9 December 05 ![]() |
Mie imi trebuie pentru un proiect la scoala, trebuie calculat pentru diferite motoare, nu vreau sa-mi cumpar motorul. Eu vroiam sa stiu cum se face calculul (parametri economici-si altii- ai unor motoare). si la calcul intra si Ch.
Multumesc oricum! Mai astept pareri sau sugestii. L.E. am cautat si pe net dar nu am gasit nimic concret despre calculul propriu zis in functie de ce date am eu. This post has been edited by RMS: 7 Mar 2007, 00:14 |
--------------------
Dacia
1310
- SJ-02-ACC
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Ceea ce determini tu cu formula aia (Ch) e o masa, nu volum. Deci rezultatul nu va fi in litri/h, ci in kg/h. Eu am auzit ca un peugeot 307 diesel consuma 0.8 l/h. La tine asta ar fi V.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
RMS |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 9 December 05 ![]() |
Asta cu litri/h sau kg /h nu ar fi o problema ca se poate transforma. Problema mai mare ar fi faptul ca cele 10 motoare care imi sunt date pentru calcul sunt luate direct din catalogul auto pe 2007. La fiecare trebuie sa determin anumiti parametri pornind doar de la cilindree, nr de cilindri, putere maxima la turatie, cuplu maxim la turatie, Sxd, rap de comprimare, consum mediu l/100 km si eventual v max si a max pana la 100 km/h.
Cativa parametri i-am determinat deja dar la Ch nu stiu ce formula sa aplic pornind de la ce am (eventual un Ch teoretic pornind de la coeficientul de umplere dar si acolo sunt cateva necunoscute). |
--------------------
Dacia
1310
- SJ-02-ACC
|
|
bj |
![]()
Post
#6
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
pai si e vorba de Ch in sarcina sau la relanti in gol.
Daca e in sarcina e complicat. Daca e la relanti in gol cred ca exista o formula usoara de calcul. Mie de ex imi da comp de bord valoarea asta. In principiu ar trebui sa vezi cat combustibil se injecteaza intr-un ciclu complet, sa vezi cat dureaza un ciclu complet si de acolo sa faci regula de 3 simpla ![]() |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
RMS |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 9 December 05 ![]() |
Pai cam in gol ar cam fi. Cred ca am aflat ceva formule, nu stiu cat sunt de bune caci e vorba despre o serie de parametri teoretici si reali care, impreuna, duc la acel consum orar.
Multumesc pentru toate raspunsurile primite, si, daca se poate, sa mai lasati topicul deschis poate mai am ceva intrebari. |
--------------------
Dacia
1310
- SJ-02-ACC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 17:26 |