DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> merge in 3 pistoane, ce poate fi?

B-12-WRW
post 10 Mar 2007, 12:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 March 07




sal. ma gandesc ce poate fi... in cilindrul 2, dinspre volanta, imi baga ulei in camera de ardere... adica mergea prost (in 3), cand am desfacut bujiile, la cilindrul respectiv bujia era plina de ulei in cap si pe langa filet, etc.... ce poate fi? sa fie segmentii? sa se fi blocat? sau e posibil sa se fi ars garnitura de chiulasa? ca am avut neplacerea de a pierde apa si odata s-a cam incins motoru.... am reglat culbutorii, una alta reglat chestii, fara rezultat... inainte sa incep sa desfac motoru, cer si parerea voastra....biggrin.gif


--------------------
DACIA 1300 1984 - B-12-xxx
Daca Ai Cap Iese Altfel ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 10 Mar 2007, 12:36
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




O supapa cred eu.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 Mar 2007, 21:48
Post #3


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




ON-TOPIC:bujia se ancraseaza cand nu lucreaza bine sau fisa ei e impuscata sau ai fisura in capacul delco....sau in cazul extrem ai axul cu came din delco uzat......
daca nu e nici asta inseamna ca ai toi segmentii uzati sau ,cel putin, la pistonul 2....
daca garnitura de chiulasa e impuscata vezi cu motoru la ralanti...daca apar bule in borcan e impuscata....nu e neaparat sa se impuste la ce ai patit tu......
cand ai reglat culbutorii ? inainte sau dupa ce ai constatat ca merge prost ?
daca nu i-ai reglat cum trebe ai belea cu supapele !

This post has been edited by sobolan: 10 Mar 2007, 21:49


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 11 Mar 2007, 00:18
Post #4


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(B-12-WRW @ 10 Mar 2007, 12:29)
sal. ma gandesc ce poate fi... in cilindrul 2, dinspre volanta, imi baga ulei in camera de ardere... adica mergea prost (in 3), cand am desfacut bujiile, la cilindrul respectiv bujia era plina de ulei in cap si pe langa filet, etc....  ce poate fi? sa fie segmentii? sa se fi blocat? sau e posibil sa  se fi ars garnitura de chiulasa? ca am avut neplacerea de a pierde apa si odata s-a cam incins motoru.... am reglat culbutorii, una alta reglat chestii, fara rezultat... inainte sa incep sa desfac motoru, cer si parerea voastra....biggrin.gif
*



ulei pe bujie = s-au dus segmentii.......
daca se blocau segmentii acum scriai ce segmenti sunt mai buni pentru motorul de dacie..........

garnitura ars = fum alb pe toba .......... iese asaceva ......sau iti dispare apa din borcan cand mergi cu masina ......... ?


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-12-WRW
post 12 Mar 2007, 01:51
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 March 07




culbutorii i-am reglat dupa ce am sesizat problema... bule de aer nu scoate in borcan, la asta m-am uitat prima data.... fisele, capacul de la delcou, platina, condesatorul, luleaua si bujiile sunt relativ noi, am mers cu ele in jur de 100 km... de cand am masina motoru nu mergea rotund la ralanti, dar in sarcina si turatii nu facea figuri, si l-am lasat asa... intr-o seara pur si simplu nu ma mai intelegeam cu ea... apoi am facut ce am zis mai devreme(verificarile obisnuite)... fum nu scoate, decat umpic la turatii f. mari sau cand e rece, dar f putin. chestia ca daca scot fisa in timp ce merge motoru, nu se schimba deloc turatia, deci nu lucreaza absolut deloc... o sa ma duc la cineva sa-mi masoare raportul de compresie la fiecare cilindru sa vad daca sunt devina segmentii.


--------------------
DACIA 1300 1984 - B-12-xxx
Daca Ai Cap Iese Altfel ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Mar 2007, 08:26
Post #6


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Daca ai ulei pe bujie ... clar sunt segmenti care probabil s-au aliniat ...ai incercat sa schimbi bujia ... cu una noua ... fisa ai schimbat-o la alt piston ...tot asa face ???? ai ferificat ploti in capac ... bujiile care le-ai pus ... le-ai desfacut si tu capacelul auriu din capat ...ai pus putin ulei acolo ...l-ai strans bine ... distanta ai reglat-o corespunzator ... la cald tot asa face ... nu se schimba mersul motorului ... tachetii la ce distanta i-ai reglat ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 12 Mar 2007, 09:11
Post #7


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(mihai0070 @ 12 Mar 2007, 08:26)
Daca ai ulei pe bujie ... clar sunt segmenti care probabil s-au aliniat ...ai incercat sa schimbi bujia ... cu una noua ... fisa ai schimbat-o la alt piston ...tot asa face ???? ai ferificat ploti in capac ... bujiile care le-ai pus ... le-ai desfacut si tu capacelul auriu din capat ...ai pus putin ulei acolo ...l-ai strans bine ... distanta ai reglat-o corespunzator ... la cald tot asa face ... nu se schimba mersul motorului ... tachetii la ce distanta i-ai reglat ...
*



aaaaaaaaa?

si cum au reusit segmenti sa faca treaba asta ?

on topic....
ce bujii folosesti ?


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 12 Mar 2007, 09:47
Post #8


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(mihai0070 @ 12 Mar 2007, 08:26)
Daca ai ulei pe bujie ... clar sunt segmenti care probabil s-au aliniat ...
*



on-topic:mai mihai lasa-te de diagnosticari ! biggrin.gif
off-topic:cred ca a vrut sa spuna ca s-au alineat fantele la segmenti.....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 12 Mar 2007, 09:50
Post #9


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(sobolan @ 12 Mar 2007, 09:47)
on-topic:mai mihai lasa-te de diagnosticari ! biggrin.gif
off-topic:cred ca a vrut sa spuna ca s-au alineat fantele la segmenti.....
*



mai sa fie..........



--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 12 Mar 2007, 09:51
Post #10


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti






--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 12 Mar 2007, 09:52
Post #11


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(AAlpine1 @ 12 Mar 2007, 09:50)
mai sa fie..........
*



asa ziceam si eu..... radmasa.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Mar 2007, 10:06
Post #12


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Da asta am vrut sa spun ... segmentii se monteaza la 180 grade ... daca sunt in linie ... fantele .... ce se intimpla atunci ....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 12 Mar 2007, 10:12
Post #13


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(mihai0070 @ 12 Mar 2007, 10:06)
Da asta am vrut sa spun ... segmentii se monteaza la 180 grade ... daca sunt in linie ... fantele .... ce se intimpla atunci ....
*



pai si cum crezi tu ca s-a intamplat asta ? explica-ne ......


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Mar 2007, 10:16
Post #14


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Eu vorbesc de un caz real ... cand masina (berlina mea 1310) dupa motor segmentat in 20000 km a inceput sa scoata fum la greu si halea uleiul ... am fost la mecanic si segmentii (a zis el de buni ce au fost) exprimarea lui a fost exact asa ... s-au aliniat ... schimbat cu alti mai buni ....si este ok ... nu mai consuma ulei de 50000 km ..si merge ok ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 12 Mar 2007, 10:20
Post #15


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(mihai0070 @ 12 Mar 2007, 10:06)
Da asta am vrut sa spun ... segmentii se monteaza la 180 grade ... daca sunt in linie ... fantele .... ce se intimpla atunci ....
*



nu e real.....120 dgr....nu 180.....la nova or fi decalati la 180 blink.gif .....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 12 Mar 2007, 11:01
Post #16


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




cam la toate masinile se monteaza asa (la 120 grade) dar nova e mai speciala.......

eu nu am mai auzit ca niste segmenti sa se alinieze ei de unii singuri decat la montaj.........


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Mar 2007, 11:15
Post #17


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Uite ce scrie la nova ... 180 gradesegmenti.JPG ( Size: 51.44k ) Number of downloads: 97
este mai speciala nova biggrin.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 12 Mar 2007, 11:48
Post #18


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




in poza sunt pusi la 120 de grade (stea de mercedes ) si in scris zice altceva .......... dacia frate.....


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 12 Mar 2007, 14:18
Post #19


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(AAlpine1 @ 12 Mar 2007, 11:01)
cam la toate masinile se monteaza asa (la 120 grade) dar nova e mai speciala.......
*




exact....la toate 120 dgr......alinierea se face doar la montaj de catre un meserias care a baut cam mult.... 052.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Mar 2007, 12:29
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Si la Dacia spune 120 sau 180. Prefer 180.
Alinierea fantelor = si din griparea pe rind in canal a segmentilor in acea pozitie si de la biela torsionata.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 14 Mar 2007, 15:04
Post #21


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(diaconuliviu @ 14 Mar 2007, 12:29)
Si la Dacia spune 120 sau 180. Prefer 180.
Alinierea fantelor = si din griparea pe rind in canal a segmentilor in acea pozitie si de la biela torsionata.
*



? nu am vazut nu am auzit........indoita,rupta da


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 14 Mar 2007, 20:53
Post #22


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(AAlpine1 @ 14 Mar 2007, 15:04)
? nu am vazut nu am auzit........indoita,rupta da
*



am vazut eu : piciorul bielei "rasucit".....dar nu la dacie...la alt motor mai mare....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 14 Mar 2007, 21:02
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pana la urma ce avea? S-a rezolvat?

Nu credeti ca totusi pe la o supapa baga ulei in cilindru?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 15 Mar 2007, 09:13
Post #24


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




cat ulei crezi ca intra pe la o supapa ?


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 15 Mar 2007, 15:44
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Cu ghid uzat si fara simering? Daca folosesti frina de motor, destul; personal constatat-300 ml la 600 km.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-12-WRW
post 22 Mar 2007, 18:10
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 March 07




gata baieti... azi am desfacut motoru... si ce gasesc??? cine a segmentat motoru ultima data, a uitat sa puna sigurantele la bolt, iar acesta s-a miscat de capul lui, a stricat camasa, pistonul, etc... se pare ca motoru nu a fost facut demult timp, (eu am masina de doar 3 luni) asa ca ceilalti cilindri sunt in stare f. buna. tre sa schimb camasa, pistonul, si segmentii la cilindrul respectiv. revin cu informatii. smile.gif


--------------------
DACIA 1300 1984 - B-12-xxx
Daca Ai Cap Iese Altfel ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axy89
post 22 Mar 2007, 20:11
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 15 April 05




Adauga si o biela noua. Atentie la ce temperatura incalzesti biela pentru a freta boltul. La reparatia anterioara,mecanicul a incalzit prea tare biela si aceasta nu a mai revenit la cota initiala pentru a realiza blocarea boltului. Atentie la introducerea boltului in biela pentru a nu avea surpriza ca boltul sa atinga din nou camasa,deoarece biela se deplaseaza impreuna cu pistonul.Cu sigurantele din piston las-o mai incet.


--------------------
dacia1310 model 1994 - cs89axy
Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 23 Mar 2007, 09:32
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Da, asta ma intrebam. Care dintre Dacii a avut sigurante la bolturi? Din cite stiu eu, doar cele cu motor de Mobra.

Revenind, la Dacia boltul e fretat in biela si liber in piston.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-12-WRW
post 23 Mar 2007, 17:22
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 7 March 07




da... ma scuzati, am mai desfacut motoare pana acum (skoda, volkswagen) si aveau sigurante la capetele boltului, fixate pe niste santuri ale pistonului. credeam ca exista si la dacie acest lucru. aseara miam dat si eu seama cum sta treaba, cand am desfacut cilindrul. nu am mai desfacut cilindrii la vreun motor de dacie pana acum... oricum, mai bine ca s-a ivit ocazia asta, ca sa lustruiesc capetele pistoanelor, supapele etc.


--------------------
DACIA 1300 1984 - B-12-xxx
Daca Ai Cap Iese Altfel ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 25 Mar 2007, 17:32
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Ar fi mai bine sa ii faci tot setul,si o sa ai tot motorul nou.Si cu pistoane,camasi,segmenti la fel.Sa stii o treaba.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 23:58
Forum Renault