DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probl soc carburator.

freeman30
post 30 Aug 2004, 23:30
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




Salut
Am si eu o ciudatenie la carburator….Si anume faptul ca in momentul in care trag socul ,in loc sa se tureze motorul ,acesta se opreste. S-au uitat cativa “cunoscatori” si nici unul nu ia dat de cap.Nu ma deranjeaza foarte tare asta deoarece motorul in rest merge bine , porneste la sfert ,dar la iarna ce voi face????Poate fi de la faptul ca am umblat pe la plutitorul carburatorului si am marit nivelul la 7.5 - 8.5 nu stiu exact.Ce ar trebui sa fac ,ca din cei cu care am vorbit spun ca nu au mai auzit de asa ceva???Am uitat sa precizez ca e vorba de carburatorul normal de Dacie (monocorp).
Multumesc.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 31 Aug 2004, 06:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




In momentul in care tragi socul,motorul trebuie sa se accelereze putin.
La tine ai o problema cu acea tija care vine pe lateralul carburatorului de la clapeta de soc la clapeta de acceleratie.Tija asta are rolul de a deschide putin clapeta de acceleratie cind socul este tras.
Incearca sa o reglezi,si asta se face cu ajutorul unui patent,sa o strimbi putin,ca sa actioneze clapeta de acceleratie.
Ai grija sa nu o strimbi prea mult,pentru ca asa in momentul in care vei porni motorul cu socul tras,motorul se va tura foarte tare,si nu este bine pentru ca asta inseamna uzura mare din cauza lipsei presiunii de ulei la pornire.
Incearca si tu sa o reglezi in asa fel ca la pornirea la rece dimineata sa ai 1500-1700 rot/min,asta cu socul tras.
Si nivelul de ce l-ai marit?
Vrei sa ai consum mai mare?


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 31 Aug 2004, 09:51
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Pai daca mareshti distantza dintre plutitor si capacul carburatorului nu maresti nivelul ci il micshorezi.
Nivelul trebuie reglat exact asha cum este prescris la orice carburator. Orice alta pozitzie face carburatorul sa mearga mai prost.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 31 Aug 2004, 19:32
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




Cred ca i-am dat de cap........un mecanic mi-a zis ca ar fi supralimentata ,adica pe intelesul meu ,as avea infundate cele 2 canale de aer care vin sub carburator.Asta mi-a zis ,acum sa-l desfac si sa le caut smile.gif ,imi spunea ca din cauza depunerilor mari chiar sa nu poata fi vizibile.Am sa incerc si varianta aceea cu tija de pe lateralul carburatorului ,inainte de al desface.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 31 Aug 2004, 19:40
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
...in momentul in care trag socul ,in loc sa se tureze motorul ,acesta  se opreste.

Verifica arculetul din clapeta de soc. Daca este blocat, motorul se ineaca imediat dupa pornire - nu mai poate trage aerul necesar mersului (amestec bogat).


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 31 Aug 2004, 20:57
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE

Cred ca i-am dat de cap........un mecanic mi-a zis ca ar fi supralimentata ,adica pe intelesul meu ,as avea infundate cele 2 canale de aer care vin sub carburator

care-s astea ca nu-mi dau seama??


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 1 Sep 2004, 14:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Laurentiu,clapeta de care zici tu nu este la acest carburator monocorp.Asta este doar la Oltcit si la carburatoarele dublu corp de la motoarele de 1600cmc. de Dacie.
Pt Freeman.
Orificiile de care ti-au zis nu au nici o legatura cu socul.
Problema ta nu este de acolo,regleaza intii acea tija si dupa aia da jos carburatorul.
Orificiile sint la baza difuzorului,si ca sa le vezi,trebuie dat carburatorul jos.
Unul este de progresiune,iar altul pentru avansul vacuumatic.


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 1 Sep 2004, 19:16
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE

Unul este de progresiune,iar altul pentru avansul vacuumatic.

chiar 3 pt progresie 8)


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 2 Sep 2004, 06:09
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Exact !!! :mester:


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
freeman30
post 2 Sep 2004, 20:49
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




ok, multumesc pt raspunsuri asa o sa fac.


--------------------
Daewoo Tico SX 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 12:13
Forum Renault