Nivel benzina eronat...
![]() ![]() ![]() |
Nivel benzina eronat...
diaconuliviu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Chiar nimeni n-a patit asta? sau nu stie?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ov |
![]()
Post
#3
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
posibil sa fie defect ceasul, sa ramana blocat la jumatate. Ca sa-l verifici, scoate firele din sonda (2 fire) si pune-le la masa. Un fir e de bec si ar trebui sa se aprinda becul si celalalt e de ceas si ar trebui sa sara la maxim.
Daca e ceasul de vina, poti sa-l desfaci sa sa incerci sa-l fortezi nitel, ca poate isi da drumul (are un mic mecanism de sustinere al acului cu 2 lamele subtiri, daca umbli la alea poate isi revine, la fel am patit si eu cu ala de ulei <era nou> si am reusit sa-l fac si merge perfect)... daca nu reusesti, cumpara alt ceas. Pe aici prin bucuresti este in jur de 150-200k max. bafta. |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu e de la ceas..adica nu ramine blocat..daca "tai" contactul sta pe zero.. atit ca acea rezistenta a sondei la valoare maxima..(deci in punctul de nivel minim) aduce acul la jumatate..deci ceasul nu e blocat
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx
|
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ba poate sa fie blocat. La fel facea si ala al meu de ulei: urca pana la jumate. Cand opream motorul, revenea la 0. E blocat intr-un punct si nu trece de el. Fa proba de care ti-am zis (cu firul pus la masa, poti sa-l pui pe tabla de la rezervor)
99% e ceasul de vina si 70% sanse sa-l repari :mrgreen: |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
ceasul merge..CHESTIA CU FIRUL AM FACUT-O...ceasul nu se blokeaza niciunde... o sa incerc sa masor rezistenta sondei...sa pun o alta in serie cu ea.. |
||
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx
|
|||
Zmeutz_sry |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 20 August 04 From: Bucuresti ![]() |
la mine sta pe zero,daca ii pun masa scoate scantei,de doua zile tot desfacs si montez bordu :vmad: :vmad:
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 clima
- B-57-TBY
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
incearca sa scoti ceasul si sa-l alimentezi cu 12 v..are 3 borne..(+)..(-) si nivel benzina... il alimentezi frumusel cu + si - si cind pui pe borna de nivel + trebuie sa "urce" la max... Masoara si bobinele cu un ohmetru sa nu fie in scurt..si vezi ev scurtcircuite.. |
||
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx
|
|||
Slider |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Liviu sigur la borna de nivel vine + ? eu stiu ca acea borna se pune la masa pentru a indica maxim.
Daca zici ca atunci cind pui la masa firul care vine la sonda si indicatorul litrometrului se duce la maxim atunci sonda litrometru este de vina. Demonteaz-o si eventual masoar-o cu un ohmetru. Eu banuiesc ca are rezistenta intrerupta. Nu stiu daca o poti repara. Incearca totusi...daca nu, baga mina in buzunar fuga la magazin si...alta noua... :evil: |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
DA, Slider, ai dreptate.. MEA CULPA... deci..pe firul de nivel.. la masa e ind maxima...
Sonda SIGUR nu e intrerupta.. cred ca aparatul sau poate (+) a cazut la mine..oricum skimb vitrina cu una de CN |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
incearca sa "reglezi" indicatia prin indoirea bratului plutitorului;
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Am skimbat vitrina.. de curiozitate m-am uitat la indicatorul de benzina veki.. avea firul de masa intrerupt (da, din bobina) in plus si traseul de pe circuitul imprimat era "impuscat"
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
gabrielv |
![]()
Post
#13
|
||
g.a.b.i. Group: Members Posts: 26 Joined: 13 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu prea as umbla la rezistenta, mai ales ca sta intr-un rezervor cu benzina, altfel :inger: ... Te sfatuiesc sa o schimbi cu totul (sonda). Am desfacut si eu o sonda (i-a sarit contactul) si l-am schimbat repejor. Nu merita sa risti o masina intreaga pt 200klei. Si mie mi se blocheaza indicatorul, dar il rezolv cu o directa de dreapta smile.gif |
||
--------------------
Dacia
1310
1983 TX
- B-23-HSO
|
|||
Zmeutz_sry |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 20 August 04 From: Bucuresti ![]() |
eu am rezervor de canada asa ca tre sa-l schimb ca sonda e dusa si nu se mai gaseste sad.gif ,oricum si mufa de la bord era facuta cu cura,adica erau firele aiurea( instalatia noua)asa ca in cele din urma astept sa vina rezervoru :mrgreen:
|
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 clima
- B-57-TBY
|
|
St |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.468 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Bah, la mine e ciudat rau. La berlina mea din 2003. miercuri am umplut rezervorul aproape de tot, cred ca mai incapeau cam 2-3 litri. M-am dus pana la Buc si inapoi. Aprox. 150km. cand am ajuns acasa, la targoviste acul arata full aproape la rezervor. in rest arara cum trebuie. Dar nu se blocheaza.
|
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
Ov |
![]()
Post
#16
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
asa face si a mea, fac plinul, merg 200km in oras dupa care cade la jumate (nu cade direct, deci nici al meu nu e blocat, dar coboara fff repede, in 10km e la jumate, dupa care scade vertiginos)
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Radduu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Macar la voi arata ca e plin,,,dar la mine mereu e gol :planset:
|
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
Ov |
![]()
Post
#18
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Radduu, pai ma baga si tu benzina din cand in cand :mrgreen:
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
RIon |
![]()
Post
#19
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
La mine functioneaza ochiometric pana trece de jumatate; apoi cand intra pe rosu si ar trebui sa mai fie vreo7l, daca fac plinul, arata ca sunt 10, si fac plinul la buza...
Eu stiu ca ma duce cam minim 400km in oras, si 600minim afara, acolo fac musai plinul... |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
bogdan3l |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti ![]() |
si la mine scade repede de la jumate la intrarea pe rosu , dar atunci mai am 13-14 litri . am observat asta cand am antifonat masina si am scos benzina din rezervor plus ca oscileaza la fiecare denivelare a drumului , cand zic oscileaza inseamna de la minim la maxim cand e rezervorul jumate sad.gif
probabil " asa face toate " nu-i asa? :wink: |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
ADItzu |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 18 August 04 ![]() |
Mie imi indica relativ corect nivelul. Dar nu mi se mai aprinde becul rosu, de am ramas odata in pana "shmekerului", ca eu stiam ca merge.
Am desfacut bordul sa ajung la becuri...l-am schimbat, dar nu stiu cum sa-l verific, ca m-a pus dracul sa fac plinul ![]() |
--------------------
Dacia
Break CLI 1999 Am Dacie....si merg cu ea!!!
|
|
Ov |
![]()
Post
#22
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ADItzu @ 4 Oct 2004, 11:38) Simplu, scoti mufa din sonda (din portbagaj). Sunt 2 fire in ea. Pui contactul si pui firele la masa (pe rezervor should do it). Un fir o sa faca becul sa se aprinda si celalalt va misca indicatorul la maxim. P.S. Sau imi dai mie vreo 30 de litri de benzina ca s-asa n-am ! Azi ma duc sa-mi fac abonament ![]() This post has been edited by Ov: 4 Oct 2004, 10:43 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ADItzu |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 18 August 04 ![]() |
OK. merci.
daca nu merge imi bag picioarele, ca ieri am schimbat becurile la bord si nu cred sa rezist sa fac operatiunea asta de 2 ori pe an!! ![]() |
--------------------
Dacia
Break CLI 1999 Am Dacie....si merg cu ea!!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 07:26 |