DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> volan cu fitze, nu vrea sa iasa

Grigo
post 27 Mar 2007, 19:15
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 September 05




Saluare! am si eu o problema...vreau sa imi schimb volanul, problema e ca cel vechi care e original (dacie 1300 din 76) nu vrea iasa deloc ! am incercat cu spray degripant, cu ciocanul si tot nu vrea! astept o sugestie din partea voastra, poate va-ti confruntat la un moment dat cu asa ceva! va multumes anticipat


--------------------
dacia 1300 1976 - IS-05-JNR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 27 Mar 2007, 19:29
Post #2


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(Grigo @ 27 Mar 2007, 20:15)
Saluare! am si eu o problema...vreau sa imi schimb volanul, problema e ca cel vechi care e original (dacie 1300 din 76) nu vrea iasa deloc ! am incercat cu spray degripant, cu ciocanul si tot nu vrea! astept o sugestie din partea voastra, poate va-ti confruntat la un moment dat cu asa ceva! va multumes anticipat
*



am patit-o si eu la 72 meu, nu a vrut sa iasa deloc volanul vechi, dar a vrut toata coloana de directie sa iasa biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jimmy_xxs
post 27 Mar 2007, 19:38
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 18 January 06
From: Iasi




Ciocaneste de multe ori cu ciocanul in capatul axului de care este este prins volanul,dar vezi ideea este sa ciocanesti de multe ,asa mai usurel nu ca minerul care sapa dupa aur, o sa iasa pana la urma ai sa vezi;)


--------------------
Dacia Solenza 2003 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 27 Mar 2007, 19:49
Post #4


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




o varianta care a dat roade la mine este:

o cheie franceza de instalatii stransa pe piulita, un ciocan care se bate in coada cheii pana cand se slabeste piulita


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 27 Mar 2007, 19:51
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




ia un ciocan mai mare


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fordpower
post 27 Mar 2007, 20:27
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 507
Joined: 20 October 05




Eu zic sa nu mai bati in coloana de directie...poti taia butucul volanului (asa am facut eu la o Skoda S100...aceeasi problema ca si la tine)

This post has been edited by fordpower: 27 Mar 2007, 20:28


--------------------
Ford aaa - AA 22 BBB
Impossible is nothing
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 27 Mar 2007, 20:32
Post #7


Gangester


Group: Members
Posts: 4.297
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Daca nu ai ce face cu volanul vechi dau o bere buna pe el ...


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 27 Mar 2007, 20:39
Post #8


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




prin batai se deterioreaza coloana de directie....
eu am rezolvat asa la o dacie mai veche : am tras-o la atelier si am pus flacara de la autogen(la mic) pe piulita.....la cald se dilata si se degripeaza....a mers dar am aruncat volanu' biggrin.gif ....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 28 Mar 2007, 01:04
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




lasa-l o noapte cu lichid de frana acolo si o sa se deblocheze . . .asta e verificat la dacie . . .

la un chevrolet blazer . . . am luat un ciocan mai mare si a mers . . .din prima chiar . . .dar era un baros enorm si am dar proptit un dorn in coloana si la prima lovitura a cedat


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Mar 2007, 06:57
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Grigo, de fapt ce nu iese? Piulita de care tot vorbesc baietii sau volanul in sine? Pentru ca piulita aia se gemonteaza usor cu o tubulara. Volanul poate ramine mai degraba intepenit pe caneluri (care mai sint si pe un con), dar, cu un extractor se scoate.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 28 Mar 2007, 09:25
Post #11


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Si eu am patit. M-am asezat pe bancheta din spate, m-am agatat de el si m-am pus pe tras. Cand a iesit am dat cu capul in luneta smile.gif


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Mar 2007, 10:12
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Eu incerc cu podul palmei niste socuri in volan, cind pe o parte, cind pe alta, de obicei functioneaza. Daca nu, extractor.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 28 Mar 2007, 12:40
Post #13


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(sobolan @ 27 Mar 2007, 21:39)
prin batai se deterioreaza coloana de directie....
eu am rezolvat asa la o dacie mai veche : am tras-o la atelier si am pus flacara de la autogen(la mic) pe piulita.....la cald se dilata si se degripeaza....a mers dar am aruncat volanu' biggrin.gif ....
*



stiu biggrin.gif ca din acest motiv am schimbat coloana de directie la 72 cand am schimbat volanul tongue.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grigo
post 28 Mar 2007, 19:09
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 29 September 05




Imi cer scuze am uitat sa precize! Piulita iese fara probleme, nu iese volanul dupa ce scot piulita mad.gif ! siloS ti l-as da dar motivul pentru care il schimb e ca este crapat si ma tem sa nu raman cu el in mana...in plus cateodata is nevoit sa fac niste manevre mai bruste si nu e asa manevrabil in situatii din astea! Maine dupa cursuri ma duc acasa si o sa incerc ce mi-ati sfatuit voi sa vedem poate il conving biggrin.gif! multumesc mult baieti o sa va spun ce am reusit sa fac


--------------------
dacia 1300 1976 - IS-05-JNR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 28 Mar 2007, 20:03
Post #15


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




bate butucul usor cu un ciocan


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 17:41
Forum Renault