Porneste greu cu motorul cald + pb. electromotor
![]() ![]() ![]() |
Porneste greu cu motorul cald + pb. electromotor
fnp |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
1. incearca de curiozitate cu alta bambina de inductie
2. bucsele de la electromotor le-ai schimbat? |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
fnp |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Da au fost schimbate si bucsele. Electricianul a zis ca are ceva ovalizat in el dar nu stie ce.
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
fnp |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
M-am gandit si eu la bobina dar nu am avut ocazia (timp) pana acum sa incerc cu alta. In sarcina nu face nici o problema motorul.
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
calin.c |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
verifica jocul culbutrorilor se poate sa fie prea mic de acea sa porneasca greu la cald
|
-------------------- |
|
AC |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
90%: motorul se ineaca. Dupa ce-l pornesti, scoate gatul ala de cauciuc dintre carburator si filtrul de aer si uita-te in difuzorul carburatorului. Roaga pe cineva sa opreasca motorul in timp ce tu te uiti cu atentie acolo. Daca la oprire incepe sa picure benzina inauntru, e clar, trebuie schimbat cuiul poantou.
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
Slider |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
fnp asa patesc si eu cu electromotorul....ii schimb bucsele merge ok vreo luna si dupa aceea iar merge naspa...adicatelea la fel ca al tau...iar schimb bucsele.....si tot asa....ca daca as avea bani direct in canal ar ajunge ....hmmm....daca m-ar auzi ecologistii... :roll:
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
fnp |
![]()
Post
#8
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Am verificat - nu picura. Am fost in dimineata asta cu ea la mecanic. Mi-a zis ca, carb. este ok si ca aveam un pic unghiul dwell dereglat. Mi l-a reglat la ochi fiindca nu venise baiatul care lucreaza pe tester. sad.gif Oricum datorita racirii vremii motorul nu mai ajunge la temperatura la care facea figuri inainte. Asa ca deocamdata merge si o sa vad daca se incalzeste afara cum se mai comporta. |
||
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|||
M.C. |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Daca ai probleme cu electromotorul,acesta ia curent foarte mare la pornire,iar automat iti afecteaza si sistemul de aprindere,care la o tensiune mai mica in sistem iti da si scinteia mai slaba la bujii.
Incearca din nou sa umbli la electromotor,dar de data asta fa-o la un meserias adevarat,nu in parcare. Tot ce este posibil ca bucsele si carbunii sa fie in regula,dar infasurarile electromotorului sa fie murdare si sa dea la masa. Adica,dat electromotor jos,desfacut,curatat,spalat si suflat cu aer comprimat statorul si rotorul ( ar fi bine daca ai avea niste gazolina pentru asta pentru ca este foarte volatila si dupa ce ai spalat se usuca imediat ),verificat ,curatat si eventual rectificat colectorul dupa aia pune bucsi si carbuni noi si o sa vezi diferenta ! |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
fnp |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
In 80% la suta din cazuri electromotorul invarte brici dar tot nu porneste. Daca e motorul rece porneste si cand electromotul invarte greu. Initial electrom. a fost desfacut in service si schimbat carbuni si bucsi apoi l-am mai desfcaut si eu odata si l-am spalat cu benzina - 3- zile a mers brici si dupa aia iar a inceput sa faca figuri..
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
M.C. |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Ia vezi,nu cumva partea mobila a platinei da la masa ?
Asta se poate pe la bucsa aia izolanta sau pe la saiba aia de textolit care vine intre partea mobila si siguranta,ori firul da la masa,ori pe la suportul care este pe delco. Sau o fi mizerie pe acolo. Condensatorul in ce stare este ? |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
fnp |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am pus aprindere electronica (Vitacom - at01 de Tg. Mures-250.000lei). Nu mai am probleme la pornire. Electromotorul il las pana moare de tot si-l schimb cu totul ca mi-a scos peri albi.
|
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#13
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
primul simptom seamana a inecare cu (vapori de) benzina
asta mi-a placut: mecanicul si-a dat seama probabil tot "la ochi" ca unghiul dwell e dereglat ptr electromotor: pare mai mult o ipoteza dar daca bucsele si carbunii sunt ok, defectul provine din .... solenoid; pe langa electromagnetul propriu-zis mai exista pe ax si un contact prin care se alimenteaza electromotorul; daca acel contact nu lucreaza bine (nu se realizeaza ferm) electromotorul nu va primi curent suficient si deci va avea o turatie scazuta; repet, e o ipoteza. |
||
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|||
fnp |
![]()
Post
#14
|
||||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Referitor la inecare - stii cumva din ce cauza? (inafara de cui "poanto"). Cu unghiul dwell da, mi-a zis si mecanicul ca nu e corect ce face el dar ca i-l pune din experienta. Oricum motorul asta n-am reusit sa-l fac niciodata sa mearga ceas. De cand am masina (de pe la 130.000km si 2ani - acum are vreo 177.000) am avut numai probleme cu reglajele la motor - in general merge bine, nu m-a lasat niciodata in drum (Doamne ajuta!) dar la reglaje de finete e cam varza. Am reglat avansul cu stroboscopul si pornea ok dar nu mai tragea ca lumea si paraia la relanti asa ca am reglat-o din nou prin incercari (forje). Banuiesc ca problema este de la combinatia motor-delco. (motorul este 106-00 de 1557cmc cu carb. de 1400). Delco-ul a fost schimbat complet acum 1 an de zile si nu stiu ce model este (stiu doar ca este de Sacele). Puteti sa-mi spuneti daca exista mai multe modele de delco in fucntie de motor? |
||||
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|||||
ydaniel |
![]()
Post
#15
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
bai ce m-am chiniut si eu cu pornirea GREA LA CALD dupa ce am schimbat cam tot solutia a fost ALTA BOBINAAAAAAAAAAA(MAMA EI) apropo iti dai seama dak e bobina defecta k este anormal de calda! schimb-o si ....mai vorbim!! 8) 8)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 06:55 |