DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> M-am derutat!

Porku
post 4 Apr 2007, 15:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 4 April 07




Hai noroc, am tot citit ce s-a scris si tot nu am inteles.
Vreau sa stiu, intr-o dacia goala, cu motor de 1400, an 1989, sunt doar eu la volan, cum imi consuma mai putin, mergand subturat, sau supraturat. Eu merg mai mult subturat, mai mult prin oras.
cateodata schimb vitezele si la 1600-1700 ture???
Daca se poate as vrea si eu o explicatie pe care s-o ingeleg cat mai bine pentru ca multi dintre prieteni imi spun ca asa as consuma mai mult pentru ca morotul se "fortzeaza", ca nu merge la parametrii!
Va multumesc anticipat! biggrin.gif


--------------------
DACIA 1310 1989 - AG 18 SAM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin80
post 4 Apr 2007, 15:24
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 728
Joined: 30 July 04
From: Bucuresti




porku radmasa.gif nu am putut sa ma abtin


pai cel mai bine este sa schimbi pana in 3000 rpm( peste 2500 ) sau chiar la 3000 dar in niciun caz la 1700.


--------------------
renault clio symbol , skoda superb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 4 Apr 2007, 15:35
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Ia vezi mata aici si nu mai deschide alt topic degeaba http://www.daciaclub.ro/Folclor-t70788.html


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunt
post 4 Apr 2007, 15:37
Post #4


Membru lenes


Group: Members
Posts: 484
Joined: 9 December 05




Pai cred ca tocmai asta l-a derutat... biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 4 Apr 2007, 15:39
Post #5


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Porkule, da' talica esti clona cuiva?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 4 Apr 2007, 15:43
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




QUOTE(Kunt @ 4 Apr 2007, 16:37)
Pai cred ca tocmai asta l-a derutat...  biggrin.gif
*




Pai atunci de ce dreaq nu a intrebat acolo si a mai deschis inca un topic tembel ?


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 4 Apr 2007, 15:52
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Porkule ( radmasa.gif ), incearca sa schimbi putin peste 2000 in majoritatea situatiilor, pe drum drept poti merge cu 1500 - 2000 RPM, iar la deal o sa trebuiasca sa inveti sa simti motorul... poti urca si cu 2500, 3000, etc. Pentru orice altceva citeste topicul pe care ti l-a dat l@u... este mai mult decat concludent (in special ultimele posturi).


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 4 Apr 2007, 23:13
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Mersul optim al motorului se face dupa ureche smile.gif Adica daca motorul este subturat si se forteaza o sa auzi un sunet infundat de la el. Cand merge optim are sunet normal cam cum se aude la relanti. Daca il supraturezi ai sa-ti dai seama si singur.

Exista un echilibru intre subturat si supraturat.
Adica la subturat ca sa aiba putere torni mai multa benzina in carburator (apasand pedala), iar la o turatie mai mare consuma cam aceeasi cantitate de benzina,dar motorul merge putin mai turat, iar pe fiecare ciclu are nevoie de mai putina benzina.(asta daca nu depasesti un numar de rpm unde o sa-ti consume mai multa benzina).
Din pacate nu exista o reteta. Chiar la aceeasi masina difera modul de condus in functie de incarcarea masinii, vremea de afara (daca e foarte cald sau foarte frig), felul drumului (rampa, panta) etc.
Toate astea se invata din experienta.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l@u
post 5 Apr 2007, 10:04
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 6.057
Joined: 31 July 06




Porkule!!! esti asa de derutat ca nici nu nai mai postat ca sa vezi ce interesat esti de acest subiect.


--------------------
Land Rover Freelander Td4, HSE -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 18:49
Forum Renault